2015-03-11, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gloria.Romana
...och vilka säger denna syster till ett utav BO inte är välkomna på demonstrationen?

Men hon skrev väl att dom skulle hålla sig borta från Alaas begravning inte evenemanget som va ikväll?
Citera
2015-03-11, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wtf99
Har inte lika stor kunskap om utredningar och allt därtill som vissa genier här. Kan det vara som så att polisen har DNA-bevis, tex i form av ciggfimp, men inte kan utläsa om det tillhör M*rtin eller M*rk? DNA kan väl vara svårt att skilja mellan nära släktingar? Isåfall kan en vara oskyldig trots att båda sitter häktade.
Det är inte svårt men det är tidsödande. Enäggstvillingar däremot, det är en annan femma. Ooops, såg nu att det var besvarat tidigare.
Senast redigerad av kaxium 2015-03-11 kl. 19:38.
Citera
2015-03-11, 19:32
Medlem
SpecialEditions avatar
Vad gick SSU-manifestationen ut på? Att tycka synd om kriminella babbar?
Citera
2015-03-11, 19:33
Medlem
Gloria.Romanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belsebubba
av en som jobbar inom polisen i Göteborg. vad vill du att jag ska svara? högt uppsatt i alban maffian?....tyvärr så är det så enkelt som en polis i Göteborg.
mvh.
Jag har väldigt svårt att tro att en som jobbar i utredningen skulle sabotera den genom att berätta saker för dig som du sen skriver här. Hur kommer det sig förresten att en göteborgspolis har kunskaper om detta ärendet då? Har han ringt kollegorna i Uddevalla och frågat runt lite eller?

Att enskilda snutar kan sälja info till kvällstidningarna för stålar är en annan femma...men berätta det för dig så du kan sitta här och skriva? Tyvärr, du är ej trovärdig.
Citera
2015-03-11, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaxium
Pejling/triangulering kan man bara utföra i realtid eller förstår jag dig fel?

Det finns historik sparad.
Citera
2015-03-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Det finns historik sparad.
Inte var en telefon varit. Man kan se vilka master den varit uppkopplad till i efterhand men INTE signalstyrkan. Den får du bara om du pejlar i realtid.
Citera
2015-03-11, 19:37
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Killarna är inte fällda ännu? Lite tidigt att ta avstånd tycker man?

Är nog många av de anhöriga som reagerar väldigt känslomässigt för stunden.
Citera
2015-03-11, 19:38
Medlem
Skorna och mordvapnet är förmodligen gömt på samma ställe. Så svårt ska det väll inte vara? Om inte en av bröderna eller en tredje GM körde skiten långt bort från uddevalla
Citera
2015-03-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gloria.Romana
Jag har väldigt svårt att tro att en som jobbar i utredningen skulle sabotera den genom att berätta saker för dig som du sen skriver här. Hur kommer det sig förresten att en göteborgspolis har kunskaper om detta ärendet då? Har han ringt kollegorna i Uddevalla och frågat runt lite eller?

Att enskilda snutar kan sälja info till kvällstidningarna för stålar är en annan femma...men berätta det för dig så du kan sitta här och skriva? Tyvärr, du är ej trovärdig.

Hur en Göteborgspolis kan ha kunskaper i ärendet tror jag beror på att det inte är polisen i Uddevalla som håller i ärendet utan länskriminalen från Göteborg och eftersom det är poliser från Göteborg som är delaktiga i det så går säkert snacket på stationen också.
Citera
2015-03-11, 19:40
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Är nog många av de anhöriga som reagerar väldigt känslomässigt för stunden.
Det köper jag men att döma ut de som tvivlar gör inget bättre, tids nog får alla facit.
Efter det köper jag att man tar avstånd men ännu kan faktiskt bröderna frias även om det kanske är mindre troligt.
Citera
2015-03-11, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
De står kanske kvar på festen. Någon hade tydligen lämnat denna i lånade skor.
lär ju dock inte vara dom skor dom söker efter.....var väl bo som dansa iväg i nåns skor. utan detta ska tydligen vara skor som stämmer in på GM och BP.
mvh
Citera
2015-03-11, 19:41
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Det köper jag men att döma ut de som tvivlar gör inget bättre, tids nog får alla facit.
Efter det köper jag att man tar avstånd men ännu kan faktiskt bröderna frias även om det kanske är mindre troligt.

Men du behöver inte diskutera det med mig, det var inte jag som skrev det jag citerade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in