2015-03-13, 22:30
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackar
Jag tycker det ser ut som att BO1 ligger med huvudet mot staketet och ryggen mot vägen på båda bilderna. Även samma läge på den bliden när hen ligger bredvid BO2 och har vitt skynke på sig.

Skulle Den som blev skjuten i bilen kunna ligga i samma framstupa sidoläge som den kroppen i tältet

Jag tror att offren måste ha varit bra likstela vid den här tidpunkten.
Citera
2015-03-13, 22:33
Medlem
Pga tidsbrist genom mycket säljande på jobbet har jag inte kunnat följa med i svaren varken på min teori eller tråden öht, iaf inte slaviskt. Har enbart scrollat snabbt igenom de senaste 10 sidorna cirkus... Fill me in if you please!!

Nu till mina frågor och funderingar, är det någon som hört liknande scenarion som de mina jag postade igår. Att det slarvats bort 3 kg bra eller rättare sagt riktigt bra kokain av BO som har fått sätta livet till pga deras fruktansvärda klantighet och eller storhetsvansinne, det vill jag låta vara osagt dock...

Vad säger ni SERIÖSA SKRIBENTER i denna mastodonttråd som utvecklas till en av FB:S bättre på bra länge... Keep it up!!

Ut med alla lik i garderoberna så ska vi nog se till att få bra eller i vilket fall näsintill 100%-ig bild och förlopp på vad som hänt...

Lets keep digging för gm och bo var INTE ENSAMMA PÅ BP!!! Så är det bara! Man kan göra galet extrema saker undr dödshot kan jag säga. Har sätt sådan skit med egna ögon och då har det handlat om skitgrejjer eller skitsummor som typ 5000 sketna kronor. Nu handlade det om åtskilligt mycket mycket mer som tillhörde heeeelt fel grabbar!!

Så nu börjar vi nysta igen så här en fredagskväll... Eller vad säger ni FB-bröder & systrar...
Citera
2015-03-13, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i_am_blue
Här finns en tänkbar bild http://newsok.com/gallery/feedid/808000/50/pictures/3594844 ? Där är det tydligt att av BO från den här bilden blivit flyttad.

Det är jättesvårt det här med bilder och jag sitter så klart inte inne på sanningen men om det är som så många säger att BO närmast vägen från denna bild http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/20429551/810/imageColumn/b07788fbde82e/tipsa1.JPG skulle vara samma BO som på denna http://newsok.com/gallery/feedid/808000/50/pictures/3594844som bara blivit flyttad en bit till tältet är det då inte konstigt att det verkar som man helt snurrat på kroppen? För på bilden från tältet ligger BOs kropp med ryggen vänd mot vägen medan kroppen på den andra bilden av båda BOs ligger kroppen vänd helt tvärtom? Eller?

Ah du kan mycket väl ha helt rätt! Det förvirrar mig ändå att kroppen närmast vägen skulle vara tjejen pga. De orerhört fula byxorna. Denna bild visar ju också att BO längst från vägen är en man: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10629760_803412446405842_5069855878279511103_n.jpg ?oh=6d06a77614cc3c860e85314541b6c5b6&oe=5577E2C8&_ _gda__=1435665520_41da0822cac560e87585092705ee6ecd

Allt under förutsättning att BO i bilen är en man.

Så som kropparna ligger tycker jag att det verkar uppenbart att det verkar ha flytt. Försökt springa in bakom byggnaden. Jag tror att personen i bilen knäpptes först och killen och tjejen försökte fly men skjuts. Killen är några meter före henne. Tjejen dör omgående - hamnar i fosterställning. Men killen lever. Han vrider sig o hamnar på rygg som ni ser på bilden. Då går GM fram och skjuter honom i huvudet.

Det enda jag inte får ihop är vem personen men de fula jeansen är
Citera
2015-03-13, 22:35
Medlem
profundersams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Jag tror att offren måste ha varit bra likstela vid den här tidpunkten.

Mer muskelmassa ger mer likstelhet, men kyla saktar ner processen, men ja hyfsat långt gången.
Citera
2015-03-13, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Hur vet vi att det är en dunjacka? Kan det inte vara någon form av lättviktsjacka?

Min första tanke var en mörk kavaj. Jag tycker mej se fyra knappar på rad nedtill på ärmen som syns
Citera
2015-03-13, 22:36
Medlem
Jag tror att BO1 (hen som ligger raklång på rygg) är AF och att hans vita skor är lånedojorna. Och att BO2 (hen som ligger i framstupa sidoläge) är RA.

Jag känner bara VARFÖR??? när jag tänker på det här fallet.
Citera
2015-03-13, 22:37
Medlem
Citat:
Enligt vad du har hört, var det bara dom manliga BO som hade skottsäkra västar? Om inte, var fick man tag på en extra till ET? Hade det inte varit lämpligare att inte ta med henne om man kände oro inför mötet med MGM? Om det bara var dom manliga BO som hade skottsäkra västar - varför överlåt inte hennes pojkvän RA sin väst till henne? Tycker hela teorin med skottsäkra västar verkar krånglig.
Håller med och jag tror inte BO ens visste vad de skulle råka ut för. Hade de vetat eller misstänkt hade de aldrig dragit dit utan backup (dvs fler killpolare)
Citera
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Fast visst kan vi kvinnor ställa till det rejält. Tror inte vi ska räkna bort den teorin ännu

Kvinnor kan verkligen ställa till det rejält, vilket detta fall är ett tydligt exempel på; hon väljer att hänga med småkriminella narkomaner som käkar anabola, och som misshandlar människor och även tjänstemän.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Om GM sagt till de att han ville ses för att reda ut saken mitt i natten tror jag inte de hade åkt dit för det första. Och om BO hade åkt dit i tron att något skulle redas ut tror jag att han istället för att tagit med sin brud säkert tagit mer några fler polare som backup (några som kan slåss)

Rätt, plus att det är mycket märkligt att när man ser att BO har med sig en till plus flickvän utför dådet. Man kan alltid hitta ett bättre tillfälle att döda den man vill döda. Men är man tillräckligt
skadad så kanske?
Citera
2015-03-13, 22:38
Medlem
Razzles avatar
Citat:
Här finns en tänkbar bild http://newsok.com/gallery/feedid/808000/50/pictures/3594844 ? Där är det tydligt att av BO från den här bilden blivit flyttad.

Det är jättesvårt det här med bilder och jag sitter så klart inte inne på sanningen men om det är som så många säger att BO närmast vägen från denna bild http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/20429551/810/imageColumn/b07788fbde82e/tipsa1.JPG skulle vara samma BO som på denna http://newsok.com/gallery/feedid/808000/50/pictures/3594844som bara blivit flyttad en bit till tältet är det då inte konstigt att det verkar som man helt snurrat på kroppen? För på bilden från tältet ligger BOs kropp med ryggen vänd mot vägen medan kroppen på den andra bilden av båda BOs ligger kroppen vänd helt tvärtom? Eller?
Vad är det du och några stackare till har så svårt att fatta?!
BO som låg närmst gatan av de 2, har flyttats ut en bit till och fått tältet uppställt över sig. Vad är så svårt att greppa??
Citera
2015-03-13, 22:39
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av profundersam
Mer muskelmassa ger mer likstelhet, men kyla saktar ner processen, men ja hyfsat långt gången.

Se där, jag trodde att kyla påskyndande processen, på samma sätt som kyla kan bevara likstelheten i flera dagar. Då har jag lärt mig nåt nytt i dag.
Citera
2015-03-13, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbohaler666
Jag tror att BO1 (hen som ligger raklång på rygg) är AF och att hans vita skor är lånedojorna. Och att BO2 (hen som ligger i framstupa sidoläge) är RA.

Jag känner bara VARFÖR??? när jag tänker på det här fallet.
För att BO2 hade kraftigare ben?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in