2015-03-12, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapanda
Att den är billigare har jag inte vart med om, vart har du köpt den då?
Hemköp 30 kr kostade den, övriga Knox-sortimentet kostade 32.
Citera
2015-03-13, 19:21
Medlem
Mr.Nesss avatar
Köpte Knox Blue White, inte imponerad tyvärr Är det fel att jämföra med LD enbär? Tyckte dom luktade ungefär likadant men LD vann.
Citera
2015-03-14, 20:24
Medlem
Dax85s avatar
Lösen är bra som fan, dessvärre inte portionerna, smakar surt av någon anledning.

Vill dock passa på att höja Knox Blå till skyarna då det är den enda av deras portioner som faktiskt är bra, fan ta Rapé och deras rövarpriser
Citera
2015-03-14, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Köpte Knox Blue White, inte imponerad tyvärr Är det fel att jämföra med LD enbär? Tyckte dom luktade ungefär likadant men LD vann.
Den är torrare och smakar säkert inte lika mycket (har inte testat LD enbär) men LD likt granit ger ingen nikotinkick, vilket knox däremot gör.
Citera
2015-03-14, 22:59
Medlem
xXKNOXxs avatar
Knox blue white är fin men inget slår en rape' lös.
Citera
2015-03-14, 23:40
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Den är torrare och smakar säkert inte lika mycket (har inte testat LD enbär) men LD likt granit ger ingen nikotinkick, vilket knox däremot gör.
Märker ingen skillnad på nikotinkicken, men det är torrare än satan och smakar mindre.

Håller mig till annat snus fortsättningsvis
Citera
2015-11-26, 00:20
Medlem
Knox har jag börjat gilla som fan.. dock inte testat lös
Citera
2015-12-05, 03:54
Medlem
Kartt92s avatar
Knox har ju inte den bästa smaken, men det är ju billigt och har nikotin..
Och Knox portionspåsarna känns större, så det brukar oftast bli Knox för mig..
Citera
2015-12-21, 23:00
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartt92
Knox har ju inte den bästa smaken, men det är ju billigt och har nikotin..
Och Knox portionspåsarna känns större, så det brukar oftast bli Knox för mig..

Ja, det är ett lågbudget-snus som har styrka. Märker inte alls att t.ex. Kaliber "bränner till" på samma sätt på morgonen. Andra budget som är ok är Mustang, Smålands och XR.
Citera
2016-01-19, 10:34
Medlem
-lynx-s avatar
är den någon som märeker skillnad på den "vanliga" knoxen och knox stark? eller övriga märkens starkare versioner för den delen?
Citera
2016-03-02, 01:24
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -lynx-
är den någon som märeker skillnad på den "vanliga" knoxen och knox stark? eller övriga märkens starkare versioner för den delen?

Jag har märkt att jag ibland mår lite dåligt av det. Jag ser inte heller någon anledning till att få i mig mer nikotin när vanligt snus räcker bra.
Citera
2016-03-23, 09:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
KNOX White har fått en ny dosa - större text och "snuskopp". Jag tycker den är snygg, och innehållet är detsamma. Trist med KNOX är att priset varierar som tusan i min stad: mellan 24 och 38 kr. Det blir lite pengar utslaget på ett år...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in