2015-03-08, 01:22
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffelius
Nu är det ju som sagt hela tre personer i detta fall vilket ger fyra personer. Det blir dock "bara" två mordtillfällen vilket man ju får ta i beräkningen också. Men jag håller med, det är otroligt mycket skit som hänt i Uddevalla på senare tid.

Ja givetvis boostade gårdagens händelse rejält då trippelmord är ovanligt även i övriga Sverige.
Citera
2015-03-08, 01:23
Medlem
JoakimVonAnka86s avatar
hahaha "världens finaste människa" jo tjena dra den om rödluvan. En person som blir avrättat i Sverige på öppen gata är inte "världens snällaste" För då hade han aldrig blivit skjuten. Såklart AB skall dra till med sina vanliga snyfthistorier utan att dra upp alla brotts uppgifter denna karl besitter
Citera
2015-03-08, 01:29
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejoin
Aftonbladet följer sin rasblandarpropaganda och visar korkad blondin med mördad knarkförsäljarmena.

Martyrskriptet är färdigt. Lyckligt rasblandarpar med "världens finaste kille" som bara råkade deala med vapen och misshandel dödas.

Full pott för kvällspressen om det är en svensk förövare.
Senast redigerad av Krakem 2015-03-08 kl. 01:31.
Citera
2015-03-08, 01:31
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN
Kan en så liten stad bli starkt segregerad? Kommer från Uddevalla. Man kan ta sig runt/genom hela Uddevalla på cykel. Det gjorde jag när jag var ung. Borde inte problemen spilla över på alla områden?

Ta typ Dalaberg. Borde inte den importerade underklassen ta sig därifrån och bege sig på stöldräder bland villakvarteren på Fasseröd?

Det är inte i klass med Trollhättan givetvis och inte bland toppen i Sverige när det gäller segregation. Men tänk inte bara på centrum nu utan också Herrestad, Kissleberg, Utby, Lanesund. Ser ju inte alls ut som i centrum där, inte i närheten. Känns nästan som två helt olika städer.

Ta då lilla staden som Trollhättan ändå är, inte mycket större än Uddevalla, många som drar jämförelser mellan Uddevalla och Trollhättan. Thn är enligt en studie den kommunen med högst boendesegregation i hela Sverige. Kan Uddevalla komma att bli som Thn?

https://politologerna.wordpress.com/2013/11/07/sveriges-mest-segregerade-kommuner/
Senast redigerad av T0xicity 2015-03-08 kl. 01:34.
Citera
2015-03-08, 01:32
Medlem
Mohammedpoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Vad ser dessa brudar kan man undra hos dessa uppenbara kräk, kriminellt slödder inget annat tyvärr finns det gott om dem. Även mupp tjejer som ser dem som fina änglar fan tragiskt. Men som man bäddar heter det..
Bra fråga, varför vill man vara ihop med någon som är kriminell? Fan jag själv strävar efter att leva ett problemfritt liv. Att vara ihop med en kriminell är ingen bra början på livet.
Citera
2015-03-08, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoffelius
"Vi" = Flashback. Jag undrar bara vad man räknar med att hitta för information mindre än 24 timmar efter att brottet ägt rum.

Ok, köper det! Vill också att det hela löses asap, bli av med skräpet från gatan. Min klocka säger 01.31 dvs natti natti. Hoppas att alla som vet något tar kontakt med polisen. 3 unga personers liv, kriminella, hang-arounds osv, spelar ingen roll. De var unga och, med massa tur kanske de hade bidragit till Sveriges väl o ve. Att släcka liv på eget bevåg, är att vara en mördare!
Citera
2015-03-08, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
finaste ängeln gör inte en volta för grov misshandel

Stör mig lite smått på samma sak som du. Inte ens mina närmaste skulle kalla mig för finaste ängeln och då begår jag inte ens några brott.
Citera
2015-03-08, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Men var de ihop?? Hennes FB status säger singel?! Om vi pratar om den blonda skönheten
Vad heter hon på facebook? Hittar inte kontot
Citera
2015-03-08, 01:35
Medlem
ZuparNs avatar
Tror ni att polisen följer denna tråd? Brukar de göra det vid större brott?
Citera
2015-03-08, 01:36
Medlem
Thucydidess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZuparN

De kanske inte sitter just i detta nu, men det skulle förvåna mig om inte en konstapel nånstans får på sitt bord att läsa tråden och spara intressanta inlägg till nåt morgonmöte.
Citera
2015-03-08, 01:37
Medlem
desammlass avatar
Citat:

de gör dom nog
Citera
2015-03-08, 01:38
Medlem
Mohammedpoliss avatar
Citat:
Klart de gör, de har en egen enhet som enbart sitter här och läser vad vi skriver och blir vilse ledande under 60 sidor som bara är troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in