Citat:
Ursprungligen postat av
sthlm-man
Pga tidsbrist genom mycket säljande på jobbet har jag inte kunnat följa med i svaren varken på min teori eller tråden öht, iaf inte slaviskt. Har enbart scrollat snabbt igenom de senaste 10 sidorna cirkus... Fill me in if you please!!
Nu till mina frågor och funderingar, är det någon som hört liknande scenarion som de mina jag postade igår. Att det slarvats bort 3 kg bra eller rättare sagt riktigt bra kokain av BO som har fått sätta livet till pga deras fruktansvärda klantighet och eller storhetsvansinne, det vill jag låta vara osagt dock...
Vad säger ni SERIÖSA SKRIBENTER i denna mastodonttråd som utvecklas till en av FB:S bättre på bra länge... Keep it up!!
Ut med alla lik i garderoberna så ska vi nog se till att få bra eller i vilket fall näsintill 100%-ig bild och förlopp på vad som hänt...
Lets keep digging för gm och bo var INTE ENSAMMA PÅ BP!!! Så är det bara! Man kan göra galet extrema saker undr dödshot kan jag säga. Har sätt sådan skit med egna ögon och då har det handlat om skitgrejjer eller skitsummor som typ 5000 sketna kronor. Nu handlade det om åtskilligt mycket mycket mer som tillhörde heeeelt fel grabbar!!
Så nu börjar vi nysta igen så här en fredagskväll... Eller vad säger ni FB-bröder & systrar...

Som jag sagt tidigare tror jag inte bröderna är kapabla att ta initiativet till en sådan här sak helt själva.
Tror också det fanns annat folk med när skotten gick av. Jag bor inte långt från Uddevalla och har hyfsad koll på hur mycket/lite plats dom inblandade tar på gatorna på egen hand. Detta trippelmord kan inte varit eget bevåg.
Jag har säker källa på att en av BO (Al*a) genomgått en hjärttransplantation, där också åtminstone en av de nu häktade GM (troligtvis M*rtin) besökt BO åtskilliga ggr under sjukhusvistelse. Dom är tighta mao. Bara detta gör det svårt att tro att GM skjutit helt frivilligt.
Om det är försvunna pengar eller droger som är orsaken till morden har jag ingen aning om, men är nyfiken på vad det skulle vara.