2015-03-09, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Tänk om bröderna blir frikända
Inte helt otroligt med tanke på att tysken blev frikänd trots att mobilen hans var på plats.
Citera
2015-03-09, 09:01
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det borde vara uteslutet att han som kom med flyget hade vapen med sig i bilen. Extremt konstigt att komma hem från en ensam(?) resa och börja tjafsa så till den milda grad att tre skjuts till döds. Resan tycks inte ha varit någe vidare...
Citera
2015-03-09, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennebabbian
sandapan som kom med flyg hade säkert bajhålet fylld med knark för ett halvårs försäljning.
gissar mer på att vid uppdelningen av varorna som det gick fel.
Känns riskabelt att flyga in knark till Sverige från Thailand.

Hur var hierarkin mellan de inblandade?
Citera
2015-03-09, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av profundersam
Jag brukar bli fotad påklädd eftersom jag väljer att visa mig så, så jag är klädfixerad.
Tror jag har några bilder där jag håller en skiftnyckel också, så jag är skiftnyckelsfixerad också

Om bröderna är skyldiga, så är de skadade helt klart, men man kan ju för fan försöka tänka innan man skriver.
Vissa föremål väljer normala hederliga medborgare att inte stå och posera med i gangsterposition på FaceB. Självklart finns här en vapenromantik. Fixering kanske är ett starkt ord, dragning kanske låter bättre.
Citera
2015-03-09, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Running Legs
Enligt uppgift som jag fått i pm så är Far*ah Huss*ein bara vän med bröderna.
Misstänkte nästan det. Skrev det eftersom flera i tråden angett att hon är flickvän men FH lär vara muslim och då lär hon inte knulla runt.
Citera
2015-03-09, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OIKOFOB
Misstänkte nästan det. Skrev det eftersom flera i tråden angett att hon är flickvän men FH lär vara muslim och då lär hon inte knulla runt.

Särskilt inte med någon av the salibas med tanke på att de är kristna. A big no no.
Citera
2015-03-09, 09:08
Medlem
Citat:

Har du sett bilderna hon hade lagt upp på instagram? Tror inte hon är speciellt religiös.
Citera
2015-03-09, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Tänk om bröderna blir frikända

Ett troligt scenario om bröderna skyller på varandra och det inte går att bevisa vem av dem som skjutit. Han hänt tidigare att mördare friats pga detta.
Citera
2015-03-09, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det borde vara uteslutet att han som kom med flyget hade vapen med sig i bilen. Extremt konstigt att komma hem från en ensam(?) resa och börja tjafsa så till den milda grad att tre skjuts till döds. Resan tycks inte ha varit någe vidare...

Ja, smuggelvapen från thailand känns jävligt långsökt. Inte heller tror jag att den andra brorsan var med initialt. Antingen lyckades han på något sätt ta över bo:s vapen (konstigare saker har ju hänt) eller så finns det en tredje mgm som var med i bilen.
Citera
Medlem
Citat:
Det där hänger på hur sekulära familjen är. Finns allt mussefamiljer som inte bryr sig om det där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertbert
Har du sett bilderna hon hade lagt upp på instagram? Tror inte hon är speciellt religiös.

Nej, men pappa eller storebror är kanske det.
Citera
2015-03-09, 09:12
Awaiting Email Confirmation
Jag har missat några timmar här. Dom blir hämtade på landvetter.

Men:-S,,, hade han med sig pistolen på planet? Och inga väskor att bära/köra med på moppe?

Jag fattar nada....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in