2015-03-08, 20:44
Medlem
fattyacids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mx2015
Sent på natten/tidigt på morgonen. Svårt att sova?

Förvisso, men ändå. Var de så jävla säkra på att inte åka fast liksom? Eller är det ett sista försök att verka good guys. Får inte ihop det.
Citera
Medlem
localeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jag kan fan inte hitta någonstans vilka de anhållna bröderna är! Hjälp mig med en länk, tack!
(FB) Misstänkt trippelmord i Uddevalla 2015-03-07
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Min teori är att även hon sålde spice till vänner

Ok? Men är det en spice-härva som ligger till grund för morden och vad är det som har gått snett sas?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det har de gjort lite varstans.
"Martin Saliba Min riktiga bror! Har ej fattat de än.. Är helt tom på ord! Vila i frid där uppe! "

https://www.facebook.com/mohammed.alfarra3?fref=ufi&pnref=story

Dålig avel. Hoppas på livstid, inga rabatter.
Sedan hoppas jag kommentarerna om att de avrättade eller deras banemän skulle vara "änglar" upphör snarast. Sjuka människor.

Vet vi att detta verkligen är en av de anhållna. Alla länkar till en sammanställning men vart kommer denna information om att det ska vara Martin ifrån?
Citera
2015-03-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gruvjagarn
Helt ologiskt att tjejen och ene killen skulle vara utanför bilen, medan den andre macho-broscchaaan skulle sitta i baksätet som en fjolla när de dealde om knark.

Men nu är det så. Två oberoende vittnen har sagt det till media, vilket är trovärdigare än att nån trolltomte här påstår att han känner nån som jobbat inom avspärrningarna som sagt det.
Citera
2015-03-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Jag har en - drogrelaterat. Insider-info via en U-a~poliskälla.

Det verkar trovärdigt, vilka andra orsaker kan man tänka sig? Det handlar sannolikt om skulder/pengar, det är sånt som framkallar 'värsta'-effekt. Vad annat kan utlösa ett trippelmord?

Vad orsaken till skulderna är, spelar mindre roll, knark, vapen, fordon, what-ever, i dessa kretsar betalar man för sig, eller råkar illa ut.

Det finns dösnack om 'otrohet' t ex, i tråden, men det är blaj. En svensk-bimbo som faller för en blatte, är hans egendom, andra blattar fixar sina egna brudar.

Finns ingen anledning att statuera exempel på sina vänner för småskulder. Måste ligga något större bakom
Citera
2015-03-08, 20:46
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av localeye
(FB) Misstänkt trippelmord i Uddevalla 2015-03-07

Det står ju inte där vilka de anhållna är!
Citera
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrsked
morgonjoggare hade sett en död man i en bil på platsen. När polisen kom fram hittades ytterligare två kroppar i nära anslutning till fordonet.
Citat från DN

Ok, många bud här. Min favorit just nu är hennix inlägg:

Citat:
En person som jobbat inom det avspärrade området har bekräftat för mig att ET låg i baksätet.

Ett civilt vittne som troligtvis inte sett en död människa innan, inte heller skjuten till döds, har nog inte helt enkelt att minnas var och vad som sågs.
Citera
Medlem
Brottsregister på bröderna?
Citera
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Jag kan fan inte hitta någonstans vilka de anhållna bröderna är! Hjälp mig med en länk, tack!

Lillbräckegatan 9 lgh 1503 -

http://www.upplysning.se/person/?x=280&where=lillbr%e4ckegatan+15+uddevalla&page=2
Citera
2015-03-08, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Vet vi att detta verkligen är en av de anhållna. Alla länkar till en sammanställning men vart kommer denna information om att det ska vara Martin ifrån?

De står i tidningen att 2 bröder har anhållits, minst en av de MGM blev gripna i samma hus som tre Saliba bor, så det är rätt solklart att det rör sig om Martin och Mark.
Citera
2015-03-08, 20:47
Medlem
Citat:
Det står ju inte där vilka de anhållna är!

Nä jag förstår inte heller varför man fortsätter länka till denna post. Vet vi vilka som är anhållna eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in