2015-03-13, 01:00
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Haha det är kul att se hur du så frenetiskt vevar med armarna i luften när du inte kan svara på enkla frågor.
Verkligen inte. Du framstår lätt som ett troll. Men med en sådan konsekvens att det samtidigt inte verkar medvetet.

Jag vet inte hur man får dig att förstå saker, däremot bör jag ändå svara på saker och ting så du inte vilseleder diskussionen med random konstigheter.

I det här fallet gav jag dig citatet som du precis hade besvarat. Det var en mening. Du misslyckas att läsa den. Om du för en stund är ärligt mot dig själv, kan du förstå varför du framstår som ett troll?
Senast redigerad av Trillske 2015-03-13 kl. 01:03.
2015-03-13, 01:02
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Verkligen inte. Du framstår lätt som ett troll. Men med en sådan konsekvens att det samtidig inte verkar medvetet.

Jag vet inte hur man får dig att förstå saker, däremot bör jag ändå svara på saker och ting så du inte vilseleder diskussionen med random konstigheter.

Få mig att förstå, vad surrar du om? Jag frågade "Hur länge har inte du haft den här åsikten..." men du klarar inte av att svara på denna enkla fråga.
2015-03-13, 01:03
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Få mig att förstå, vad surrar du om? Jag frågade "Hur länge har inte du haft den här åsikten..." men du klarar inte av att svara på denna enkla fråga.
I det här fallet gav jag dig citatet som du precis hade besvarat. Det var en mening. Du misslyckas att läsa den. Om du för en stund är ärlig mot dig själv, kan du förstå varför du framstår som ett troll?

En endaste mening, alltså. På svenska var den också.

Här kommer den för tredje gången:
Citat:
Ja, nu har iaf marknaden nåt punkten

Eftersom flashback inte stödjer bilder kan vi inte hjälpa dig mer.
Senast redigerad av Trillske 2015-03-13 kl. 01:06.
2015-03-13, 01:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
I det här fallet gav jag dig citatet som du precis hade besvarat. Det var en mening. Du misslyckas att läsa den. Om du för en stund är ärligt mot dig själv, kan du förstå varför du framstår som ett troll?

En endaste mening, alltså. På svenska var den också.

Citatet du gav var "Ja, nu har iaf marknaden nåt punkten", menar du på fullt allvar att det är först nu du har kommit till den åsikten? Vi vet alla hur länge du har yttrat liknande saker i tråden.
2015-03-13, 01:09
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Citatet du gav var "Ja, nu har iaf marknaden nåt punkten", menar du på fullt allvar att det är först nu du har kommit till den åsikten? Vi vet alla hur länge du har yttrat liknande saker i tråden.
Men din ljugande idiot. Detta är fanimej åtminstone tionde gången i ordningen du kommer med rena lögner för att gömma dig bakom något. Om du inte lyckas backa upp det den här gången heller har du verkligen ingenting här att göra.

Och jag råkar veta att du inte kan backa upp det, den här gången heller, eftersom det är lögner.
Senast redigerad av Trillske 2015-03-13 kl. 01:12.
2015-03-13, 01:22
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Men din ljugande idiot. Detta är fanimej åtminstone tionde gången i ordningen du kommer med rena lögner för att gömma dig bakom något. Om du inte lyckas backa upp det den här gången heller har du verkligen ingenting här att göra.

Och jag råkar veta att du inte kan backa upp det, den här gången heller, eftersom det är lögner.

Haha underhållande är du i alla fall även om du också är patetisk, det är alltså först nu som den ärade trilske tycker priserna blivit för höga. Bagdad Bob släng dig i väggen, du har inte en chans mot trilske!
2015-03-13, 01:32
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Haha underhållande är du i alla fall även om du också är patetisk, det är alltså först nu som den ärade trilske tycker priserna blivit för höga. Bagdad Bob släng dig i väggen, du har inte en chans mot trilske!
Igen, sluta ljuga om vad andra skriver din idiot. "För höga" är bara en av alla dina egna märkliga beskrivningar.

Inte en jävla gång har du lyckats backa upp dina lögner med ett citat. Du är fan en riktigt dålig människa som inte skäms för beteendet.
2015-03-13, 01:43
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Igen, sluta ljuga om vad andra skriver din idiot. "För höga" är bara en av alla dina egna märkliga beskrivningar.

Inte en jävla gång har du lyckats backa upp dina lögner med ett citat. Du är fan en riktigt dålig människa som inte skäms för beteendet.

Nämen visst då säger vi så trilske, eller...

Citat:
Ja, nu har iaf marknaden nåt punkten där jag aldrig skulle få för mig att köpa centralt i dagsläget om jag stod inför det.

...detta betyder i din värld alltså inte att priserna blivit för höga. Kalla folk för idioter när du själv är så totalt borta som det bara går att bli.
2015-03-13, 01:58
Medlem
Trillskes avatar
För höga för vad?!

För höga för att jag skulle köpa en utan oerhört starkt kapital? Goddag yxskaft, men "för höga" betyder ingenting.

Du har vidare rimliga andrahandshyror kring 10k. Detta var dyrt när BR-priserna var 50% lägre, men har ju typ stagnerat medan BR-priserna stuckit. Du skulle därmed kunna dra några "för höga"-analyser avseende det också, men "för höga" i sig betyder fortfarande ingenting för tänkande människor.
Senast redigerad av Trillske 2015-03-13 kl. 02:05.
2015-03-13, 02:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
För höga för vad?!

För höga för att jag skulle köpa en utan oerhört starkt kapital? Goddag yxskaft, men "för höga" betyder ingenting.

Det är väl inte mitt fel att dina inlägg inte betyder något, skriv något vettigt istället då, något som betyder något.
2015-03-13, 09:13
Medlem
Citat:
Det är väl inte mitt fel att dina inlägg inte betyder något, skriv något vettigt istället då, något som betyder något.
hahaha, Trillske helt bortgjord.
2015-03-13, 09:16
Medlem
Priserna fortsätter starkt uppåt.

Senaste mån+2,7%
3 mån+6,5%
12 mån+17,1%
http://www.valueguard.se/stockholmbr

Vad ska man tro om detta? +17,1% på ett år, är ju otroligt starkt!!!!!

+6,5% på 3 månader?? herregud!!
.
Senast redigerad av Strasburg 2015-03-13 kl. 09:19.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in