2015-03-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peze
Vet inte om det framkommit tidigare i tråden, pratade idag med en som kände Emm* Thrys*lius. Hon har tydligen vid flera tillfällen blivit misshandlad av sin pojkvän......
Och inte lärde hon sig något av det.
Citera
2015-03-10, 17:50
Medlem
Citat:
Vet inte om det framkommit tidigare i tråden, pratade idag med en som kände Emm* Thrys*lius. Hon har tydligen vid flera tillfällen blivit misshandlad av sin pojkvän......

Ren bullshit han var den enda jag ansåg visade sin tjej kärlek av det gänget som har tjej.
Citera
2015-03-10, 17:51
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:

Vem är förvånad? OM det stämmer att hon bara 2 manliga vänner på facebook. (sin bror och Ravan), Det säger ju allt.
Senast redigerad av Ostfralla2000 2015-03-10 kl. 18:07.
Citera
2015-03-10, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lever som vanligt?

De anhölls ju ganska snabbt -- och dessutom trodde de nog inte att misstanken skulle falla på dem .. Krama anhöriga och vänner vid brottsplatsen och att skriva kladd på minnessidor talar ju för att de trodde att de stod ovan all misstanke.

Så sjukt att deras beteende talar för att dem är oskyldiga, men samtidigt talar deras bakgrund för att dem måste vara skyldiga..

Men tanke på att dem betet sig som dem gjort och om dem nu skulle vara skyldiga så måste dem varit totalt rubbade!

Finns de nån mera info om vem som BO var fight med veckan innan mordet då han ska ha gått runt med bruten näsa samt att de även finns en bild på facebook på nån minnes sida?
Citera
2015-03-10, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hainaa
Finns ingen direkt albansk maffia i skövde , finns en högt uppsatt som styrt stadens droghandel i några år med hjälp av albansk maffia från GB. Dagen då denna man med några vänner åkte fast hade dom vart i Uddevalla o lämnat flera KG som polisen sen tog pga att dom hade haft span på dom hela veckan 24/7 ungefär . ( Det hände under tiden GM var i thailand.) Detta är ju ett troligt motiv .
Att BO kanske blev av med mycket stora vikter/summor pengar åt GM som sen får hård press på sig av de större.
För övrigt sitter dem flesta från skövde hållet häktade atm men som sagt kontakter från gbg osv kan ju ganska lätt styra upp detta .

Jo, ungefär så...det är väl inte orimligt att det hela har att göra med beslaget som polisen gjorde....kanske anser någon högre upp att det var BO som schabblade på nåt sätt så de torskade.
Citera
2015-03-10, 17:54
Medlem
Citat:
Vad vill du komma med det? Smutskasta BO? Känner du MGM?
Citera
2015-03-10, 17:55
Medlem
Citat:

Det var ju ingen nyhet !
Citera
Medlem
pezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachetes
Ren bullshit han var den enda jag ansåg visade sin tjej kärlek av det gänget som har tjej.

Okay då hade han nog bara ett udda sätt att visa sin kärlek till henne på då....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blixteffekt
Så sjukt att deras beteende talar för att dem är oskyldiga, men samtidigt talar deras bakgrund för att dem måste vara skyldiga..

Men tanke på att dem betet sig som dem gjort och om dem nu skulle vara skyldiga så måste dem varit totalt rubbade!

Finns de nån mera info om vem som BO var fight med veckan innan mordet då han ska ha gått runt med bruten näsa samt att de även finns en bild på facebook på nån minnes sida?

BO hette INTE Randi!!
Och hade INTE bruten näsa. Han hette Rawand!
Randi är hans bror så därav tror jag den spoilern vi säg förut är påhittat av ngn som vill tro sig veta allt i "maffiavärlden".
Eller så var det Randi som var egentliga problemet
Han om någon har stor käft enligt folk
Citera
2015-03-10, 17:57
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Vem är förvånad? Hon hade ju tydligen bara 2 manliga vänner på facebook. (sin bror och Ravan), Det säger ju allt.

Ännu en trådsanning? Fler är det.
Citera
2015-03-10, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PekkaPojkka
Vet inte vad du menar med omgående... Men jag är tveksam till att samtliga dog vid sina respektive träffar. Dels tyder fosterställningen på det, men också fakta. Oftast förblöder man och det gör man ju inte på sekunder. Och långt ifrån alla som skjuts och inte dör direkt är kapabla till att skrika eller ringa. Chock, medvetslöshet, förvirring, svår smärta osv. Jag finner det osannolikt att alla dött vid träff ögonblicket... Men det är bara jag.
Det där med att man oftast förblöder, stämmer det? När man sett avrättningar från ISIS har folk dött snabbt av ett skott och inte av att folk ligger och förblöder. Har dessutom för mig att kroppen kan utsättas för någon chock (cirkulationssvikt?) som man dör av när man blir träffad
Citera
2015-03-10, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachetes

Med tanke på att du hängt med gänget så pass att du observerat hur någon "visar kärlek" gör dig både hemmablind, jävig och därmed ej trovärdig. Hängde du i en garderob och kisade genom ett litet hål när de var i all ensamhet också, eller?

Man är precis som de man umgås med. Lär dig det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in