2015-03-10, 00:43
Medlem
Dralnurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
AHA 3 till alltså. ja skärpning på mig. Då måste det ju vara sant!

Stoppa pressarna!

Det kanske är så att du beter dig illa mot tjejer, och blir illa till mods när jag skriver nåt sånt här?

Allt var ok när det bara var ett trippelmord, men nu när jag kommer och ger ytterligare information så börjar du slingra dig i sätet.

Mina ord är bara ytterligare ord på internet. Det är lättare att bara ignorera dom. Prova.
Citera
2015-03-10, 00:43
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthPort
Det är klart att det är intressant om någon har förstahandsinformation om GM. Är du efterbliven? Försvinn från tråden ditt jävla mobboffer.

*förstahandsrykte.
Citera
2015-03-10, 00:45
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Men vad för vapen kan dessa personer sitta på som dödar 3 personer?

I Jönköping sköts en kille med 4(?) skott och kunde förhöras av SOS och överlevde. Vad för vapen användes där? Sverige är väl mer knivmordens land. Skjutvapen är väl hyfsat ovanligt ändå, och relativt oåtkomligt så länge vi snackar automatvapen och tyngre kaliber. Har jag fel?

Vet inte. Men nog har det blivit en ökning av skjutande på västkusten.
På Jaegerdorffsplatsen i Göteborg blev två grabbar skjutna när dom satt i bilen.
Varav den ena tycks ha skjutits av misstag.

Polisen verkar i det fallet inte veta varför dom sköts.

Här tycks man i alla fall vara ngt närmare en lösning.
Även om den kanske ligger långt bort, rent tekniskt.
Citera
2015-03-10, 00:46
Medlem
MickeLilltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Man böjer sig nog också ihop om man blir skjuten i magen. Hur vanligt är det att knäa folk man är irriterad på? Själv känner jag att knäa någon är för komplicerat, det verkar vara enklare att boxa till någon eller knuffa undan den man tycker är dryg. Till och med en spark i magen tycker jag är lättare att utföra än att sätta ett knä i magen på någon. Men jag har knappt någon egen erfarenhet av slagsmål och MGM kanske var bra på att knäa folk

Du har en poäng där.
Citera
2015-03-10, 00:48
Bannlyst
Citat:
Du verkar vara kunnig. Passar på att fråga dig lite Var tror du att de har satt skotten? Hur nära har GM ha varit för att kunna få in träffarna? Var det 1 eller 2 som sköt?

Kunnig och kunnig. Har nästan bara skjutit med gevär men man kan ju lite om vapen och hur man skjuter. Jag hade satt skotten i huvudet på nära håll, i nacken eller tinningen. Om pistolen är finkalibrig kan man skjuta genom ögat, så går kulan in i hjärnan.

Troligen har det skjutits på ganska nära håll, högst några meter. För övrigt har jag inte läst så mycket i tråden att jag kan dra några slutsatser om huruvida det var en eller två som sköt.
Citera
2015-03-10, 00:50
Medlem
jourDDptds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whooo
Och JG som nämndes tidigt i tråden gillar M*rk Sa*ibas omslagsbild.

Hon gör det av naturliga stjäl inte längre. Hon är heller inte längre vän med Angelica Stenqvist.
Citera
2015-03-10, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dralnur
Det kanske är så att du beter dig illa mot tjejer, och blir illa till mods när jag skriver nåt sånt här?

Allt var ok när det bara var ett trippelmord, men nu när jag kommer och ger ytterligare information så börjar du slingra dig i sätet.

Mina ord är bara ytterligare ord på internet. Det är lättare att bara ignorera dom. Prova.
Jag tyckte inte påstående i sig var konstigt då det finns en del misshandlande män däremot tyckte jag att det var lite konstigt att hon flera gånger vaknade upp på sjukhuset. Jag vet en annan tjej som blev slagen av en annan snubbe men han slog aldrig så hon tuppade av. Därför köper jag inte resonemanget om att hon vaknar upp på sjukhus flera gånger. Borde inte personalen ha misstänkt nåt om en kvinna kommer in misshandlad flera gånger..
Citera
2015-03-10, 00:51
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spidflam
Du har inte påstått något om tidningsbud? Här är två inlägg jag fann av dig genom att klicka på "den lilla söta pilen".

"För att tidningsbudet kanske var samma som blev rånad i Uddevalla och därav är rädd för fulla människor av mellanösternursprung? Tänkt på det? Jag skulle aldrig någonsin fråga två arabynglingar hur det är med dom. Och det är inte av rasistisk anledning utan just för att väldigt många i denna staden är just som dessa individer var. "
(FB) Misstänkt trippelmord i Uddevalla 2015-03-07

"Varför tar du för givet att tidningsbudet hade en lur med sig. Det är nog bara generation yngre som konsekvent aldrig lämnar den hemma. "

Eftersom ingen lyckats bekräfta att ett tidningsbud funnits i bilden så ser jag det som avklarat att både Reda och du Ateistallan får underkänt i källkritik. Ateistallan får dock väl godkänt i off-topic och förnekelse.
*sista inlägget från min sida angående tidningsbud*

Varsågod:
Citera
2015-03-10, 00:53
Medlem
Dralnurs avatar
Citat:
Jag tyckte inte påstående i sig var konstigt då det finns en del misshandlande män däremot tyckte jag att det var lite konstigt att hon flera gånger vaknade upp på sjukhuset. Jag vet en annan tjej som blev slagen av en annan snubbe men han slog aldrig så hon tuppade av. Därför köper jag inte resonemanget om att hon vaknar upp på sjukhus flera gånger. Borde inte personalen ha misstänkt nåt om en kvinna kommer in misshandlad flera gånger..

Klart att dom visste vad som skett. Men om offret inte vill väcka åtal så händer inget. Då har hon bara "ramlat".
Citera
2015-03-10, 00:55
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Någon har tidigare länkat till en artikel där den påstod att en av de mördade "råkat" skjutit mot polisen och åtalats, i Uddevalla.

Anhållna finns på film på Facebook från Thailand där de är på Shooting Range.

Se där ja.
Gossebarnen tycks ha en förkärlek till vapen.
"Råkat"...Säkerligen är det nu samma vapen som använd vid detta fall.
Citera
2015-03-10, 00:57
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
*förstahandsrykte.

Vad sägs om att du kommer med ny info om de misstänkta istället då?
Citera
2015-03-10, 01:02
Medlem
BO1 https://www.facebook.com/BawkaDaya?fref=ts

BO2 https://www.facebook.com/rawandemme?fref=ts&_rdr

BO3 https://www.facebook.com/profile.php?id=1198206961

GM1 https://www.facebook.com/lillsaliba

GM2 https://www.facebook.com/salibamark92
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto