2015-03-12, 01:17
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotolom
Vem bryr sig? Ja, antagligen någon som vill vara originell och äkta.

Skillnaden är ju att du var 10 bast, den här snubben är uppenbarligen betydligt äldre och kan dessutom måla. Pinsamt enligt mig men han gör det bra, det kan jag ge honom.

Jag kunde inte skriva det bättre själv.

Bajtar någon dig så får du gå över om du har ballar att ta en battle.

Man behöver inte vara snäll inom graff om någon bryter mot nån av alla oskrivna regler som finns.
Citera
2015-03-12, 02:49
Medlem
Jävla trams sen när har dart en egen stil? Dessa "handtag" som folk har kört i flera år skulle de va han som kom på dom, knappast.. . Inget orginellt alls i hans "stil" eller hans ögon han kör hela tiden, eller kanske dom serietecknade gubbarna som är bite rakt av från en viss amerikansk serietecknare.. Serio kanske bajtar men då måste även tilläggas att han bajtar en bajtare..
Citera
2015-03-12, 03:33
Medlem
Att skapa något nytt och unikt är väl inget som är särskilt vanligt inom graffitin nu mera. Poängen för de flesta är väl inte ens att försöka komma med något eget utan istället försöka göra en snygg målning eller en snygg tag på så många ställen som möjligt.
Citera
2015-03-12, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pussyjuice
Fan allt det här jävla snacket om baitande hit å dit, vem fan bryr sig? Försvarar inte just Serio men jag minns själv när man va 10-bast å gick med morsan å tjackade en grafftidning och satt å ritade av piecerna. Han kanske är 10 år?

Det är väll förfan ingen som har copyright på sitt skit? även om det är coolt och signa ©

Dom som är riktiga dedikerade graffare, och har arbetat på en stil i 10 år bryr sig
när någon kopierar rakt av.
(inte så att serio bara sneglar lite på andras stilar, ingen fantasi-
så han målar väll en skiss framför någons instagram 5 minuter innan han drar ut och piecar.

Kan förstå att småvandaler inte bryr sig, och tycker att det är löjligt när folk talar om att skissa och olika stilar hit och dit.

/ Dock gör han det bra med brandsläckaren och stora tags
Citera
2015-03-12, 19:19
Medlem
Retornofdes avatar
Har Hank börjat köra igen? Vilket crew reppar hen?
Citera
2015-03-12, 22:28
Medlem
fjolla666s avatar
Men hallå! Tror ni på fullaste allvar att Dart va först med sin stil. Jag som hängt med i graffitivärlden sen 1984 har sett precis allt i hans målningar tidigare fast från ett flertal andra målare.
Citera
2015-03-12, 22:43
Medlem
dyngraksnubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retornofde

Pyc
Citera
2015-03-13, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Retornofde

När la han av?
Citera
2015-03-13, 23:04
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doctorlieberman
När la han av?

Jag bor inte i Stockholm, utan har enbart "koll" på scenen utifrån vad som dyker upp på internet.
Hank har inte cirkulerat på internet under en längre period.
Citera
2015-03-13, 23:10
Medlem
MotNangijalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doctorlieberman
När la han av?

Ingen säger att han lagt av. Han har väl antagligen bara legat lite lågt.
Citera
2015-03-14, 02:42
Medlem
Jag undrar vilka år som dome var aktiv. Det var inte så värst länge sedan egentligen men undrar ändå. Då menar jag alltså efter att han bytt tag till dome och inte på den tiden han drog dental.
Citera
2015-03-14, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxoc
Jag undrar vilka år som dome var aktiv. Det var inte så värst länge sedan egentligen men undrar ändå. Då menar jag alltså efter att han bytt tag till dome och inte på den tiden han drog dental.
http://megalaser.se/artiklar/dome/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in