bo som syns i tältet är jag 99 % säker på är RA, varför? Kroppen är en manskropp och de finns inga kvinnliga höfter på den bilden...
På fotot där han sitter tillsammans med E*me så har han samma jeans som vid BP. Han är även lite små mullig vilket man ser både på fotot tillsammans med E*me och i tältet på BP
Om de avled fort så bör det vara innan kl 02:00, larmet kom in 07:00 och bilden från tältet bör vara från ca 09:00 (teknikerna färdigställer alla spår innan dom flyttar kroppen) om jag inte minns fel så svullnar kroppen på en avliden ganska så fort ändå och dessa har legat ca 7 timmar avlidna. Detta är ingen kvinna.
bo som syns i tältet är jag 99 % säker på är RA, varför? Kroppen är en manskropp och de finns inga kvinnliga höfter på den bilden...
På fotot där han sitter tillsammans med E*me så har han samma jeans som vid BP. Han är även lite små mullig vilket man ser både på fotot tillsammans med E*me och i tältet på BP
Om de avled fort så bör det vara innan kl 02:00, larmet kom in 07:00 och bilden från tältet bör vara från ca 09:00 (teknikerna färdigställer alla spår innan dom flyttar kroppen) om jag inte minns fel så svullnar kroppen på en avliden ganska så fort ändå och dessa har legat ca 7 timmar avlidna. Detta är ingen kvinna.
Håller med! Jag menar också att jeansen och de svarta skorna är samma som på bilden då han byter däck på den vita audin (eller vad han håller på med på fotot).
Den bilden har florerat här i tråden.
Helt klart insatsstyrkan. Kanske rent av samma pojkar som dagen efter forcerade lägenheten vid gripandet av den yngre brodern.
Helt klart? Det är för mig helt uppenbart att det var piketen och inte nationella insatsstyrkan som var på plats. Arbetsuppgifterna ni pratar om faller inte inom ramen för NI, det är piketens kompetensområdet.
Så förklara tack, för jag ser inte vad som är helt klart..
Helt klart? Det är för mig helt uppenbart att det var piketen och inte nationella insatsstyrkan som var på plats. Arbetsuppgifterna ni pratar om faller inte inom ramen för NI, det är piketens kompetensområdet.
Så förklara tack, för jag ser inte vad som är helt klart..
Jag tror fortfarande inte på att det var NI, möjligtvis piketen.. Sa polisen rakt ut att det var Nationella Insatsstyrkan som var på plats?
Vad hade de för bilar?
Varför skulle NI åka på ett gravtåg eller till en brottsplats. Hade det varit en pågående gisslansituation hade de kanske kommit dit..
Åh bilar är inte alls min grej ! 3 st civila "bussar" med massa bröte på taket som jag fick förklarat att man kunde sätta mot väggar för att komma upp på tak med :P Det var poliser ifrån i stort sett hela västra Götaland. Det var KAOS här och dom fick kalla hit så många som möjligt. Det var ett stort område som behövde skyddas och de poliser som vi hade här hade tappat kontrollen över situationen.