• 1
  • 2
2015-03-10, 12:36
Medlem
Ja hopp då har man gjort slut med flickvännen sedan några månader tillbaka av olika anledningar. Inte specifikt för trådstarten, utan pga andra orsaker. Men med det sagt så va hon inte särskilt fräsch av sig när det kom till sex. Hon ser bra ut och så, och ger intrycket av en fräsch person. Men när det kommer till sexet så blev jag många gånger väldigt avtänd. Vissa gånger så hade hon inte bytt trosor, vilket man såg rätt snabbt när dom åkte av att där fanns spår av allt möjligt otrevligt.
Inte luktade hon gott i muffen heller.
Jaja vi har i alla fall gjort slut och det är jag glad över. Men strax efter vårt förhållande tagit slut träffade jag en ny tjej som av första intrycket verkade vara riktigt fin. Luktade gott osv.
Men återigen så skiter det sig när det nalkas sex. Det först trevliga intrycket förvandlas till ren avsky när hon tar av sig trosorna. Tjocka vita ränder längst trosans mittenpunkt.
Ger henne en chans och bryr mig inte om det till att börja med. Ska gå ner på henne, men möts av en ohygglig stank, så vänder snabbt och drar på kondomen och kör så i stället.
Hoppades på att detta bara va en tillfällighet, men nu har detta hänt flera gånger och jag känner bara att detta orkar jag inte med.
Ska jag säga till om detta eller? Hur gör man det i såna fall på bästa sätt?
Eller är det lika bra att dumpa henne och gå över till något annat?

Förresten så verkar detta vara ganska vanligt efter vad jag hört från mina kompisar. Har även bevittnat detta när man varit hemma hos dom på besök. Ibland har man funnit trosor liggandes i sovrummet, som inte varit allt för fräscha.
Sen har dom berättat att deras tjejer luktat illa ibland också.

Så jag undrar om detta är typiskt svenskt beteende eller inte? Mina vänner från exempelvis usa brukar aldrig klaga över liknande.
Citera
2015-03-10, 12:42
Medlem
empoisonnes avatar
Du undrar om flytningar är typiskt svenskt?
Citera
2015-03-10, 12:46
Medlem
Gresks avatar
Som du säger så tror jag tjejer byter underkläder mer sällan än killar.

När jag var liten (är man), så fick jag lära mig att man ska byta kalsonger varje dag.

Träffade du den andra tjejen på klubben och drog hem henne? Då är det ett praktexempel på diskofitta och som du säger det är något utöver det vanliga
Citera
2015-03-10, 12:46
Medlem
Eftersom en fitta inte fungerar riktigt likadant som en kuk. Det kommer ut vissa ämnen ur fittan då och då. Det är inte konstigt att trosan inte ser ut som när den kommer från tvätten. Sedan är en del av dessa saker inte lätta att får bort i tvätten. Eftersom jag tvättat en del trosor i mina dagar så vet jag hur det kan se ut. En tjej som blir plaskvåt får också saker som missfärgar trosorna.

Det där med illaluktande fittor däremot kan ju vara ett gissel. Det behöver inte bero på att dom är ofräscha. Dock har dom väl en lite annan bakterieflora än vad dom som smakar gott där nere har. Har bara upplevt en riktigt illaluktande fitta en gång. Efter den sexuella aktiviteten så luktade även kuken illa i ett par dagar trots tvätt med tvål. Även handen luktatde.

Fittor luktar ju dock olika rent normalt.
Citera
2015-03-10, 13:20
Medlem
ugglor-i-mossens avatar
Kvinnor har något som heter flytningar. Det är till för att hålla slemhinnorna fuktiga. Tjejerna ni har träffat har säkert bytt dagligen, det är helt normalt att det finns lite flytningar i trosan, det ska det göra om hon är frisk.

Men visst, hon kunde definitivt plocka upp dem från golvet, allmänt vett. Men ni bör inte förvänta er att det ska vara snustorrt i trosan och dofta nyponros. :-)
Citera
2015-03-10, 13:32
Medlem
jaybones avatar
Av min erfarenhet kan jag säga att vissa har rätt äcklig fitta, vissa medel och andra ganska lukt/smakfria. Slidan lever sitt eget liv men är ganska behaglig även vid sina värsta tillfällen om det är en bra fitta. Vissa fittor är rätt skabbiga och är tamejfan inte att leka med vid de värsta tillfällena.

Tror TS gått på niten att träffa på sunkfittor tyvärr. Kan avskräcka en till att ha nya ONS i veckor i värsta fall. Tar död på hela erotiken.

Brukar ta detta i beaktande vid bedömning av flickvänsmaterial. Svårt att leva med en dålig fitta i längre perioder, särskilt när man vet vad man går miste om!

Insidertips: Små, smala och välmående tjejer som tränar brukar ha de bästa fittorna. Längre, tjocka, rökare som hostar brukar lukta död krabba där nere.
Citera
2015-03-10, 13:33
Medlem
TheHmms avatar
Jag har kanske haft tur, men av de tjejer jag varit med så har kanske 20/25% inte luktat så gott...

En så illa att jag kunde lägga huvudet i hennes knä (med näsan uppåt, bort från härligheten) och känna lukten genom jeans och trosor.

Det handlar om HUR man tvättar sig, tror jag. För djupt och för mycket vatten in i allt så blir dens reaktion att överproducera gegga, det luktar. Tvättar hon sig inte alls blir det naturligtvis därefter.

Tvätta lagom är det bästa, utan tvål.

eller rätta mig om jag har fel ni fina sliddjur här på flashback?
Citera
2015-03-10, 13:44
Medlem
Stewie_griffins avatar
De vanligaste anledningarna till flytningar är väl könssjukdomar, smuts eller ÖVERDRIVEN RENHET. Jag kan tänka mig att det sistnämnda är det vanligaste bland yngre. Fittan behöver generellt inte tvättas, den är självrengörande. Att tvätta den med något annat än vatten och möjligen lite extra mild tvål är inte alls bra och kan leda till irritation som i sin tur kan leda till flytningar.

Det kan med andra ord vara så att detta är tjejer som bryr sig extra mycket över sin renhet och därför blir det helt tvärt om.
Citera
2015-03-10, 13:53
Medlem
Jag har aldrig slickat en mus som varken luktat eller smakat illa. Tvärtom väldigt gott.

Är det inte så att en del inte gillar mus eller något annat som deras mamma inte serverat dom som små?
Citera
2015-03-10, 14:08
Medlem
Har väl haft sex med si så där 40-50 kvinnor, men jag tror att bara en av dom smakat/luktat illa. Den jag träffar nu är så otroligt fräsch att man blir kåt av bara tanken, hon är inte ens renrakad trots att jag de senaste åren bara sprungit på sådana fittor, men dock är hon välansad.. Att det finns en vit rand i trosan kan ju faktiskt även bero på att dom varit kåta, du vet väl att kvinnor avsöndrar en sorts slem när dom blir kåta för att underlätta din penetration?
Fast vem vet, du kanske hittar dina kvinnor nere i hamnen eller i något industriområde, dessa brukar nog vara ofräschare än genomsnittet
Citera
2015-03-10, 14:12
Medlem
Mooons avatar
Som svar på dina frågor. Hur många miljoner kvinnor kan det finnas i Sverige från 15 år och uppåt ... några iallafall. Du ställer alltså frågan om alla dessa kvinnor har dålig hygien. Nej, alla dessa kvinnor har inte dålig hygien.

Du undrar om kvinnorna i USA har jättebra hygien. Hur många miljoner kan detta röra sig om? Massor! Nej, alla kvinnor i USA har inte jättebra hygien.

Smarta frågor vill jag mena.

Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
J.... Så jag undrar om detta är typiskt svenskt beteende eller inte? Mina vänner från exempelvis usa brukar aldrig klaga över liknande.
Citera
2015-03-10, 15:17
Medlem
Allas fittor är olika! Vissa har knappt flytningar och andra har väldigt mycket, det är inte ovanligt att tjejer har flytningar varje dag. Det handlar inte om hygien, flytningar är naturligt och det finns inget man kan göra som tjej för att få dem att försvinna.
Jag tror snarare tvärtom när det kommer till bytet av underkläder, tjejer byter oftare än killar. Känner jag mig ofräsch för att jag under förmiddagen haft mycket flytningar, ja då byter jag trosor eller så använder jag trosskydd och byter den efter behov.

Sen så har alla tjejer olika dofter och olika starka dofter, och detta är återigen naturligt. Fitta luktar fitta, beroende på vem man är så föredrar man vissa fittdofter mer än andra, men detta är också individuellt!

Sedan så finns det en mängd olika orsaker till att fittan luktar som den gör från dag till dag. Det beror dels på vart i menscykeln kvinnan befinner sig i, vilka kläder hon har på sig (tajta jeans låter inte fittan andas, vilket den behöver för att må bra), olika typer av normala underlivsproblem som kan drabba kvinnan upprepade gånger som till exempel urinvägsinfektion och svamp. Fittan är väldigt känslig mot sådant här och förhållandena i underlivet ändras konstant.

Jag har haft komplex över hur jag luktar och smakar i underlivet men jag har märkt att vissa inte vill vara där nere och andra som inte kan få nog. Så det handlar också om hur mannen är och vad han gillar.

Sådana som dig verkar inte ha fattat att en fitta är en fitta och de är oftast inte lukt- och smaklösa. Tycker du inte att det är trevligt så behöver du inte vara där nere med mun och näsa. Men om du ska säga något alls om det till tjejen du är med så säg då att DU inte gillar det än att det är något fel på henne, för sånt sätter sig och det borde du veta med tanke på hur lättpåverkade kvinnor är i dagens samhälle när det kommer till deras kroppar och speciellt något som de själva inte kan göra något åt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in