2015-03-12, 17:21
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirkidyrk
Det var konstigt, någon ojämn kvalitet har inte jag upplevt på Bensedinet, fick leverans från pillerpusherSWE senast idag och beställde dom igår, bra stealth och dom funkar precis som dom skall.
Han har aldrig gjort mig besviken på varken leveranstider eller kvalitet, dessutom är det en trevlig jäkel att ha att göra med !.

Ta och snacka med honom så löser det sig säkert då han gör allt för att kunderna skall bli nöjda.
¨

Tja. Jo, jag tyckte hans 25 bensedin jag beställde var väldigt ojämna. typ 10 av de 25 verkade hålla någorlunda potens, resten ingen.
och du nämner dessutom bra stealth, jag fick ingen stealth alls, utan att gå in på närmare detaljer. Kan tas i PM.

Kanske handlar det om någon form av selektiv behandling.
Ibland säljer han av den "riktiga" batchen, ibland från den "ojämna".
Vad vet jag, jag bara spekulerar utifrån faktan - jag fick hem ojämna Bensedin.
Senast redigerad av J.Booze 2015-03-12 kl. 17:47.
2015-03-12, 17:45
Medlem
pterodactyls avatar
Har inte handlat av pillerpusher sedan flugsvamp, men då var jag alltid nöjd med alla aspekter av köpen. Dvs stealth, kvalitet och kundbemötande.
2015-03-12, 18:52
Medlem
J.Boozes avatar
nu när mixshoppen höjt priserna på sina Rivo tack vare de börjar ta slut på lager -

vem på EVO sitter på bäst Rivo/Ikto?
de skall komma i burkar och från apotek. Varför Mixshoppens Rivo varit dom bästa jag iaf känner till, av ca 7 vendors jag vet säljer Rivo/Ikto.
Så nån som har nåt tips?

edit: inser nu att jag nog testat alla svenska inrikes vendors som har Ikto/Rivo.
alla förutom Erkran, och Bensoteket, som tyvärr är för dyra för ett 100-pack.
redeye_swe, har hyffsat pris på sitt 100-pack, undrar bara ifall det är kvalité på dom eller ej..
Senast redigerad av J.Booze 2015-03-12 kl. 19:09.
2015-03-12, 23:35
Medlem
Beställde 1G MDMA utav MNGFS igår och idag låg det fint innanför lådan när jag kom hem Paketeringen var rejäl även fast jag köpte så lite, creds för det. Öppnade zip påsen och den bekanta doften av molly träffade mina smaklökar. Skulle det finnas i parfymform så hade jag köpt den. Testade lite för sakens skull och visst är det the real deal. Längtar redan till helgen, första gången jag tar molly vid ett större arrangemang, kliar i fingrarna. Ge mig lördag nu!

Stort gröning till MNGFS, och snälla ha kvar till nästa vecka!
2015-03-13, 09:03
Medlem
Shit, vad mkt nya regler nu! Saknar BFC. I.a.f såg en ny gräsvendor SwedishWeed som säljer northern lights ovanligt billigt. Någon som har testat?
2015-03-13, 12:43
Medlem
Kan också gröna MNGFS. Ser ut som fint MDMA det här
2015-03-13, 14:54
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze

Kanske handlar det om någon form av selektiv behandling.
Ibland säljer han av den "riktiga" batchen, ibland från den "ojämna".
Vad vet jag, jag bara spekulerar utifrån faktan - jag fick hem ojämna Bensedin.
efter kontakt med honom fick jag det klassiska svaret "du är den enda som någonsin klagat under alla år vi sålt dessa"

och så var det inte mer med det.
2015-03-13, 15:05
Medlem
zaaph1s avatar
Beställde större mängd näsor, gick tre veckor, fick brev från tullen om beslagtagen narkotika, dagen efter brevet från tullen kommer näsorna i brevlådan ändå.
Nojade ur över möjligheten att polisen gjort en kontrollerad försändelse för att ta mig med fingrarna i gröten så dumpade skiten hos en kompis och rensade lägenheten.

Nu har det gått fyra veckor, inget besök från farbror blå. Whats up with that?
Fan pysslar dom med?
Senast redigerad av zaaph1 2015-03-13 kl. 15:12.
2015-03-13, 15:21
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Beställde större mängd näsor, gick tre veckor, fick brev från tullen om beslagtagen narkotika, dagen efter brevet från tullen kommer näsorna i brevlådan ändå.
Nojade ur över möjligheten att polisen gjort en kontrollerad försändelse för att ta mig med fingrarna i gröten så dumpade skiten hos en kompis och rensade lägenheten.

Nu har det gått fyra veckor, inget besök från farbror blå. Whats up with that?
Fan pysslar dom med?
Kan det möjligtvis vara så att just din vendor råkat skicka 2 försändelser? Känns ologiskt och osannolikt men än osannolikare att tullpersonalen fått för sig att skicka hem detta till dig ändå.

Har själv vart med om försändelser 2 dagar i rad trots att jag bara beställt 1 alltså att en vendor dubbelpostat s.a.s.

Således att ena gick igenom och andra fastnade. Dock skumt med tidspannet vilket mer eller mindre utesluter att det är ett dubbelskick som skett.

Du frågade aldrig om reship av vendorn då de aldrig anlände? Har även vart med om scenarion där vendorn väljer att skicka nytt under tiden man fortfarande "väntar" på första försändelsen.
2015-03-13, 15:53
Medlem
J.Boozes avatar
Ingos-Pharma

KRKA Auparin - 25st (Diazepam 10mg)

äntligen en benso jag kan säga fungerar. Visst, jag får inte den effekten en person med fullt friska gaba receptorer får, men jag känner DEFINITIVT av det, betydligt mer än bensedinen från pillerpusherSWE.

delivery: 48h
stealth: 10/10
produkt: 7/10 *

* hade säkert blivit högre för någon med friska synapser. men att jag ens känner den effekten jag känner efter 40mg, (utan tolerans) är grymt nog.
hade inte förväntat mig det.

overrall, rekommenderar starkt Ingo-Pharmas KRKA Auparin!!

(Ja mods, Det är ingen jävla proxy-postning. det är JAG som köpt, och JAG som grönar.)

ps. som sagt, köper olika benso, från olika vendors, för att hitta någon som funkar på mina trasiga synapser. denna verkar ju vara en stark kandidat.
kan ju behöva benso i framtiden och det är därför jag testar nu hejvilt från allt och alla, olika benso.
ds.
2015-03-13, 18:43
Medlem
J.Boozes avatar
ang Bernadottes weed.

Jag fick det den 9e.
Jag har rökt lite varje dag, blvit helbäng varje gång, ruset alltid varat 4+h.
även med benso i kroppen har ruset varit riktigt starkt på gränsen till obehag (eftersom jag är så hyperkänslig på den receptorn)

men såhär mycket har jag kvar av den gubben jag köpte den 9e; http://www.anony.ws/image/DAVx typ 0.7 kvar minst.
det säger en hel del. (btw, doften är helt underbar och luktar bara jag tar ut påsen ifrån min godisbox.)

och allt jag säger är 101% sant sen får du tro vad du vill

//j.b
Senast redigerad av J.Booze 2015-03-13 kl. 18:47.
2015-03-13, 19:50
Medlem
denfinastavens avatar
Kan säga att GoodGuyDealers bruning (LION) är tung! Ni blir inte besvikna om ni letar efter något som sänker er

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in