2015-03-10, 00:11
Medlem
kan identifieringen av liken tagit extra lång tid pga huvud-skott?
Citera
2015-03-10, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afresh
ET är inte i lexbase i alla fall.
Det kanske beror på att hon inte fyllt 18.
Citera
2015-03-10, 00:14
Medlem
Roobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Det kanske inte är 20 meters avstånd eller så kanske inte grannarna hörde skotten i bilen då de dämpades på något sätt

Ser så långt ut på de bilder som lagts ut. Vad får dig att tro att baksätet var sist? Jag tror inte heller att någon annan än de som var i bilen kan ha uppfattat skott(en) i bilen, så mycket väsnas det inte.
Citera
2015-03-10, 00:14
Medlem
Dralnurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hainaa
Väldigt lätt för någon att bara skriva upp de där utan några som helst källor .
Känns verkligen som något någon här på flashback skulle kasta ut sig för o smutskasta ''blattejävlarna'' ännu mer.

Ja, bra ide att ge källor när hon lever under skyddad identitet, och hennes ex är anhållen skäligen misstänkt för mord.

Du är ett geni.
Citera
2015-03-10, 00:15
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dralnur
Tjejen i fråga har en förmåga att hamna med såna här killar. Det var efter en liknande kväll med den nya killen som hon berättade det här. Jag har ingen anledning att misstro henne.

ok. men det väger ingenting här, och vanligtvis är liknande storys en sida av myntet.
Citera
2015-03-10, 00:16
Medlem
huomaamatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Krutrester sitter väl i flera dagar. Kan inte tänka mig att det går tvätta bort med vanligt tvål.

Du har nog kollat för mycket på CSI, några timmar som mest och det är om du går runt som vanligt och låter händerna glida in och ur fickorna.
Citera
2015-03-10, 00:17
Medlem
Dralnurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
ok. men det väger ingenting här, och vanligtvis är liknande storys en sida av myntet.

Det här är internet. Det är upp till var och en vad som är av vikt.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Belsexanor
kan identifieringen av liken tagit extra lång tid pga huvud-skott?

De var väl kriminellt belastade till den grad att snuten redan hade deras DNA, men om det på något sätt inte var fallet, så är det inte så lätt att identifiera någon som har fått en dumdumkula av grövre kaliber i huvudet, nej.
Citera
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Ännu en Flashback hatare

https://m.facebook.com/patrik.sosnowski?fref=nf
Med tanke på att han tycks göra anspråk på att han vet vad som hände så bör han ju kontakta polisen och berätta vad han vet...
Citera
2015-03-10, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
Jag skulle vilja veta mer om den där Vietnamesen också. Han kan veta mer än vi tror.

Vietnamesen vetkade röra sig kring polishuset idag, om jag såg rätt.
Citera
2015-03-10, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Med tanke på att han tycks göra anspråk på att han vet vad som hände så bör han ju kontakta polisen och berätta vad han vet...

Eller så bör någon tipsa polisen om denna status, tror dock någon redan gjort det.
Citera
2015-03-10, 00:21
Medlem
locknlolls avatar
Är Pistolen kastad ?

Nej tänk det tror inte jag. Såna här gossar är säkerligen så rädda om sin älskade pickadoll så att man hellre väljer att gömma den.
Pistolen förresten, någon som vet GM skjutit förr med pistol i Sverige ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in