2014-11-17, 01:07
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Precis, man kan ha i dom länge, sedan är det 24 påsar i en dosa, dom flesta andra har bara 20.
En dosa räcker för mig tre dagar. Klarar mig på en stock i månaden.
knox är helt klart det budgetsnus som är mest bang for the buck. gillar alla sorterna, även stark, men kör mest white. stora välfyllda påsar med, inget sladdrigt skit som kaliber eller knekt.
Citera
2014-11-17, 14:23
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Visst smakar de lite mögel?

Som fan, smakar surt mögel.
Citera
2014-11-21, 07:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Som fan, smakar surt mögel.
Hur smakar mögel?
Citera
2014-11-27, 15:15
Medlem
NecroBytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Hur smakar mögel?

Som knox
Citera
2014-11-28, 17:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Den har en lite annorlunda smak som det kanske en vanesak att vänja sig. Att folk ogillar den beror kanske just på detta att den i smak skiljer sig väldigt mycket från övriga snussorter. Jag har testat den och gillar den inte just pga detta. Tycker även den skiljer sig åt i konsistens. Sedan gillar jag inte dosan i sig heller
Citera
2015-03-05, 19:11
Bannlyst
Jag har lärt mig med tiden att faktiskt tycka om Knox, det är en fantastisk snus till ett bra pris. Måste också säga att Knox Blue är riktigt god. Knox, Grov och Ettan pendlar jag mellan nu, jag vill ha snus med kraftig smak.
Citera
2015-03-05, 19:44
Medlem
Mr.Nesss avatar
Tycker påsarna är så stora bara, men det kanske är en vanesak?
Citera
2015-03-05, 23:58
Medlem
dapandas avatar
Den nya Knox blue är riktigt god! Sen att det är mer i dosorna än övriga Knox är inte fel det heller
Citera
2015-03-06, 00:03
Medlem
Jag kör knox emellanåt därför att de är stora. Större än de andra. Portion alltså.
Citera
2015-03-06, 20:51
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulltnormal
Jag kör knox emellanåt därför att de är stora. Större än de andra. Portion alltså.

Jag kör Knox nu som standardsnus då prillorna är så pass stora och två på varandra är helt perfekt, men då har jag en stor grop i överläppen också.
Citera
2015-03-12, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapanda
Den nya Knox blue är riktigt god! Sen att det är mer i dosorna än övriga Knox är inte fel det heller
Ja, riktigt värda då de trots mer innehåll dessutom är billigare än övriga Knox!
Citera
2015-03-12, 22:00
Medlem
dapandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Ja, riktigt värda då de trots mer innehåll dessutom är billigare än övriga Knox!
Att den är billigare har jag inte vart med om, vart har du köpt den då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in