2015-03-08, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattyacid
Förvisso, men ändå. Var de så jävla säkra på att inte åka fast liksom? Eller är det ett sista försök att verka good guys. Får inte ihop det.

Tror dom Var påverkade och mådde dåligt och tänkte att dom kom på ett geni drag

Om det nu inte visar sig att polisen är helt fel ute
Senast redigerad av mx2015 2015-03-08 kl. 20:54.
Citera
2015-03-08, 20:47
Medlem
Gloria.Romanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandbil123
23.30, alltså en timme innan morden ska ha skett.. Tar ju minst 10-15 min att gå ifrån vart jag såg dom tills vart morden begicks
Ja, du bör ju underrätta snuten. Finns väl ingen anledning att avstå. Om du blir utsatt för trakasserier för det sen så försvara dig bara, jag hade skitit fullständigt i om dom hotade mig.

Men du gör väl som du vill, hör av dig anonymt om inte annars. Dina uppgifter kan ju dessutom vara till fördel för den misstänkte så han kanske bara blir glad vet du.
Citera
2015-03-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrsked
morgonjoggare hade sett en död man i en bil på platsen. När polisen kom fram hittades ytterligare två kroppar i nära anslutning till fordonet.
Citat från DN

Länka gärna.

Tidiga uppgifter visar sig ibland felaktiga men det är faktiskt inte riktigt så jag minns den första rapporteringen.

Jag har haft fel förr dock.
Citera
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Vet vi att detta verkligen är en av de anhållna. Alla länkar till en sammanställning men vart kommer denna information om att det ska vara Martin ifrån?

Du får fortsätta tvivla fram till fupen kommer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jag kan fan inte hitta någonstans vilka de anhållna bröderna är! Hjälp mig med en länk, tack!

M*rtin S*lib*
M*rk S*lib*

* = a

Vet ej om det är bekräftat. Men ålder och adress där de greps stämmer överens med vad som stått i media.
Citera
Medlem
localeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jag kan fan inte hitta någonstans vilka de anhållna bröderna är! Hjälp mig med en länk, tack!
*artin o *ark Saliba *=M
https://www.facebook.com/li*lsaliba?fref=ts
https://www.facebook.com/sa*ibamark92?pnref=lhc
* = l
Citera
2015-03-08, 20:49
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeOne
Brottsregister på bröderna?

Båda bröderna var inblandade i detta bråket som slutade med misshandel och fängelse för båda. Även två männen som var BO (som de bröderna känner) var också med i detta.

(FB) Tre män misshandlade av folksamling (Uddevalla)
Citera
2015-03-08, 20:49
Medlem
http://www.aftonbladet.se/

Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
De står i tidningen att 2 bröder har anhållits, minst en av de MGM blev gripna i samma hus som tre Saliba bor, så det är rätt solklart att det rör sig om Martin och Mark.
Citera
2015-03-08, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Ok? Men är det en spice-härva som ligger till grund för morden och vad är det som har gått snett sas?

RA ska ha slutat med det kriminella pga "seriösare" framtid med ET. Så troligtvis har AF bett om skjuts och inte berättat helt vad mötet var om. RA skulle inte heller ta med sig ET om det var något knarkrelaterat.
Citera
2015-03-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Du får fortsätta tvivla fram till fupen kommer.

Nä läst lite mer nu och tvivlar inte på att dom är anhållna. Skyldiga får vi väl se men det är väl inte omöjligt.
Citera
2015-03-08, 20:51
Medlem
Två bröder har anhållits på sannolika skäl misstänkta för trippelmordet i Uddevalla.

Det bekräftar chefsåklagare Daniel Edsbagge som är förundersökningsledare.

/AB
Citera
2015-03-08, 20:51
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
Men nu är det så. Två oberoende vittnen har sagt det till media, vilket är trovärdigare än att nån trolltomte här påstår att han känner nån som jobbat inom avspärrningarna som sagt det.

Du är säker på att det är två oberoende vittnen? Så det inte är samma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in