2015-03-08, 20:02
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Intressant de var någon som skrev här i tråden tidigare idag att det varit knark i omlopp som folk blivit sjuka av också

http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/6936
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumpingDog
Länk? Skärmdump? Troll?

https://www.facebook.com/lillsaliba?fref=pb&hc_location=profile_browser
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wertbert
Som sagt, jag känner familjen och mamman har ett jobb (vet dock inte vad pappan jobbar med) och de bor ju tillsammans, men mamman verkar inte vara i Sverige just nu ändå.

men vars är mamman då?? att bara sådärmittiallt försvinna som mamma finns ju inte på kartan..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av softspotie
Tramsigt skrivet i det stora hela. Nu gör du sådär att du drar alla som skriker rasist över en kant. Jag har inte någonstans skrivit att jag inte hade känt förskräckelse om det endast gällt "pur-svenskar". Jag tycker inte synd om de som gjort detta (oavsett hudfärg) däremot känns det som att vissa envisas om att OB-killarna får skylla sig själv, medan det var så synd om ET. Ingen förtjänar att dö. Därmed - visa respekt för samtliga offer.
Det kan hända att detta inte är riktat åt dig, så ta inte åt dig isåfall?

Vi kan vara överens om att det var killarna som hade ärende på platsen där de blev skjutna?
Och vad det verkar så är det deras tidigare kamrat som har skjutit dem, vilket också tyder på att hon åkte med som på ett bananskal och var inte det tilltänkta offret. Alltså fel plats vid fel tidpunkt för hennes del..

Killarna hade uppenbarligen en ouppklarad konflikt som oavsett ETs närvara hade kommit i kapp dem någon gång. Så det är med andra ord ganska självklart att många lider mer med henne än med de två skurkarna som blev ikappsprungna av verkligheten?
Citera
2015-03-08, 20:03
Bannlyst
Citat:
Klart det finns en risk. Men förtjänar man att dö? Två skilda saker det..

Den frågan får du ställa till GM. Själv sörjer jag inte.
Citera
Medlem
localeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Vem menar du är född 1994? Den "nya" tjejen ska ju vara lika gammal som ET enligt vad som skrevs nyss i tråden.
Jag förstod det som man pratade om Ang*lica St*nqvist *=e Marks tjej
Citera
Medlem
Citat:
Antar att man förtjänar död då?

Det är kanske att dra det lite långt men uppenbarligen innebär det kriminella livet en hel del risker. De döda, förutom kvinnan, har ju även en historia som innefattar våldsbrott så det kanske inte så värst konstigt att dom hamnar i situationer där de själva drabbas av sådana.
Citera
2015-03-08, 20:04
Medlem
Sourcreamchipsens avatar
GMS namn inte offentliga ännu?
Citera
2015-03-08, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Var "rätt anpassade", kanske? Nu förmodade mördare, gängkulturen och deras bakgrund inte precis hedervärd. Levde dom på mammans inkomster, eller bidrag? Du verkar veta en del. Kolla den enes Fb-sajt, där han paraderar med två gevär, tuffingen. Och lättfångade svenska bimbo-tjejer i tonåren eller runt omkring. Du får komma med bättre ursäkter, men det förefaller inte som dessa figurer har förtjänat en plats i Sverige. Trippelmördare har ingen ursäkt öht.

Stackars mamman - har inte sett henne nämnas tidigare i tråden - om hon fött och fostrat såna monster.

Menade inte att morden skulle innebära att de var anpassade, utan hur själva familjen är.
De lever som vilka svenskar som helst.
Citera
2015-03-08, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
Jag tycker absolut du skall anmäla och det i eget namn. Jag är nämligen inte helt nöjd med hypotesen att två fullvuxna män åker moped från en brottsplats. Det kan vara så att en av personerna på mopeden är en kvinna.

Nu tror jag inte att det var en Ciao som man åkte från brottsplatsen på utan troligen en scooter. Har man trimmat lite så är två "fullvuxna män" inga problem....dessutom kan det lika gärna vara en mc-scooter typ Gilera Runner 125. Scooter är normalt modus operandi både vid langning och skottlossning i Göteborg.
Citera
2015-03-08, 20:05
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickeLilltroll
Vintergatan 11 således.
https://www.google.se/maps/place/Vintergatan+11,+451+51+Uddevalla/@58.356189,11.926862,3a,52.5y,227h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sRbHWGsSaBn1rB8uaOApxjg!2e0!4m2 !3m1!1s0x46450ffb061fdc4f:0xf2cc853fe2d55c6a!6m1!1 e1?hl=sv

http://www.upplysning.se/person/?x=038&a=vintergatan+11&c=uddevalla
Påsarna bärs ut från Jarlsgatan 14.

https://www.google.se/maps/@58.356166,11.926309,3a,75y,133.05h,76.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1s4EqBr3zzRC4-I76-MahJ0w!2e0!6m1!1e1
Citera
2015-03-08, 20:06
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
Varje vecka? Tror inte att de kan slita ut sina dojor på så kort tid.. .

Nåja, det är inte efterblivet att ha nya skor på sig när man grips, det är dit jag vill komma.

Nu orkar jag inte tjafsa om detta mer. Antingen fattar ni eller så gör ni det inte. Det relevanta är VEM skorna tillhör (de skor som syns i filmen alltså).

Det är ju PRECIS det jag menar, om en MGM har sproilans nya pjucks dagen efter brottet så är det absolut ett indicium.

Bra, då är vi överens, hörs hej.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in