Citat:
Nja... Det är en teori. Dock tror jag fortfarande att det fanns något bakomliggande bråk. Tror inte dom vara glada och vänliga för att sedan döda vittnen till en vådaskjutning av sin bästa vän. Även om det inte är omöjligt. Sen kan dåden fortfarande vara planerade. Men med sådan dålig hantering finner jag det troligt att något (troligen första) skott är ett vådaskott. Tanken kanske var att skrämmas bara. Vet icke... I vilket fall tror jag det fanns en konflikt. Oavsett om det skedde vådaskott eller ej.Du tänker att dom börjat gräla och han viftar med ett vapen som sedan går av pga misstag. För att sedan ha ihjäl dom andra som vittnen då eller?? Ja den teorin känns väldigt troligt om dom nu är vänner. Det verkar vara där dom flesta inte får ihop det, alltså varför man dödar sina vänner.
Det kanske rent av var så att dom skulle köpa ett vapen pga att det var så ballt i Thailand att skjuta. Sen råkade någon dra av ett skott i bilen av misstag som dödade den första och istället för att rädda liv så fortsätter idioten panga vittnen. Bilder visar på hur häftigt dom tycker det är med vapen så det är inte omöjligt att dom blivit för balla för sitt eget bästa och råkat skjuta varandra.
Det kanske rent av var så att dom skulle köpa ett vapen pga att det var så ballt i Thailand att skjuta. Sen råkade någon dra av ett skott i bilen av misstag som dödade den första och istället för att rädda liv så fortsätter idioten panga vittnen. Bilder visar på hur häftigt dom tycker det är med vapen så det är inte omöjligt att dom blivit för balla för sitt eget bästa och råkat skjuta varandra.
Tror polisen har mer än att MGM funnits på platsen... Dvs arga sms eller dyligt.
Vet inte vad jag ska tro om detta. Det är så många oklarheter med händelseförloppet. Även om man inte ska gotta sig i andra olycka så är det väldigt intressant och man väntar med spänning på FUP.
En i en bil, dom andra en bit bort... En av dem i Fosterställning. Kan sista skottet som kom med fördröjning vara avsett för personen i fosterställning? Personen i bilens skott kanske inte hördes i allt tumult... Många funderingar har man. Jag tror att personen i fosterställning sköts sist då den kanske levde trotts tidigare skott, eller fallit till marken av rädsla. Men vi får väl se...
Just den ställningen förbryllar mig då folk påstår att alla bör dött direkt och att det gick väldigt fort. Därför tror jag den personen sköts sist. Ställningen tyder på någon som vet vad som skall hända. Fy fan va hemskt egentligen. Hoppas GM åker dit som fan.