2015-03-13, 22:57
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
På bilden på ET och RA ser RAs lår större ut. Men vet ej hur det såg ut IRL

Mmm, jag såg det med nu. Har dock sett en bild på henne i helkropp länkad tidigare i tråden, i något bildspel, där såg de ganska stora ut.
Citera
2015-03-13, 22:59
Medlem
Källor håller man för sig själv annars är man rätt fucked, eller hur. Eller hade du gått ut med namn bild persnummer familjemedlemmar osv på FB för att en skribent är nyfiken. Skulle inte tro det mannan.

Jag kan dock sträcka mig sålångt efter att ha pratat med hen att hen är en av investerarna i de 3 kg starka ( för att vara i Sverige ) kokainter och resterande investerare går som på låger just nu. Otroligt högljudda diskutioner tunt cafebord på vissa medlemsklubbar i söderort...

Det kommrt blie mer blodspillan i detta mål rtyvärr.... Skönt att man inte är insyltad öht, mer än jag känner några sen dagis och skola...

// Sthlm-man
Citera
2015-03-13, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackar
Det tror jag också.
Men varför lånade han någons skor på den sk festen? Varför inte bara ta sina egna? Rädd att lämna spår?
Var en person som skrev en teori om detta igår i tråden. Terrin gick ut på att han lånade skor för ATs skor kunde vara klumpiga att springa i och de han lånade var mer skor som det var lättare att förflytta sig i.............
Citera
2015-03-13, 23:01
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm-man
Pga tidsbrist genom mycket säljande på jobbet har jag inte kunnat följa med i svaren varken på min teori eller tråden öht, iaf inte slaviskt. Har enbart scrollat snabbt igenom de senaste 10 sidorna cirkus... Fill me in if you please!!

Nu till mina frågor och funderingar, är det någon som hört liknande scenarion som de mina jag postade igår. Att det slarvats bort 3 kg bra eller rättare sagt riktigt bra kokain av BO som har fått sätta livet till pga deras fruktansvärda klantighet och eller storhetsvansinne, det vill jag låta vara osagt dock...

Vad säger ni SERIÖSA SKRIBENTER i denna mastodonttråd som utvecklas till en av FB:S bättre på bra länge... Keep it up!!

Ut med alla lik i garderoberna så ska vi nog se till att få bra eller i vilket fall näsintill 100%-ig bild och förlopp på vad som hänt...

Lets keep digging för gm och bo var INTE ENSAMMA PÅ BP!!! Så är det bara! Man kan göra galet extrema saker undr dödshot kan jag säga. Har sätt sådan skit med egna ögon och då har det handlat om skitgrejjer eller skitsummor som typ 5000 sketna kronor. Nu handlade det om åtskilligt mycket mycket mer som tillhörde heeeelt fel grabbar!!

Så nu börjar vi nysta igen så här en fredagskväll... Eller vad säger ni FB-bröder & systrar...

Som jag sagt tidigare tror jag inte bröderna är kapabla att ta initiativet till en sådan här sak helt själva.
Tror också det fanns annat folk med när skotten gick av. Jag bor inte långt från Uddevalla och har hyfsad koll på hur mycket/lite plats dom inblandade tar på gatorna på egen hand. Detta trippelmord kan inte varit eget bevåg.
Jag har säker källa på att en av BO (Al*a) genomgått en hjärttransplantation, där också åtminstone en av de nu häktade GM (troligtvis M*rtin) besökt BO åtskilliga ggr under sjukhusvistelse. Dom är tighta mao. Bara detta gör det svårt att tro att GM skjutit helt frivilligt.
Om det är försvunna pengar eller droger som är orsaken till morden har jag ingen aning om, men är nyfiken på vad det skulle vara.
Citera
2015-03-13, 23:02
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Tror inte man flyttar kroppar i onödan. Anledningen att kroppen flyttades från gräs/leran ut på asfalten var nog att man ville titta under den efter spår/bevis

Dessutom ville man nog påskynda arbetet pga den anstormande mobben. Ville komma igång med att ta avgjutningar av fotavtrycken osv... I normalfallet skulle en sån här brottsplatsundersökning ha tagit betydligt längre tid än vad den nu gjorde.
Citera
2015-03-13, 23:02
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelybingen
Jag har funderat på om det verkligen är MGM 1&2 som är de som sköt vapnen. Kan det inte varit så att MGM hade stämt träff med "högre" uppsatta, och att dessa sa att de skulle ta dit sina vänner BO, som stod i skuld eller hade sabbat nån affär, och att de skulle skulle bestämma träff utan att det lät misstänksamt för att BO:s inte skulle ta med sig vapen.

väl på plats så skjuts de framför MGM 1&2 för att visa att det är så det går om man inte håller vad man sagt, och i rädsla för dessa personer och deras kontakter på insidan i fängelse så tjallar inte MGM 1&2.
Att dessa inte skjuts är för att de enbart "hittat/valt" BO:s som köpare och att de var med var för att de skulle få en varning genom att se på, Och för att BO:s inte skulle misstänka något.

Det kan förklara att de inte stängt av sina mobiler eller lämnat hemma, att de inte hittat krutrester eller dyl på MGM:s händer. (Då hade de haft högsta grad av misstanke, inte näst högsta) jag menar, är man "smart" nog att ha handskar på sig så är man la för fan smart nog att lämna mobil hemma? Detta är som sagt bara en teori.

MGM kommer oavsett vad inte tjalla på de andra, det blir deras död isf inser de.

Det är inte speciellt rimligt att några personer "högre" uppsatt skulle befläcka sig med att syssla med sådana avrättningar så länge det finns "lägre" uppsatta som kan göra det åt dom. Det är en onödig risk att ta. Dessutom så skulle nog inte några högre uppsatta välja att avrätta några på det där sättet, och mitt inne i ett bostadsområde. Det hade de varit alltför smarta för att inte göra.

Dessa MGM (om det nu är två) är inte smarta.

Dessutom, det fetstilta; du har helt fel. De är häktade på den högsta misstankegraden.

Citat:
Ursprungligen postat av Barnrumpa
Såpass många så man hade lust att dra något i huvudet (på den som slog med soplocket). Vi var yrvakna då vi vakna av att det small :/ som jag skrev så var det inte något vi inte hört förut. fan så många ggr man tänkt OM jag hade gått ut så hade kanske man kunnat hjälpt offren

Du ska inte ångra någonting min vän. Försök istälet att vara glad över att du inte gjorde något. För de hade säkert skjutit dig också isåfall.
Senast redigerad av Netherworld 2015-03-13 kl. 23:07.
Citera
2015-03-13, 23:04
Medlem
i_am_blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razzle
Vad är det du och några stackare till har så svårt att fatta?!
BO som låg närmst gatan av de 2, har flyttats ut en bit till och fått tältet uppställt över sig. Vad är så svårt att greppa??

Fy fan vilken taskig attityd du har mot mig och andra här på forumet. Jag har varit väldigt tydlig med att jag inte publicerar några sanningar, långt ifrån, utan bara mina egna, högst personliga spekulationer. Nu är jag så förvirrad vad det gäller bilder på BO och placeringar av kroppar etc så jag inväntar svar i FUP och avvaktar med fler teorier. Och nej, det är inte du Razzle som får mig till detta. Känner bara att det verkligen ovisst vad som stämmer och inte.
Citera
2015-03-13, 23:04
Medlem
Citat:
Källor håller man för sig själv annars är man rätt fucked, eller hur. Eller hade du gått ut med namn bild persnummer familjemedlemmar osv på FB för att en skribent är nyfiken. Skulle inte tro det mannan.

Jag kan dock sträcka mig sålångt efter att ha pratat med hen att hen är en av investerarna i de 3 kg starka ( för att vara i Sverige ) kokainter och resterande investerare går som på låger just nu. Otroligt högljudda diskutioner tunt cafebord på vissa medlemsklubbar i söderort...

Det kommrt blie mer blodspillan i detta mål rtyvärr.... Skönt att man inte är insyltad öht, mer än jag känner några sen dagis och skola...

// Sthlm-man
Utan källa är trovärdigheten låg och chansen/risken att något ska vara sant eller stämma är liten
Citera
2015-03-13, 23:05
Medlem
Citat:

// Sthlm-man

Det är ju inte bara söderort vart fick du det ifrån ?
Citera
2015-03-13, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Se där, jag trodde att kyla påskyndande processen, på samma sätt som kyla kan bevara likstelheten i flera dagar. Då har jag lärt mig nåt nytt i dag.
Värme påskyndar alla processer. Likstelhet och den påföljande föruttningen som får den att släppa. Värme brukar även sätta fart på våldsmän så den där Thailandsresan gjorde tydligen susen.....
Citera
2015-03-13, 23:06
Medlem
En sak som gnager mig är om detta har med droger att göra så har jag en granne som har allt annat än rent mjöl i påsen och dömd flertalet ggr för narkotikabrott. Tänk om han är inblandad för isf förstår jag platsen då han är duktig på att smyga med saker därborta vid BP.
Citera
2015-03-13, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnrumpa
En sak som gnager mig är om detta har med droger att göra så har jag en granne som har allt annat än rent mjöl i påsen och dömd flertalet ggr för narkotikabrott. Tänk om han är inblandad för isf förstår jag platsen då han är duktig på att smyga med saker därborta vid BP.

Vem då ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in