2015-03-09, 00:38
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejvar
vad finns det som säger att han har åkt två gånger? Kanske så att han åkte hem senare?

Jag missade också att bilderna på thailand där bröderna tar på varandra i vartannat foto var så nya. Nästan lite perverst över hur keliga alla verkar vara i det där "gänget".
Citera
2015-03-09, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFrog
Bilden på bröderna och BO är ju tagen under 2013.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201404064362398&set=a.24377525420 29.188104.1198206961&type=1&theater

Det kan väll hända en hel del under 1,5 år?

Tigerbilden är tagen 22 februari i år.....Kolla in denna profil och titta på fotonhttps://www.facebook.com/salibamark92?ref=ts&fref=ts
Citera
2015-03-09, 00:39
Medlem
stoffeliuss avatar
Citat:
vad finns det som säger att han har åkt två gånger? Kanske så att han åkte hem senare?

Det var jag som trodde att bilderna på GM och BO tillsammans på resa var från längre tillbaka i tiden och inte från resan som GM nu kom hem ifrån.
Citera
2015-03-09, 00:40
Medlem
4N0NYMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbohaler666
Var bo eller gm iblandade?

Det vet vi inte. Är dem inblandade är det ett möjligt motiv
Citera
2015-03-09, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Nej nej...det är MGMs flickvän. Frågan är om hon också reste hem tidigare...eller om MGM åkte tillbaks til Thailand en extra gång....detta skulle tala för att nåt gått åt helvete i Thailand under första besöket.
Nu verkar tjejens instagram vara nedstängt men jag har för mig att när jag kollade sist så var utresa från Sverige till Thailand för ca 2-3 veckor sedan. De borde ha stannat i Thailand 2 veckor eller är det möjligt att de åkte en kortare resa dit?
Citera
2015-03-09, 00:41
Medlem
Citat:

Precis..detta spekulerar vi i..varför åkte han i s f hem senare än de andra? Eller...åkte han tillbaka......det skulle vara intressant att få detta bekräftat.
Citera
2015-03-09, 00:42
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffelius
Det kan ju vara brodern som skjutit?

Träning ger färdighet
Citera
Medlem
Generalen11s avatar
Dessa killar är smågangster och är inte ens i närheten utav och vara riktiga gangsters, Dessa grabbar har kanske fuckat up en affär med några större kriminella och därför hamnat i skiten. Någon skall ju trots allt betala för "felet". Om det nu är Bröderna som skjutit dessa 3 så är det ju så dumt det bara kan bli. Även om någon av dessa 3 offer fuckat upp ngt eller haft en skuld så kan det inte röra sig om mycket, Vilken gangster riskerar 20 år för att döda ngn för 50-100 lax om så fallet är? de låter ngn göra smutsjobbet åt de. jävla amatörer asså.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Tigerbilden är tagen 22 februari i år.....Kolla in denna profil och titta på fotonhttps://www.facebook.com/salibamark92?ref=ts&fref=ts
Vem är killen i mitten?
Citera
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorPi
Du är ungefär lika sammanhängande som GP-artikeln. Du inser att du precis byggde upp ett händelseförlopp som slutade med tre mord på någons låga blodsocker va?

Jag menar att hur vi än vrider på beskrivning från GP så går det inte ihop. Varken planerat eller oplanerat. Vi ska trolla fram ett vapen, förklara varför livrädda BO's kör droska åt GM, hur GM resonerade kring att få tillbaka skulden genom att mörda de enda som ska betala tillbaka, varför GM är så desperat efter pengar men ändå skiter i att hans liv kommer vara över när snuten plockar honom inom 24 timmar.. Osv osv..

Det går inte ihop. En väsentlig del av pusslet måste saknas.

Kom också ihåg att M*rk S*lib*s flickvän bor på andra sidan sjukhuset. Om alla som skall mötas redan finns i bilen, varför svänger då bilen in på Bävedalsvägen istället för att runda sjukhuset och släppa av M*rk hos flickvännen, där han förmodligen bor. Enligt GP bor han ju inte på samma plats som sin bror...

Kom även ihåg att alla mastningar mm stämmer överens oavsett om M*rk gick av 200 meter öster om sjukhuset eller 100 m väster om sjukhuset...
Citera
2015-03-09, 00:43
Medlem
Citat:
Det var jag som trodde att bilderna på GM och BO tillsammans på resa var från längre tillbaka i tiden och inte från resan som GM nu kom hem ifrån.

okej svårt att säga när bilden är tagen kan ju skilja sig från uppladdningsdatum.

om dom nu var där för att smuggla hem diverse piller och tjafs så vore det smartare att ta olika flighter hem.
Många små kriminella som försöker smuggla hem grejer från Thailand.
Citera
2015-03-09, 00:43
Medlem
Citat:

Expressenbilden, ja...men inte Tigerbilden......den är från 22 februari. Länk finns i tidigare inlägg. Den 22 februari stod de och höll varandra om azlarna.

Länk igenhttps://www.facebook.com/salibamark92?ref=ts&fref=ts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in