2015-03-07, 13:14
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Jag har sett från många arabländer hur det kryllar av folk på ex brottsplatser, olycksplatser eller attentat. Ibland är det hundratals människor som springer runt och rotar och kollar. Sådant måste ju förstöra polisutredningar totalt. Tydligen finns inte den kollektiva insikten.
Det är anledningen till att man inte gör ett CSI Damaskus.
Citera
2015-03-07, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Hade det varit min dotter hade jag inte brytt mig och gjort samma sak kompis. Svenskar bryr sig inte tyvärr. Invandrare är annorlunda

Om du därmed hade förstört chanserna att klara upp brottet, mordet på din "dotter", så är du verkligen ett bevis för att invandrare är milt uttryckt -annorlunda. Fullständiga idioter, om ni frågar mig.
Citera
2015-03-07, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Jag är 99% säker på att han var palestinier. Jordanien som består utav över 60% palestinier innehar alla medborgarskap (jordanskt). Palestinier har blivit nekade medborgarskap av olika anledningar enbart i Libanon (om vi talar flyktingländer som tog emot de stora strömmarna år 48, 67 och de mindre 2008- och framåt).

Okej. Var mer än vad jag visste. Trodde ingen av grannländerna beviljade medborgarskap till palestinierna.
Citera
2015-03-07, 13:15
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Naturlig död? Hur fan tänkte senile Alhem där?

I kriminella kretsar är kanske pistoldöden en högst naturlig död?
Citera
2015-03-07, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
ochså hört att det är han

Om det är så finns en bild här: http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.505990-sj-s-resebutik-laggs-ned
Citera
Medlem
Kemiske Alis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Nej men om det är gängrelaterat så borde det inte vara en massa folk där och försöka bryta igenom avspärrningarna. Den här typen av brott brukar ha att göra med släktkonflikter och hederskultur.

Jag tror precis som du. Jag har ännu inte hört talas om en syriansk kvinna som någonsin varit delaktig i sådan riktig brottslighet/blåsning som internt bestraffas med döden. Vissa kopplar det till nätverket, har aldrig hört att någon brud skulle delta i den verksamheten. Alla kvinnor som är gifta med de kriminella känner till deras verksamhet men de är inga måltavlor i sig. Jag kör på relationsdrama.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _b0
Har inte läst tråden, är så jävla många sidor. Men detta har jag hört ifrån en säker källa:

Fr*y Nore*alm misstänkt... Az*z, Ala* Fara*j och Joh*nna är dom som blivit skjutna.
Han bor i Borås enligt ratsit, vad ligger bakom ryktena?
Citera
2015-03-07, 13:17
Medlem
The Dudes avatar
Frey är väl för övrigt tavring?
Citera
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Hade det varit min dotter hade jag inte brytt mig och gjort samma sak kompis. Svenskar bryr sig inte tyvärr. Invandrare är annorlunda

"Bryr sig"!?
Och vad är det tänkt att du ska få ut av att storma en brottsplats (förutom att eventuellt förstöra alla bevis och låta gärningsmännen komma undan)?
Citera
Medlem
_b0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zen
Hört ngt motiv bakom dådet ?

Har hört att Fr*y blev skjuten för ett tag sen... Om det nu stämmer. I så fall har det garanterat med det att göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingcool
Audi A3 Sportback, såg så ut mellan år 04-13. Dock troligtvis facelift att döma av bakstötfångaren, som kom 09-10.
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av Mohammedpolis
Har lite uppgifter just på den delen. Ska bara få det bekräftat så jag inte delar ut vilseledande information.
Helt plötsligt så har Johanna vaknat upp från de döda?
Finns en släkting till Aziz med en Audi tillverkad 2004, är det han du har i åtanke?
Citera
2015-03-07, 13:18
Medlem
_b0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachetes
Är du säker Frej är den misstänkta

Detta är vad jag hört, och denna killen har bra insyn i denna världen. Men det är inte 100% säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in