Citat:
Fast du, vi vet ju inte hela sanningen än? Varför de än åkte dit så räknade de inte med att dö där. Och därför räknade de inte med att ET skulle dö där. De hade inte det i sin beräkning och kan därför inte skuldbeläggas för hennes död. Sen kan ju vi diskutera hurvida det var klantigt eller ej att ha med sig sin brud på vad det än var de skulle göra där - men det är också en annan fråga som går att isåfall diskutera bättre när man vet hela sanningen om vad som egentligen hände, om vi någonsin får veta..
Vad svamlar du om?
Jag lägger inte de två männen till last för att hon blev mördad, däremot så säger jag att hennes sällskap med dem den aktuella kvällen var avgörande för att hon skulle bli mördad. Det är en väsentlig skillnad, antagligen visste ingen av de tre vad som väntade..
Hade hon valt att tillbringa kvällen hemma så har jag svårt att tro att mördaren hade hemsökt henne då jag är övertygad om att mördaren var ute efter de två andra offren. Därmed tycker jag betydligt mer synd om henne som uppenbarligen blivit indragen i något som hon egentligen inte har med att göra.
Sen om det är synd om killarna, jo visst är det synd om dem.. Men jag har svårt att framkalla några större sympatier då det vi vet, deras val av livsstil medför att det inte allt för sällan slutar som det har gjort.
Hoppar man från balkongen på sjunde våningen så ska man inte bli förvånad om man slår ihjäl sig när man landar..