2021-02-18, 14:12
Medlem
BAKEDJAKEs avatar
Fick några ksasol i karta av en polare och kan säga att det va inte i närheten av samma rus som xanor eller alprazolam. samt att jag brukar vara rigtigt seg i minst en timma när ja vaknar efter att ha käkat 1mg svenska xanor eller alprazolam käka 2 ksasol vart lite seg bara brukar bli driftig som fan på svenska xanor. inte alls nge benso rus på dessa sov dåligt o när ja vaknat så fick ja jordens svettattack efter en halvtimma och kände mig inte alls som ja brukar när ja käkat benso, tänkte att det berodde på att jag hade nått skit i kroppen typ förkylning eller ngt. Provade 3 dagar senare igen exact samma scenario kände mig inte bensad för fem öre kändes mer som något RC rus och jordens svett attack morgonen efter igen. Har haft xanor utskrivet o käkat det dagligen i nästan ett år för ca 10 år sedan.samt käkat någon svensk xanor eller alprazolam nån enstaka gång per år när man behövt ett break från all stress i tillvaron . Men dom här Ksasolen vågar jag fan aldrig mera prova. Tänkte att ja kollat här om någon annan känt samma sak på dom. Kartorna låg på 15 st
Citera
2021-02-18, 15:38
Medlem
Köpte en 15 karta hände 0 efter ca 10 st sen en dag va ja hos farsan och svalde ner en med en kaffe ramla ihop helt dom fick lägga mig till sängs sov två dagar och känslan va exakt som flubromazolam va stekt i ca 4dar iaf vad har hänt med dessa bra ksalol😐
Citera
2021-02-19, 11:52
Medlem
Izzardkings avatar
fan det är ju surt när det händer att man får ksalol som inte funkar ett jävla skit! har bara hänt mig en, tack gode gud för det! då var det alpazolam stada 1mg, det konstiga är att dom 3st jag tog då smakade som alpazolam ska görs men kände ändå inte ett skit, å jag vet att jsg känner av 3 mg så den gången var det fett jävla surt! så jobbigt när man är skitsugen å stoppar i sig å ingen jävla effekt what so ever!😥 nä fuck dom som säljer dessa jävla blåspiller! fucking avskum är dom!!🤮 har nu tagit 3st ksalol plus min dagliga metadondos på 110mg å börjar må bra nu, funderar på att ta morgondagens metadondos med så man få må lite bättre än vanligt!👌💯😎 peace out my friends! å ha en fett jävla bra helg!!💯👌♥️
Senast redigerad av Izzardking 2021-02-19 kl. 11:55.
Citera
2021-02-21, 19:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
fan det är ju surt när det händer att man får ksalol som inte funkar ett jävla skit! har bara hänt mig en, tack gode gud för det! då var det alpazolam stada 1mg, det konstiga är att dom 3st jag tog då smakade som alpazolam ska görs men kände ändå inte ett skit, å jag vet att jsg känner av 3 mg så den gången var det fett jävla surt! så jobbigt när man är skitsugen å stoppar i sig å ingen jävla effekt what so ever!😥 nä fuck dom som säljer dessa jävla blåspiller! fucking avskum är dom!!🤮 har nu tagit 3st ksalol plus min dagliga metadondos på 110mg å börjar må bra nu, funderar på att ta morgondagens metadondos med så man få må lite bättre än vanligt!👌💯😎 peace out my friends! å ha en fett jävla bra helg!!💯👌♥️

Sitter på ett gäng Stada för tillfället. Både 0.5mg och 1mg’are. Ruggigt jävla ojämna. Nästintill värdelösa... Tycker även Ksalolen nu för tiden är ganska ojämna kvalitetsmässigt. Vad det beror på vet jag inte. Väldigt drygt iaf när man försöker trappa ner på dom. Vissa tabletter fungerar, andra inte. Men man får väl det man betalar för som med allt annat antar jag.
Citera
2021-02-24, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alcudia
Sitter på ett gäng Stada för tillfället. Både 0.5mg och 1mg’are. Ruggigt jävla ojämna. Nästintill värdelösa... Tycker även Ksalolen nu för tiden är ganska ojämna kvalitetsmässigt. Vad det beror på vet jag inte. Väldigt drygt iaf när man försöker trappa ner på dom. Vissa tabletter fungerar, andra inte. Men man får väl det man betalar för som med allt annat antar jag.
Har fått ut Stada nån gång (svenskt apotek), de är INTE bra. Ksalol har varit ojämna i fyra-fem år nu enligt de flesta.
Citera
2021-02-24, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rxd
Hej!

Har tagit 1,5mg alprazolam (0,5 x 3 gånger om dagen) i ungefär 2 månader nu. Har medvetet hållit dosen så låg som möjligt då jag av vet hur pissigt man kan må vid utrappningar.

Planerar att endast ta benzo vid behov och vid enskilda tillfällen i framtiden. Känns som slöseri att ta det dagligen då den magiska effekten sakta men säkert avtagit samtidigt som jag mår psykiskt dåligt om jag missar en dosering.

Så hur ska jag bära mig åt för att trappa ner medicinen så smidigt som möjligt? Borde väl vara relativt odramatiskt med tanke på den låga dosen?

Av anledningar som kommer förbli osagda kan jag inte rådfråga min läkare.
Sänk till 0.5 mg x2 /dag i en 8-10 dagar, sedan gå ned till 0.5 mg v.b.
Citera
2021-02-24, 13:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Har fått ut Stada nån gång (svenskt apotek), de är INTE bra. Ksalol har varit ojämna i fyra-fem år nu enligt de flesta.

Kan bara instämma att dom inte är bra. Ksalolen är det väl bara hemmapressade grejer av nu för tiden. Oavsett om man köper dom lösa eller i blister. Får försöka få tag i riktiga stavar helt enkelt
Citera
2021-02-24, 20:57
Medlem
Rxds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Sänk till 0.5 mg x2 /dag i en 8-10 dagar, sedan gå ned till 0.5 mg v.b.
Tack för svar.

Trodde aldrig jag skulle må såhär dåligt av att tända av från en såpass liten dos som 1,5 mg, men fy fan, mår verkligen piss! Har panikattacker, är trött och svag i kroppen och har huvudvärk, känner mig även oerhört deprimerad. Det påminner faktiskt lite om någon slags bakfylla.

Jävla rävgift benzo är alltså. Vågar knappt tänka mig hur avtändningen från högre doser känns.. 🤢🤢
Citera
2021-02-26, 13:10
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rxd
Tack för svar.

Trodde aldrig jag skulle må såhär dåligt av att tända av från en såpass liten dos som 1,5 mg, men fy fan, mår verkligen piss! Har panikattacker, är trött och svag i kroppen och har huvudvärk, känner mig även oerhört deprimerad. Det påminner faktiskt lite om någon slags bakfylla.

Jävla rävgift benzo är alltså. Vågar knappt tänka mig hur avtändningen från högre doser känns.. 🤢🤢

usch va jag känner igen mig i va du skrivit å håller med om varenda ord, benzo är verkligen ett jävla råttgift! hoppas att det går bra för dig, jag håller tummar och tår för dig!💯♥️
Citera
2021-02-27, 06:37
Medlem
Safariis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcudia

Använder själv Stada 0.5 just nu. Kan hålla med om att dem jag har fått tag i kan vara lite ojämna vissa, vissa smakar mer socker och bindningsmedel än alpra. Men tycker att dem verkar som annan alpra. Tycker varken dom är mycket sämre eller bättre än andra.

De som alltid som verkat bäst för mig annars är upjohn från apotek, dem har alltid varit som förväntat ibland även slagit hårdare än förväntat. Men det säger väl mer att allt annat är oftast ojämnt när man får fake pressade, även andra bindningsmedel påverkar hos andra tillverkare.
Citera
2021-02-27, 16:02
Medlem
Fick hem en ganska ordentlig batch Ksalol nyligen till ett väldigt bra pris. Märkte dock precis nu att de nya kartorna inte har några perforeringar i blistren för att t.ex. dela på blistrena.

Vad kan detta bero på? Är det nått fake skit jag fått? Smakade en tablett nyss och de smakar ju iaf som vanligt. Men tycker bara det är konstigt det där med blistrena. Vad säger ni?

Mvh
Citera
2021-02-28, 10:55
Medlem
SalamonDiEs avatar
undrar fan om jag har corona... har inga symptom alls som hosta eller dyl.
man har ju läst om folk som tappat smak/lukt
har 2mg pfizer & sen sommaren har dom helt tappat smaken, som alla vet har dom en speciell bitter smak, men när jag knaprar en stav med en klunk juice smakar dom inte ett skit... lite av eftersmaken känner jag
har på recept så dom är från apotek & alltid nya, samt effekten får jag
a-ja kunde väl varit värre..
märker inget problem med luktsinnet eller annan mat eller så...
Senast redigerad av SalamonDiE 2021-02-28 kl. 11:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in