2015-03-07, 16:08
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Vad som inte framkommit så tydligt i vare sig bild eller TV är att det ligger en villa mitt framför scenen för brottsplatsen med ett avstånd på fem meter max. Det var inte jätteavsides.

Jag tror det rör sig precis lagom många i området för att det skall vara en bra plats för affärer. Jehovas är borta på nätterna. Många bilar kör in för att parkera vid hyreshuset. Det är lätt att komma in på platsen från många olika håll och det är mörkt.
Citera
2015-03-07, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Den där alaa såg ju inte ut som någon värsting direkt.

Tror de tog sig vatten över huvudet tyvärr för vad jag vet är de inte ökända bråkstakar heller :/
Har de fått tag på någon misstänkt GM?
Var ser ni bilderna folk tagit från platsen?
Citera
2015-03-07, 16:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155296030420402&set=a.10152425434 505402.951045.732580401&type=1&theater

AF en av de döda. Känner mig rätt övertygad om att RA och ET är de övriga.
Undrar då hur det kommer sig att "bilen inte stod registrerad på någon av de omkomna"
Citera
2015-03-07, 16:10
Bannlyst
Finns avpixlad bild som tidningarna använder??
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Den där alaa såg ju inte ut som någon värsting direkt.

Ta aldrig för givet att en som ser ut att vara "värsting" faktiskt är det och tvärtom. Hur ser man förresten att någon är "värsting"? Tatueringar har ju de flesta idag känns det som så de kan uteslutas.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Undrar då hur det kommer sig att "bilen inte stod registrerad på någon av de omkomna"

Den stod vad jag begriper registrerad på RA:s släkting. Det är väl inte så där fasligt ovanligt.
Citera
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Min teori är så här . Alla 4 är i bilen GM har vapen först skjuter han en i bilen sedan de 2 försöker rymma så går GM ute och skjuter båda två .

Tvivler på at det gik sådan til, men en ting er sikkert: hen som skøt er godt trænet i vapenhåndtering.
Citera
2015-03-07, 16:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Den stod vad jag begriper registrerad på RA:s släkting. Det är väl inte så där fasligt ovanligt.
Ok. Nä, det är förstås vanligt förekommande, framför allt när det kommer till folk med skulder och ingen fast inkomst med mera...
Citera
2015-03-07, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
RA tycks ha en Audi
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:1niGDdGoU2oJ:dev67.kungalvtorget.se /annons/821208/dack_och_falgar+&cd=14&hl=sv&ct=clnk&gl=se
Tror att Rawan* Azi* kör en Audi som är registrerad på Ahme* Azi*? Han har ingen bil registrerad i alla fall. Kan vara någon lagteknisk grej, att han har skulder eller liknande.
Citera
2015-03-07, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
En PM-fågel viskade i mitt öra att det kan vara en R*w*nd med samma efternamn.
Raw*and Az*iz har redan dykt upp i tråden. Hans svenska sambo kan vara det tredje dödsoffret.
Citera
2015-03-07, 16:13
Medlem
FUP-12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Vad som inte framkommit så tydligt i vare sig bild eller TV är att det ligger en villa mitt framför scenen för brottsplatsen med ett avstånd på fem meter max. Det var inte jätteavsides.

Nja, villans fönster mot vägen befinner sig åtminstone 20-25 meter från båda BP.

http://postimg.org/image/6vn8v0kyx/
Citera
2015-03-07, 16:14
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelus-Apatrida
Ta aldrig för givet att en som ser ut att vara "värsting" faktiskt är det och tvärtom. Hur ser man förresten att någon är "värsting"? Tatueringar har ju de flesta idag känns det som så de kan uteslutas.

Tatueringar upp på halsen och i ansiktet är en varningsklocka att allt inte står rätt till på kontoret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in