2015-03-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Running Legs
Hon har nog med största sannolikhet inget med mordet att göra. Om din tidsangivelse stämmer så är det ungefär två timmar innan och på den tiden kan mycket hända.

OM det är han som är gripen så kan hon vara viktig för utredningen. Hon kan ha överhört samtal, sett honom sms:a, berätta vilket humör han var på, vilket tid dom skildes åt osv.

Tycker att du ska tipsa polisen, anonymt om du känner för det.

Okej, tycker synd om tjejen om dom dragit med henne i sån här skit. Vet inte hur jag ska göra.
Citera
2015-03-08, 19:30
Medlem
Anno-Malins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandbil123
Såg Ma*tin ihop med en tjej vid 23-23.30 i fre kväll/natt, väldigt tätt inpå morden så skulle tjejen kunna ha något med mordet att göra också då? Det borde väl komma fram här snart isf? Vet nämligen vem hon är.

Tre tjejer har nämnts i tråden: Johanna (nu på Expressens förstasida), Emme (död) och Angelica (flickvän till en av bröderna)
Citera
2015-03-08, 19:32
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
När jag kollar så ser jag inte vilka som taggat sig själva och vilka som den som postade bilden taggade. Är det fler som har taggat sig själva? Eller är poängen att bröderna taggat sig själva men den som postade inte tog med de från början?

En kvalificerad gissning är att bröderna taggade sig själva, då dom taggade sig strax efter varandra. Och även la ena gripna brodern upp snyft historian på sin sida, vid ungefär samma tidpunkt. Poängen är att bröderna ville verka oskyldiga, genom att haka på snyft tåget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
Jag menar i såna kretsar som säljer droger. Inte har de slitna skor?? Eller är jag helt ute och cyklar? I så fall är de rätt misslyckade som langare om de inte har råd med nya skor...

De två bröderna som antas ha gripits bor hemma hos sin farsa, äger ett par mopeder och verkar tämligen misslyckade överlag faktiskt.

Men du kanske vet mer? Är det bara en fasad för att hemlighålla deras stora knarkimperium?
Senast redigerad av Som-nam-na 2015-03-08 kl. 19:34.
Citera
Medlem
MEN SKÄRP ER NU FÖR FAN. Hur många jävla meningslösa inlägg måst det skrivs om skor. INGEN VET JU FÖR FAN OM HAN HADE NYA SKOR PÅ SIG!!! Ta den frågan på Fragbite i stället!
Senast redigerad av kaxium 2015-03-08 kl. 19:35.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fingercuffs
Tror du att alla som får in "snabba cash" köper nya skor varje vecka?

Varje vecka? Tror inte att de kan slita ut sina dojor på så kort tid.. .

Nåja, det är inte efterblivet att ha nya skor på sig när man grips, det är dit jag vill komma.

Nu orkar jag inte tjafsa om detta mer. Antingen fattar ni eller så gör ni det inte. Det relevanta är VEM skorna tillhör (de skor som syns i filmen alltså).
Citera
2015-03-08, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anno-Malin
Tre tjejer har nämnts i tråden: Johanna (nu på Expressens förstasida), Emme (död) och Angelica (flickvän till en av bröderna)

Nej, ingen av dem var det.
Citera
2015-03-08, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdrage
Vad vi vet idag så kan vi inte säga om anabola steroider orsakar aggressivitet hos människor eller om aggressiva personer söker sig till anabola steroider (källa: jag: leg.läk) Jag gillar att ni länkar till inledningarna på pubmed men inte har tillgång till att läsa hela texten eller kunskapen till att tolka studierna. EDIT: Eftersom det är OT så skriv gärna ett PM till mig om det är något ni undrar över eller som ni tycker jag har fel på.

OnTopic! Det vore intressant och veta om det är droger som polisen bär ut i bruna papperspåsar. Att dom är skäligen misstänkta betyder väl att något mordvapen eller dylikt har hittats?

Finns det bilder på papperspåsarna? Annars är väl en rimlig gissning att det är smutskläder eller liknande
Citera
2015-03-08, 19:35
Medlem
Om nu BO och GM känner varandra varför träffas man på en parkering mitt i natten om man har rent mjöl i påsen. Om en polare skulle ringa mig mitt i natten så skulle man ju hellre ses hemma hos någon än på en kall parkeringsplats. Eller kan det vara så att typ alla bodde hemma med föräldrar så att de ofta möttes upp ute för att surra?
Citera
2015-03-08, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
En kvalificerad gissning är att bröderna taggade sig själva, då dom taggade sig strax efter varandra. Och även la ena gripna brodern upp snyft historian på sin sida, vid ungefär samma tidpunkt. Poängen är att bröderna ville verka oskyldiga, genom att haka på snyft tåget.

Dom är väl psykopater hela bunten och det svenska samhället står handfallna. Det värsta är att dom nässlar in sig bland svenskarna, dom har en hel drös med Likes på deras FB.
Citera
2015-03-08, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Plus att dessa typer, både offer och gärningsmän, uppenbarligen frotterar sig offentligt, via Facebokk mm. Och deras bimbo-svenska flickvänner hjälper till.

Det där är ju jävligt märkligt egentligen. Varför har skummisarna facebook med öppen vänlista? Polisens kartläggningsarbete måste ju blivit ett par 1000% enklare sen facebook kom...
Citera
2015-03-08, 19:39
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
Vad konstigt om mark dödat alaa när alaas flickvän kommenterat ena broderns status med ett hjärta??

Hon kan inte veta att de e han.

Var gärningsmännen bekanta?

de var vänner och beklagar sorg mm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in