Citat:
Ursprungligen postat av
HasseO
Ok. Han har bara dålig smak vad det gäller kompisar, så kan det vara. Men hur tror du det kommer sig att morden sker precis utanför där han bor? Bara ännu en slump.
Råka hamna på bild med två misstänkta mördare, den enes flickvän och mordet sker där han bor. Han kan förstås vara oskyldig.
Citat:
Ursprungligen postat av
veskahn
Tar mig friheten att besvara ditt inlägg eftersom jag känner personen i fråga. Att han är skriven på en lägenhet vid BP är mest sannolikt som du skriver, en slump. Att han "råkade" hamna på bild med de misstänkta bröderna och den enes flickvän kan ju förstås bero på att han var i Thailand med dem!
Kände mig tvungen att besvara ditt inlägg eftersom jag har kännt honom ett bra tag och vet att det är en reko kille som håller sig på rätt sida lagen.

Håller med veskhan till 99% men är lite kluven. Att han bor precis utanför brottsplatsen kan ju vara en anledning till att det var just på den platsen brottet ägde rum
OM han var med i bilen. Men sen så är de ju ett ganska billigt område för folk att bo på och det kan vara just en slump att det hände där.
Kan det vara så att det var Tur*l Bab*bejli (a) som hade festen? Då kan det vara ett svar på varför MG och BO valde att mötas upp på den platsen.