2015-03-10, 22:07
Medlem
dejvan220s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Det ryktas att man bör ha ett välstädat hem om man beställt av Alexandrus. Tydligen har folk fått besök av polisen.
Tror du man behöver oroa sig om man beställt av honom för över 6 månader sedan?
2015-03-10, 22:10
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dejvan220
Tror du man behöver oroa sig om man beställt av honom för över 6 månader sedan?

Nej verkligen inte.
2015-03-10, 22:20
Medlem
dejvan220s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Nej verkligen inte.
Skönt att höra. Tack för svar.
2015-03-10, 22:24
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dejvan220
Skönt att höra. Tack för svar.

Tror inte att någon egentligen behöver vara orolig. Det är ytterst sällan har det visat sig att polisen gör något på kundsidan, men det skadar ju aldrig att vara försiktig.
2015-03-11, 10:47
Medlem
Ghb, Vilka shoppar säljer det?
2015-03-11, 11:42
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eilahtan
Testar att beställa MDMA från MNGFS nu när dom äntligen har inne lite!, deras molly förra gången var ju outstanding. Inte köpt något sen dess utan väntat in mer. Såg att de precis fått upp listings från 1-5G men verkar ha begränsat.

Testar en beställning på 5G och återkommer på Onsdag Alltid tagit en dag vid beställning från dem.

Kan meddela att brevet från MNGFS kom fram i morse med bättre stealth än vanligt. Zip bagen reeks of MDMA. Även vakuumförpackat på det, trots att jag beställde en etta. Testade med med Marquis och gick över till mörkt lila till svart på millisekunden. Ska testa i helgen, tog en liten 0.1a nu och känner helt klart av effekt. Och priset hittade jag inte bättre för denna kvallan!

Blir en 5G Beställning nu
2015-03-11, 12:44
Medlem
Citat:
Kan meddela att brevet från MNGFS kom fram i morse med bättre stealth än vanligt. Zip bagen reeks of MDMA. Även vakuumförpackat på det, trots att jag beställde en etta. Testade med med Marquis och gick över till mörkt lila till svart på millisekunden. Ska testa i helgen, tog en liten 0.1a nu och känner helt klart av effekt. Och priset hittade jag inte bättre för denna kvallan!

Spara lite till mig.... bitcoinsen segar in

Någon som vet om det finns köparomdömmen på EVO?
2015-03-11, 12:55
Medlem
Bamse.s avatar
Citat:

Mitt brev från MNGFS damp också ner precis enligt målvakten. Sjukt bra packat tydligen och klara kristaller med den distinkta MDMA-lukten. Ska tydligen likna det jag och polaren köpte i Amsterdam som var top notch. Så sugen att sluta jobbet nu!!

Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker

Tror dom har mest sålt amfetamin där, men på FS så hade de endast positiva recensioner. Beställde själv där och var det bästa jag provat i Sverige efter något sjukt jag inhandlade i Malmö för några år sedan.

Kan inte tiden rulla lite fortare..
2015-03-11, 13:02
Medlem
J.Boozes avatar
kan återigen helgröna min vän TT50!
kung av tram och ultrasnabba deliveries!

han finns som sagt på EVO nu också under namnet TT100.
Såg dessutom precis att han sänkt priserna på EVO?!?!

Denna snubben slutar aldrig förvåna mig. Passa på mina vänner, "get while the gettin is good!"
2015-03-11, 13:03
Medlem
Bamse.s avatar
Citat:

På Evo sålde dem endast MDMA och fick endast positiva kommentarer vad jag kommer ihåg

EDIT: Sry dubbelpost

Citat:

Kommer lätt beställa efter några till gröningar!
Senast redigerad av Bamse. 2015-03-11 kl. 13:06.
2015-03-11, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse.
Mitt brev från MNGFS damp också ner precis enligt målvakten. Sjukt bra packat tydligen och klara kristaller med den distinkta MDMA-lukten. Ska tydligen likna det jag och polaren köpte i Amsterdam som var top notch. Så sugen att sluta jobbet nu!!

Tror dom har mest sålt amfetamin där, men på FS så hade de endast positiva recensioner. Beställde själv där och var det bästa jag provat i Sverige efter något sjukt jag inhandlade i Malmö för några år sedan.

Kan inte tiden rulla lite fortare..

Menar du att du beställt MDMA av dom?

Jag menar att på till exempel FS kunde man se omdömen som säljarna gett till mig som köpare, finns det på evo?
2015-03-11, 13:34
Medlem
J.Boozes avatar
Skulle också igen vilja toggröna Bernadotte på EVO.
Extremt trevliga, extremt bra stealth, extremt bra produkt. Ruset varade ca 5h på en mikrodos, och vart totalt helbäng.

Rekommenderas till ALLA som önskar dunderröka till billig penning.
Senast redigerad av J.Booze 2015-03-11 kl. 13:41.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in