2015-03-07, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
med ID har du en 99 procentig säkerhet, den resterande delen fixar du lätt som polis.
Beträffande mobilens samtalsloggar m.m. hittar du släkt, vänner m.m.. Polisen är inga idioter.

Ja, du har en 99%-ig säkerhet. Problemet är bara det att det som polis inte ens räcker att vara 100% säker innan man går ut med några uppgifter. Om en samtalslogg i en mobiltelefon säger inte speciellt mycket om ens identitet eller släkttillhörighet. Det är inte alla som lägger in sina anhöriga som mammsing, pappsing, eller brorsan.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosse1949
Gäng, klan eller släktingar. Alla vill ha reda på vem, eller vilka, som mördats. För att utkräva hämd.
Hoppas säpo filmade de som försökte storma avstängningarna.

Den ena fick sig ett snack med polisen åtminstone.
https://www.facebook.com/d*ra.h*med.5 = a
http://www.fildirekt.se/dl/1425803008.jpg
Citera
Medlem
Thucydidess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afresh
Ni som knarkar mycket, har det hänt att langaren har med tjejen när ni köper?

Hör och häpna, det händer att det är tjejen som är langaren!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av facethelife
Gissar att du är ett barn

Tvärt om. Och så svensk jag bara kan bli. Men jag kan inte svära på att jag inte skulle storma avspärrningen om min sons/bror bil stod på plats där 3 personer blivit dödade
Citera
2015-03-07, 21:19
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WILSHERE
Ser ut som personen på bilden har uppvikta jeans och ett par svarta Adidas ZX Flux, http://www.momentum.com.tw/wp-content/uploads/2014/04/Adidas-ZX-Flux-Core-Black-Core-Black-White_b6.jpg. Troligen inte tjejen som det spekuleras om.

Hmm,, förstår inte varför en tjej inte skulle kunna ha Adidas ZX Flux..?

Förstår heller inte att alla ifrågasätter att tjejen skulle kunna vara den som dealade, eller åtminstone delaktig i dealandet av droger?

Är lite gammalmodiga resonemang i tråden. (Obs, jag känner till hederskultur och allt sånt, men jag tror även att det finns invandrare som inte bryr sig ett piss om dylika traditioner).
Citera
Medlem
John-Waynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Här är min andra teori .

Kan det vara så att tjejen har prasslar med sin pojkväns kompis .

Pojkvännen skjuter sin kompis i bilen sen går han och skjuter sin flickvän och sen skjuter han sig själv .
Ok, kom en grävling och tog skjutjärnet från brottsplatsen då?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Här är min andra teori .

Kan det vara så att tjejen har prasslar med sin pojkväns kompis .

Pojkvännen skjuter sin kompis i bilen sen går han och skjuter sin flickvän och sen skjuter han sig själv .
Nämnde det förut, men då borde ju mordvapnet finnas på brottsplatsen?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
En textkälla?
Ge mig en länk?

Läs i tråden och du skola finna.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gruvjagarn
Förmodligen är det samma person på dessa båda bilder. Personen under den vita duken ligger i typ fosterställning och det gör personen i tältet också. Vid undersökningar av det här slaget flyttar nämligen inte polisen på kropparna, i alla fall inte i normalfallet. Så jag utgår ifrån att det är samma person.

Fast jag antar att någon gång måste kroppen tas ur bilen, innan den fraktas till teknisk undersökning. Så jag antar att kroppen vi ser kan ha varit den som befann sig i bilen? Lite märkligt då i så fall med fläckarna på knäna i så fall.
Citera
Medlem
GoMedStrommens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Vet ej om denna länkats tidigare? http://petterssonsblogg.se/2015/03/07/trippelmord-i-uddevalla/comment-page-1/

Ja då var det klart. Namnen är där. En svensk tjej som kurar med kriminella blattar och råkar hamna i korselden när ytterligare blattar pinkar ut revir som hundar.
Citera
2015-03-07, 21:20
Medlem
Thucydidess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afresh
Nämnde det förut, men då borde ju mordvapnet finnas på brottsplatsen?

Polisen har väl inte sagt något om eventuella vapenfynd?
Citera
2015-03-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thucydides
Hör och häpna, det händer att det är tjejen som är langaren!
Det är så pass illa alltså? I så fall är det kanske inte så konstigt att ET är med och att det är en knarklangning som spårade ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in