2015-03-07, 18:16
Medlem
jourDDptds avatar
Blir förvånad över att en sådan mupp som Miklo Nolimit Aragones inte fattar att stänga av sin vänlista på facebook. Kör man 1% livet borde detta vara första grundkursen.

Du kan via deras flickvänner mappa upp hela bekantskapskretsen
Citera
2015-03-07, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FUP-12
Tycker fortfarande det är mysko med personen i baksätet. (Jag tror fortfarande att det är kvinnan som hittats där, men varför sitter hon kvar i godan ro när hon hörde skotten?)

Jag mätte upp avståndet mellan bilen och där kropparna återfanns. Det är 20-25 meter.

Jag tänker så här. Från att de första skotten avlossas till att GM är tillbaka till bilen, borde det ha tagit minst 5 sekunder om GM sprintade (skjuta, kolla in resultat, kanske nådaskott, springa). Rimligare är uppemot 10 sekunder.

Ändå stannar baksätespersonen kvar. Det här tycker jag bara verkar vettigt om baksätespersonen inte visste vem som sköt, men däremot visste att den person som han/hon var tillsammans med var beväpnad. Alltså, personen hör skott, men utgår från att det är någon av vännerna och stannar därför kvar. Sedan kommer GM springande tillbaka till bilen och avslutar jobbet.

Precis min teori oxå. "Sitt kvar här lilla gumman, vi ska bara lära NN en läxa för att han snott pengar/koks etc från oss. Strax tillbaka"

Eftersom hon visste vem de skulle träffa var hon tvungen att "släckas" oxå, med stor sannolikhet har detta trevliga sällskap träffats tidigare under kvällen. Därför visste GM att hon mycket väl kunde sitta i bilen, och han lämnade därmed inga vittnen.
Senast redigerad av Vantage78 2015-03-07 kl. 18:23. Anledning: Tillägg
Citera
2015-03-07, 18:17
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaruzelski
Vid det tillfället var de döda inte identifierade. Är det så svårt att förstå desperationen hos någon som MISSTÄNKER att en anhörig kan ligga död lite längre bort och vill få detta bekräftat eller helst dementerat? Därmed inte sagt att det är rätt, men alla måste väl se anledningen, även alla här som gång på gång frågar?
Ja faktiskt. Sådant verkar bara hända i skitområden där det bor WT eller blattar. Oavsett vilket så är det den typen av människor som har svårt med självbehärskningen och därför aldrig kommer ta sig upp i världen.
Citera
2015-03-07, 18:17
Medlem
De dödade:

Raw*and Az*iz
Em*me Thry*seli*us

och A*la' Fa*rraj
Citera
2015-03-07, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minimon
Nu har John fått besök av farbror blå. Står en civil bil utanför hans hus.

Hur vet du att det är en civil polisbil?

Polisen hade knappast nöjt sig med en civil bil om det varit en person som man misstänkt vara involverad i ett trippelmord.
Citera
2015-03-07, 18:18
Medlem
Vem är ET?
Citera
2015-03-07, 18:19
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Så Farbror Frej har fått besök av Farbror Blå?

Nej, inte Fre* utan Joh* Sch*eider bror till misstänkte mördaren Da*iel Sch*eider.
Citera
Medlem
Bilar som åker från platsen osv. låter talar ju emot det, men tittar man på kön och antalet döda så låter ju det som en svartsjukedrama. Dvs. GM skjuter sitt ex och hennes nye projkvän för att sedan ta sitt eget liv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afresh
Hade ET eller har JG något kriminellt ex eller liknande med pistol? Tänker på Jerzy Sarneckis uttalande om att det här skulle vara ett svartsjukadrama.
Eller JS menar kanske att en av killarna sköt de två andra. AF sätter på ET. JG blir sur och drar från stan. RA knäpper AF och ET sedan sig själv. Förklarar dock inte vittnesmål om att en bil ska ha rusat från brottsplatsen.
Citera
2015-03-07, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soccasnurre
Jag hörde skotten, och nej. jag har inte talat med polisen.
Men enligt uppgifter så har ju folk hört skotten vid 05:00, jag hörde skotten vid 01:00.

Lustigt att flera säger så olika tider. Kan det varit skottlossning 2 gånger?

Läste att andra sagt kl 01 också
Citera
2015-03-07, 18:21
Medlem
Matärgotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OIKOFOB
De dödade:

Raw*and Az*iz
Em*me Thry*seli*us

och A*la' Fa*rraj

Var det inte någon J*hanna som var BO några sidor bakåt?
Citera
2015-03-07, 18:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OIKOFOB
De dödade:

Raw*and Az*iz
Em*me Thry*seli*us

och A*la' Fa*rraj
Jag skulle tro att Emm* är den som satt i baksätet och sköts enbart för att hon var med. Hon satt säkert och tittade i mobilen hela händelseförloppet. Att hon var med antar jag beror på att de övriga inte tolkade situationen som så himla allvarlig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in