Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-03-03, 18:38
Medlem
Hegamons avatar
Om jag citerar en annan användare kommer det upp ett antal siffror bredvid den användarens namn, i inlägget jag just citerar. Vad är det för siffror?
Citera
2015-03-03, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Om jag citerar en annan användare kommer det upp ett antal siffror bredvid den användarens namn, i inlägget jag just citerar. Vad är det för siffror?
Det är en länk till inlägget man citerar. Tryck på pilen bredvid ditt användarnamn i citatet.
Citera
2015-03-03, 18:42
Medlem
Jag ser inga siffror utan en pil. Trycker man på den hamnar man på inlägget man citerade.
Citera
2015-03-03, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelfnutt
Trycker man på den hamnar man på inlägget man citerade.
Exakt - eller helt enkelt inlägget som citerades. Det är användbart i trådar med större mängder inlägg och citeringar.
Citera
2015-03-03, 18:50
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Det är en länk till inlägget man citerar. Tryck på pilen bredvid ditt användarnamn i citatet.

Jaha
Citera
2015-03-03, 18:52
Medlem
WakeUpScreamings avatar
Tänker du inne där i citat rutan, innan du har skickat svaret? som t.e.x 52506795?
Citera
2015-03-03, 22:27
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpScreaming
Tänker du inne där i citat rutan, innan du har skickat svaret? som t.e.x 52506795?

Ja, de siffrorna pratar jag om.
Citera
2015-03-03, 23:19
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ja, de siffrorna pratar jag om.

Det är de siffror som visar vilket inlägg pilen ska peka till helt enkelt. Det är bara kod för att pilen ska hitta rätt inlägg, vill man kan man hänvisa till ett annat...
Nu har jag exempelvis ändrat och länkar till ett annat inlägg om du trycker på pilen i detta inlägg. Men det är ju synnerligen poänglöst...
Citera
2015-03-03, 23:47
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Tryck på den grå pilen. Det är världens kalasgrej!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in