2015-03-03, 21:48
Medlem
VSVPs avatar
Får gratulera Morgan Johansson, Pehr Claesson och resten av djurgården till segern.
Då är det bara se fram emot två raka förluster mot FBK.
Citera
2015-03-03, 21:54
Medlem
B-Dawks avatar
Färjestad hade definitivt inte med sig skallarna idag. Maken till loj insats var det längesedan jag såg.

Skönt att få Brynäs istället för Djurgården, även om det hade blivit heta möten mot Djurgården.
Citera
2015-03-03, 22:20
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Fy fan .. Lule blev det.

Mår illa redan nu Hade hellre velat haft FBK. Tycker vi spelat bra mot de.. Men å andra sidan höjer de sig säkert nu i slutspelet.

Blir jobbigt att fejsa Lule, är kanske det lag jag ogillar mest i serien.. Inklusive fansen faktiskt.

Var en tuff serie senast men accepterade resultatet då, Anders Nilsson var jävligt bra och är en målis jag gillar.

Oavsett så kommer det förmodligen formligen spraka gnistor och lär bli jävligt underhållande matcher. Stor rivalitet nu för tiden plus Forsbergkryddan på topp.

Dessutom är det kul att höra att Lulefansen i tråden tycker det ska bli kul att möta DIF.. Bara att köra med andra ord.
Skrik lite mer på Hovet så är ni halvvägs där.
Citera
2015-03-03, 22:27
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Skrik lite mer på Hovet så är ni halvvägs där.
Ska ge allt som finns kvar efter Leksand i fredags. Play in matcherna ingår i kortet
Citera
2015-03-03, 22:30
Medlem
Ferross avatar
Riktigt skoj med matchserie mot Djurgården, det brukar ju alltid bli intensiva och grisiga möten när lagen möts nuförtiden. Senaste slutspelsserien, storbråk på försäsongen året efter, Pite-Foppas överfall och fortsatt gruffigt i matcherna efteråt - det är som upplagt för en härlig serie! Synd att det bara är bäst av tre.

Är absolut inte säker på att vi går vidare, laget har gått riktigt uselt den sista tiden och en extremt negativ formkurva är inget man vänder på bara sådär. Det gäller att hela laget spelar på topp för att vi ska ta oss vidare. Som det är nu så vågar jag inte ens hoppas på avancemang, även om jag känner att jag borde.
Citera
2015-03-03, 22:32
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Riktigt skoj med matchserie mot Djurgården, det brukar ju alltid bli intensiva och grisiga möten när lagen möts nuförtiden. Senaste slutspelsserien, storbråk på försäsongen året efter, Pite-Foppas överfall och fortsatt gruffigt i matcherna efteråt - det är som upplagt för en härlig serie! Synd att det bara är bäst av tre.

Är absolut inte säker på att vi går vidare, laget har gått riktigt uselt den sista tiden och en extremt negativ formkurva är inget man vänder på bara sådär. Det gäller att hela laget spelar på topp för att vi ska ta oss vidare. Som det är nu så vågar jag inte ens hoppas på avancemang, även om jag känner att jag borde.
Vinsten idag känns som början på vändningen. En bra insats mot Frölunda och jag känner mig ännu tryggare!
Citera
2015-03-03, 22:37
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros

Instämmer. En serie över 5 matcher hade varit fantastiskt.
Citera
2015-03-03, 22:44
Medlem
VSVPs avatar
Postade i matchtråden, men bara för att förtydliga; detta är alltså tillåtet:

http://sv.tinypic.com/r/t5srgl/8
Citera
2015-03-03, 22:46
Medlem
Hunden007s avatar
hoppas inte Frölunda fuckar upp det som senast i kvarten
Citera
2015-03-03, 22:53
Medlem
Displaceds avatar
http://play.shl.se/video/10997969/

Ju mer jag kollar på detta... Det är ju en närkamp som leder till att han hamnar på Starky. Han blir varken tacklad eller ens knuffad.

Fuck all.
Citera
2015-03-03, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
http://play.shl.se/video/10997969/

Ju mer jag kollar på detta... Det är ju en närkamp som leder till att han hamnar på Starky. Han blir varken tacklad eller ens knuffad.

Fuck all.

Dessutom är det en av Djurgårdens "tuffingar", som väger typ 95 kilo, som fullkomligt flyger iväg efter att ha haft en närkamp med Kilström... En vek liten jävel verkar han vara och han ska nog vara glad över att feministbloggaren lekte sköldpadda istället för att stå upp och boxas för några veckor sedan.
Citera
2015-03-03, 22:57
Medlem
VSVPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom Tucker
Dessutom är det en av Djurgårdens "tuffingar" som väger typ 95 kilo som fullkomligt flyger iväg efter att ha haft en närkamp med Kilström... En vek liten jävel verkar han vara och han ska nog vara glad över att feministbloggaren lekte sköldpadda istället för att stå upp och boxas för några veckor sedan.

Ahlén vilken jävla sopa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in