2015-03-08, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av softspotie
Fast du, vi vet ju inte hela sanningen än? Varför de än åkte dit så räknade de inte med att dö där. Och därför räknade de inte med att ET skulle dö där. De hade inte det i sin beräkning och kan därför inte skuldbeläggas för hennes död. Sen kan ju vi diskutera hurvida det var klantigt eller ej att ha med sig sin brud på vad det än var de skulle göra där - men det är också en annan fråga som går att isåfall diskutera bättre när man vet hela sanningen om vad som egentligen hände, om vi någonsin får veta..

Vad svamlar du om?

Jag lägger inte de två männen till last för att hon blev mördad, däremot så säger jag att hennes sällskap med dem den aktuella kvällen var avgörande för att hon skulle bli mördad. Det är en väsentlig skillnad, antagligen visste ingen av de tre vad som väntade..

Hade hon valt att tillbringa kvällen hemma så har jag svårt att tro att mördaren hade hemsökt henne då jag är övertygad om att mördaren var ute efter de två andra offren. Därmed tycker jag betydligt mer synd om henne som uppenbarligen blivit indragen i något som hon egentligen inte har med att göra.

Sen om det är synd om killarna, jo visst är det synd om dem.. Men jag har svårt att framkalla några större sympatier då det vi vet, deras val av livsstil medför att det inte allt för sällan slutar som det har gjort.

Hoppar man från balkongen på sjunde våningen så ska man inte bli förvånad om man slår ihjäl sig när man landar..
Citera
2015-03-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachetes
Det står ju hon är marks tjej på fb. I ett förhållande med mark seliba
Vilken tjej menar du? Tror du pratar om en annan tjej och inte den nya tjej som kommit upp i tråden.
Citera
Medlem
Var där o kikade runt lite idag, de som slog mig var att man kan med lätthet rulla från fjällvägen från öster ner till mordplatsen med ett fordon, perfekt för att ta sig dit i princip obemärkt.
Bara en reflektion
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av softspotie
Fast du, vi vet ju inte hela sanningen än? Varför de än åkte dit så räknade de inte med att dö där. Och därför räknade de inte med att ET skulle dö där. De hade inte det i sin beräkning och kan därför inte skuldbeläggas för hennes död. Sen kan ju vi diskutera hurvida det var klantigt eller ej att ha med sig sin brud på vad det än var de skulle göra där - men det är också en annan fråga som går att isåfall diskutera bättre när man vet hela sanningen om vad som egentligen hände, om vi någonsin får veta..

Man får helt enkelt låta det bli en lärdom till de fröknar som så gärna fraterniserar med kriminellt patrask. Inte för att jag tror att den sortens kvinnor har så värst lätt att lära av andras misstag.

Fakta talar dock för sig själv.
Citera
Medlem
Bröder anhållna !
Citera
2015-03-08, 20:17
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnrumpa
ET låg på marken vid skjulet enligt grannen

Du vet inte om hon låg i fosterställning eller vid husväggen?
Citera
2015-03-08, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Du vet inte om hon låg i fosterställning eller vid husväggen?

Hon var i baksätet.
Citera
2015-03-08, 20:18
Medlem
Gloria.Romanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandbil123
Även ifall jag nu tipsar anonymt kommer det la komma tillbaka till mig sen.. Det var inte bara jag som såg dom, dom kollade även på mig, så skulle anmälan komma in att en person sett dom ihop den och den tiden skulle iaf tjejen ma*tin var med komma ihåg att det var jag. Vad fan... Hoppas fler såg dom och att något annan anmäler, vill inte få vargen honom eller henne upp i ryggen
Vad är det för tjej du sett och vad är det hon har gjort som polisen skulle vara intresserad av?
Citera
2015-03-08, 20:19
Medlem
Citat:
Du måste vara en skojjare ! Jag är fan inte blind. Ser hela parkeringen och backen vid brottsplatsen.
då har vi en helt annat bild utav platsen då.
Jag bor inom 50 meter från platsen och färdas förbi där dagligen. Men kanske bara har missat det i alla år..
Citera
2015-03-08, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mx2015
Finns det bilder på papperspåsarna? Annars är väl en rimlig gissning att det är smutskläder eller liknande

Skulle tro att det är skokvitton.
Citera
2015-03-08, 20:21
Medlem
localeyes avatar
Citat:
Bröder anhållna !
Länk till källa ?
Citera
2015-03-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gloria.Romana
Vad är det för tjej du sett och vad är det hon har gjort som polisen skulle vara intresserad av?

Såg tjejen och mar*tin ihop vid 23.30 tiden i fredags. Tätt inpå mordet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in