2015-03-08, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av littlewolfie
Kan detta ha något med de 2 män 20-30 år som dog av trolig överdos tidigare i veckan. Vilka var de?
Intressant de var någon som skrev här i tråden tidigare idag att det varit knark i omlopp som folk blivit sjuka av också
Citera
2015-03-08, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Är det socialbidrags-kretsar eller rent allmänt missbrukarkretsar du menar?

Jag menar i såna kretsar som säljer droger. Inte har de slitna skor?? Eller är jag helt ute och cyklar? I så fall är de rätt misslyckade som langare om de inte har råd med nya skor...
Citera
2015-03-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrvarKlint
https://www.facebook.com/salibamark92?fref=ts
Dom ser farliga ut för att vara svenskar. Jag förstår inte vad tjejen på bilden gör där för hon verkar ganska normal.

De är inte svenskar, möjligen andra generationen. Du ser väl hur de håller på med "broooschan" hit och dit under varenda bild, de är nutidens "Ronny" och "Conny" dvs bad boys som drar till sig tjejer genom att visa musklerna, det där med att vissa tjejer förblindas av det handlar om en biologisk instinkt som säger att biffiga snygga killar är bra på att beskydda dem och ger dem söta barn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av littlewolfie
Kan detta ha något med de 2 män 20-30 år som dog av trolig överdos tidigare i veckan. Vilka var de?
Tim*y sko*lund hette en av dom
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Vittnen har ju sagt att de hörde en bilmotor starta kraftigt ungefär som det var någon som åkte iväg i ilfart direkt efter skottlossningen. Tror man hör skillnad på en moppe och en bil!

Fel. Bilen hördes vid klockan 02:00, morden skedde nån timme före.
Citera
2015-03-08, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnrumpa
Jag bor ett knappt stenkast ifrån platsen
Vet du om det brukar samlas gäng på den där platsen? Jag hörde att det varit tjafs på samma ställe en vecka innan och att polisen då kom till platsen
Citera
2015-03-08, 19:29
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
Jag menar i såna kretsar som säljer droger. Inte har de slitna skor?? Eller är jag helt ute och cyklar? I så fall är de rätt misslyckade som langare om de inte har råd med nya skor...

Tror du att alla som får in "snabba cash" köper nya skor varje vecka?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
De är inte svenskar, möjligen andra generationen. Du ser väl hur de håller på med "broooschan" hit och dit under varenda bild, de är nutidens "Ronny" och "Conny" dvs bad boys som drar till sig tjejer genom att visa musklerna, det där med att vissa tjejer förblindas av det handlar om en biologisk instinkt som säger att biffiga snygga killar är bra på att beskydda dem och ger dem söta barn.

Om
Man går in på m*rtins sida så kan man se vem hans mamma är och hon är varken svensk eller finne
Citera
Medlem
https://www.facebook.com/lillsaliba?fref=pb&hc_location=profile_browser
Här står en av bröderna med en bössa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
Fel. Bilen hördes vid klockan 02:00, morden skedde nån timme före.
Hur vet du det? Källa tack!
Citera
2015-03-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2

Nu är ju inte dessa killar speciellt biffiga men jag håller med i resonemanget.
Citera
2015-03-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Vet du om det brukar samlas gäng på den där platsen? Jag hörde att det varit tjafs på samma ställe en vecka innan och att polisen då kom till platsen
Japp här langas det en hel del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in