2015-03-08, 20:51
Medlem
Eroticasphyxiations avatar
Det är Ange*ica Stenq*ist lägenhet dem gått in i på Vintergatan
Citera
2015-03-08, 20:51
Medlem
Mark och Martin Saliba verkar vara ett par empatistörda psykopater, hur kan man kallblodigt avrätta ens barndomsvän, senare på facebook skriva R.I.P bror??? Fyfan vilka sjuka individer, hoppas på livstidsdom på dom jävlarna!
Citera
2015-03-08, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gloria.Romana
Skulle det ha någon betydelse att han sågs med just denna tjej? Vem är hon?

Li*a
Citera
2015-03-08, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Länka gärna.

Tidiga uppgifter visar sig ibland felaktiga men det är faktiskt inte riktigt så jag minns den första rapporteringen.

Jag har haft fel förr dock.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/tre-hittade-doda-i-uddevalla/
I mitten på artikeln
Citera
2015-03-08, 20:54
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Länka gärna.

Tidiga uppgifter visar sig ibland felaktiga men det är faktiskt inte riktigt så jag minns den första rapporteringen.

Jag har haft fel förr dock.

Ett otal inlägg handlar om det var en man eller kvinna i bilens baksäte. Jag förstår inte varför man hakar upp sig på den detaljen. Det är tre mördade, skjutna personer, två på friliggande mark, en i baksätet på en bil. Polisen lär ha en utredningsteori, kanske erkännanden så småningom, kring detaljerna.

Det intressanta är VARFÖR detta skedde, och vilka som var inblandade.
Citera
Medlem
AussieRedMans avatar
Dom har nog bara tagits in till förhör. Martin är vän o har tex beklagat sogen på fb.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T0xicity
Båda bröderna var inblandade i detta bråket som slutade med misshandel och fängelse för båda. Även två männen som var BO (som de bröderna känner) var också med i detta.

(FB) Tre män misshandlade av folksamling (Uddevalla)

Tack, men det har jag koll på. Men inget mer?! Kan man inte få fram dom i något register och se om det finns mer domar?
Citera
2015-03-08, 20:55
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysideoftown
Både Salib* brossornas facebooks borta, är det polisen som stänger ner sidorna månne?

Snarare Angelic* Stenkvist* Även hennes sida är nere.

Vilken av bröderna var hon ihop med?

EDIT. Sidorna för bröderna fungerar, men Angelicas är borta.
Citera
2015-03-08, 20:56
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeOne
Tack, men det har jag koll på. Men inget mer?! Kan man inte få fram dom i något register och se om det finns mer domar?

Lexbase?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Dom har nog bara tagits in till förhör. Martin är vän o har tex beklagat sogen på fb.
Såg inte ut som att de tog in någon för förhör närde förde bort en av GM. Sen husrannsakan i GMs flickväns lägenhet med massor av bevispåsar som bars ut.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:

Häng med för fan, dom är anhållna. Och dom gjorde väl så för att spela oskyldiga.
Citera
2015-03-08, 20:57
Medlem
Citat:

För varje inlägg du skriver framstår du som mer och mer efterbliven...

Nej, de har inte BARA tagits in på förhör. De är på sannolika skäl misstänkta för mordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in