2015-03-05, 22:43
Medlem
(Förra tråden hamnade tydligen i fel forum så testar här. Mod får flytta om den hamnat fel igen...)

Finns det någon mer därute som är som mig och tycks ha ett intresse utav att fylleshoppa?

Har hänt mig ett antal ggr att jag beställt något via nätet när man kommit hem från krogen lite smålullig fortfarande och tänker: "det här kommer mitt nyktra jag att älska"
De flesta gånger kommer man ihåg hur man sitter där packad och resonerar för att sedan bränna av en beställning på allt vad det heter. Kläder, apple tv etc.
Ibland har jag till och med fått hem grejer eller hittat bekräftelsemejlet dagen efter som jag inte har ett minne alls utav att jag har beställt xD

Finns det någon mer?
Dela gärna med er
Citera
2015-03-05, 22:49
Medlem
MrMadoffs avatar
Du kanske ska dricka lite mindre
Citera
2015-03-05, 22:57
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plowman66
(Förra tråden hamnade tydligen i fel forum så testar här. Mod får flytta om den hamnat fel igen...)

Finns det någon mer därute som är som mig och tycks ha ett intresse utav att fylleshoppa?

Har hänt mig ett antal ggr att jag beställt något via nätet när man kommit hem från krogen lite smålullig fortfarande och tänker: "det här kommer mitt nyktra jag att älska"
De flesta gånger kommer man ihåg hur man sitter där packad och resonerar för att sedan bränna av en beställning på allt vad det heter. Kläder, apple tv etc.
Ibland har jag till och med fått hem grejer eller hittat bekräftelsemejlet dagen efter som jag inte har ett minne alls utav att jag har beställt xD

Finns det någon mer?
Dela gärna med er

Haha jag är likadan "Oh det här måste jag ha, det här har jag alltid velat ha"... Någon vecka senare "Varför har jag beställt det här?". Tänker man tillbaka till den tidpunkten då det verkade så vettigt och man måste ha det.
Citera
2015-03-05, 23:44
Medlem
OleYellers avatar
Jodå, full-Yeller har gett nykter-Yeller en del dyra presenter. Oftast bra grejer ändå.
Citera
2015-03-06, 00:02
Medlem
Jo tack det har hänt. Lyckligtvis har jag bara köpt billigare saker (som jag också haft nytta av) men en gång var jag nära att köpa en lastbil på en köp&säljsida på facebook. Mindes INGENTING dagen efter, men såg vad fan jag hade skrivit när jag kollade igenom mina aviseringar.
Citera
2015-03-06, 00:29
Medlem
Japp, hade en gång beställt en resa till Portugal inkl. hotell och allt. En relativt billig sådan, men visst var man förvånad dagen efter när man såg kvittot i inkorgen! Kunde inte avbeställa, och eftersom det var bokat och betalt så var det bara att åka (redan nästa dag, dvs. 2 dygn efter bokningen/köpet). Drack igen den dan då jag såg kvittot, så jag var bakis som fan när jag skulle iväg. Ingen vidare start på det hela, och ingen vidare slut heller (var bakis igen, av nån anledning), men det är en annan historia.
Citera
2015-03-06, 00:38
Medlem
Allt jag köper köper jag efter ett par glas eller några xanor.

Tycker över huvud taget inte om att köpa saker. Men alltifrån resor till elektronikprylar har det blivit. Brukar även bjuda över allt och alla på tradera också. Det blir långa nätter ibland.
Citera
2015-03-06, 02:50
Medlem
James91s avatar
Minns Valborg 2011 i Uppsala, vi var ett gäng som gick in på en utav de mer exklusiva klädbutikerna i staden varpå en snubbe som var mindre nykter hittar en blazer han tyckte var väldigt fin. Slutar med att han köper den, för närmre 5.000kr. Morgonen efter har han sumpat kvittot och den har hängt fint i garderoben sedan dess.
Citera
2015-03-06, 08:15
Medlem
Sverige2025s avatar
Varit med om folk som har besökt "Stripteasklubbar" i Stockholm på fyllan och när notan hamnade på 6000-7000:- för akholfri dricka.
Citera
2015-03-06, 15:34
Medlem
RaketStrump0rnas avatar
Hänt ett fåtal gånger, oftast bra saker måste jag dock säga. Oftast event biljetter och liknande, som jag inte ångrar!
Citera
2015-03-06, 19:54
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Har nog aldrig klickat hem något från nätet, men jag är jättebra på att köpa skit jag inte behöver på fyllan annars. Har inkluderat mjukglass (mitt i vintern), ett par svindyra byxor (utan fickor ) och ett såndära diadem med blinkande hjärtan. Massa annan skit också.

Har också lyckats med konststycket att buda på (och vinna!) en eBayauktion i sömnen.
Citera
2015-03-07, 19:55
Medlem
Jag brukar fylleamortera på lånen

Det har hänt en 4-5 gånger nu sista tiden...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in