2015-03-02, 20:50
Medlem
Dagens gradering

Psyke: 3
Motivation: 3
Styrka: 1
Muskulär energi: 1
Kostkvalite: 3
Sömn: 3
Libido: 2

Down with the sickness! Trodde idag att jag skulle kunna träna imorgon, ack vad jag misstog mig. Kollade tempen vid 16 och då var den på väg upp igen. Jag måste nog vila till söndag så jag är säker på att jag är helt kry innan jag sätter igång. I vanliga fall är det ju inga problem med en vilovecka men jag vet inte riktigt hur jävla smart det är under pct, men jag har ju hur som inget val.

Träningen

Kommer att inleda en period där jag prioriterar styrka nu ett tag framöver. Vill absolut inte förlora mycket av det jag lyckats skrapa ihop så måste lägga hypertrofin lite åt sidan ett tag. Inte stryka den helt men bara köra lite högreps i slutet av passen. Blir nog att grunda 8 veckor följt av 4 veckor toppning. Borde resultera i att jag åtminstone inte tappar något. Om jag skulle förlora massan borde den vara lättare att få tillbaka om jag får behålla styrkan och kan använda den för att bygga massan sen.

Vikten

Har gått ner 2.5kg medan jag varit sjuk, har haft noll aptit. Känns tungt men det är ju vätska som hur som helst skulle ut.

PCT

Sexlusten är låg ännu. Jag har morgonstånd och sånt men inte så att jag känner för att ha sex. Hoppas den återställs snart. Clomiden har nog gjort mig lite känsligare nu efter 5 dagar. Söker konflikter med genom att gnälla som en kärring och blir typ ledsen när frun blir arg osv. Fyfan, tur att jag vet vad det beror på iaf. Det är ju vad jag fruktade men nu när jag väl är i det känns det som att jag klarar av att leva med det bara jag blir återställd ordentligt.

Skulle jag ha varit lite mer rutinerad inom AAS användandet hade jag inte inlett PCT när jag gjorde det utan väntat till dag 18, för då kände jag att kroppen var annorlunda. Testot var nog låga så. Dag 15 var nog lite tidigt att börja.

Jaja, ska lyssna på podcasts och försöka bli frisk nu.
Senast redigerad av MostMuscular 2015-03-02 kl. 20:52.
Citera
2015-03-03, 11:11
Medlem
Dagens gradering

Psyke: 3
Motivation: 3
Styrka: 1
Muskulär energi: 1
Sömn: 3
Libido: 2

Mår i stort sett som igår. Fan att man aldrig får bli frisk. Mitt psyke är förhållandevis bra. Egentligen borde jag väl bryta ihop lite grann över att jag tappar allt jag byggt upp, men jag tänker att det är ju fan bara en vecka så hur mycket kan hända egentligen? Finns ju fan HIT jönsar som tränar två stycken 15 minuters pass året runt och talar om dess förträfflighet så att så jävla illa kan det ju inte vara. Är det så pass ostadiga gainz man får så att man ska tappa det för att man är sjuk en vecka så är AAS hur som helst helt jävla kasst och inget jag tänker röra igen. Då är det ju som att ta på sig nån jävla muskelkostym bara i 3 månader och gå omkring med och sen ta av den, lika jävla bortkastat är det.

Är sur idag.

FTW.
Citera
2015-03-03, 14:44
Medlem
Komigen kämpa på

Var det svårt och så att lära dig blanda HCG?
Funderar på att i min nästa kur börja med Testo E. Men jag är lite nojjig med att blanda HCG.
Finns det andra alternativ?

Mycket trevligt att läsa om din resa!
Senast redigerad av Rollsroys 2015-03-03 kl. 14:54.
Citera
2015-03-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollsroys
Komigen kämpa på

Var det svårt och så att lära dig blanda HCG?
Funderar på att i min nästa kur börja med Testo E. Men jag är lite nojjig med att blanda HCG.
Finns det andra alternativ?

Mycket trevligt att läsa om din resa!

Att lära sig blanda var knappast svårt, däremot var det lite tjorvigt när man skulle dra ut skiten ur 5ml ampullen till insulinnålen, försvann 0.75ml i den proceduren. Om det blir någon nästa gång så kommer jag att beställa tomma sterila vials från ebay och spruta in i och sen fylla samtliga slinnålar och in i frysen, boom!

Varför är du nojig över att blanda HCG? Är lika avancerat som att blanda melanotan som majoriteten av alla fjortisar lyckas med dagligen. Tror inte det finns några andra alternativ, skulle isf vara den där andra peptiden vad den då heter, något på t, triptorelin? Men det är hur som helst också en peptid och ska väl blandas på likvärdigt sätt.
Citera
2015-03-03, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Att lära sig blanda var knappast svårt, däremot var det lite tjorvigt när man skulle dra ut skiten ur 5ml ampullen till insulinnålen, försvann 0.75ml i den proceduren. Om det blir någon nästa gång så kommer jag att beställa tomma sterila vials från ebay och spruta in i och sen fylla samtliga slinnålar och in i frysen, boom!

Varför är du nojig över att blanda HCG? Är lika avancerat som att blanda melanotan som majoriteten av alla fjortisar lyckas med dagligen. Tror inte det finns några andra alternativ, skulle isf vara den där andra peptiden vad den då heter, något på t, triptorelin? Men det är hur som helst också en peptid och ska väl blandas på likvärdigt sätt.

Nojig över att göra fel. Säkert onödigt eftersom om man följer en guide hur man gör är det säkert svårt att göra fel. Dock när jag inte än har det framför mig så nojjar jag lite.
Men skall det verkligen in i frysen? Har för mig att det skall vara i kylen.
Vet du hur länge HCG utan att blandat håller i sig?
Citera
2015-03-03, 16:25
Medlem
Citat:
Nojig över att göra fel. Säkert onödigt eftersom om man följer en guide hur man gör är det säkert svårt att göra fel. Dock när jag inte än har det framför mig så nojjar jag lite.
Men skall det verkligen in i frysen? Har för mig att det skall vara i kylen.
Vet du hur länge HCG utan att blandat håller i sig?

Om jag minns rätt så funderade jag också en del på det där innan jag gjorde det, men det var rätt simpelt när man väl gjorde det och följde guide.

Man kan ju ha det i kylen men jag kommer att köra 250iu 2x i veckan i +16 veckor och så länge håller det ju inte. Jag har läst hållbarhet allt mellan 18-35 dagar. Men kommer som sagt ha allt i frysen och ta fram dem en åt gången.

Edit: Jaha, utan att vara blandat. Menar du själva förpackningen då bara eller vad? Lär ju vara några år.
Citera
2015-03-03, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Om jag minns rätt så funderade jag också en del på det där innan jag gjorde det, men det var rätt simpelt när man väl gjorde det och följde guide.

Man kan ju ha det i kylen men jag kommer att köra 250iu 2x i veckan i +16 veckor och så länge håller det ju inte. Jag har läst hållbarhet allt mellan 18-35 dagar. Men kommer som sagt ha allt i frysen och ta fram dem en åt gången.

Edit: Jaha, utan att vara blandat. Menar du själva förpackningen då bara eller vad? Lär ju vara några år.

Jaaja jag förstår Tack för allt!
Jo menade HCG vialen med vad jag fattat det som ska innehålla pulver tills man häller i rätt mängd steril koksaltlösning.
Om jag förstår rätt så tänker du fylla insulin nålarna fulla med utblandad HCG och sätter in i frysen varav 1 uteblir för användning. Du använder (1 och samma nål till flera stick)? tills det är dags att ta ut en ny från frysen.
Citera
2015-03-03, 18:42
Medlem
Citat:
Jaaja jag förstår Tack för allt!
Jo menade HCG vialen med vad jag fattat det som ska innehålla pulver tills man häller i rätt mängd steril koksaltlösning.
Om jag förstår rätt så tänker du fylla insulin nålarna fulla med utblandad HCG och sätter in i frysen varav 1 uteblir för användning. Du använder (1 och samma nål till flera stick)? tills det är dags att ta ut en ny från frysen.

Man får två glasampuller. En innehåller pulvret och en innehåller nån vätska man blandar med pulvret.

Du har förstått rätt! Blir fyra stick per nål.
Citera
2015-03-03, 22:55
Medlem
Har glömt nämna att jag har noll aptit också. Om det beror på PCT eller sjukdom vetti fan men får kämpa för varenda kalori.
Citera
2015-03-07, 18:22
Medlem
Dagens gradering

Psyke: 4
Motivation: 4
Styrka: 3
Muskulär energi: 2
Sömn: 4
Libido: 3

Jag var och tränade för första gången på en vecka idag. Jösses vad det var tungt, höll på svimma ett antal gånger och fick sätta mig och vila långa stunder men nu är jag igång!!! Känner inte av clomiden och nolvan sen jag tänkte till 50 respektive 20. Än så länge är denna PCT piece of cake. Är det så här man mår på PCT skulle jag kunna ha PCT året om. Okej, jag överdrev men jag märker seriöst inte av någon nedstängning överhuvudtaget. Det var libidon som vara nere första veckan men that's it typ? Visst är det kämpigare i gymmet men jag hade inte direkt väntat mig något annat, det ska ju vara tungt att träna. Gnäller man över att det är tungt att träna under PCT kanske man ska skaffa andra intressen. Typ badminton.
Citera
2015-03-10, 20:15
Medlem
28 dagar efter sista inject

13 dagar på PCT

Dagens gradering

Psyke: 5
Motivation: 5
Styrka: 3
Muskulär energi: 4
Kostkvalite: 4
Sömn: 4
Libido: 3

Känner mig återställd ärligt talat. Libido är bra, psyket är bra, träningen går bra osv osv. Var några dagar där kring dag 18 efter sista inject där det kändes lite mörkare men det var inte långvarigt. Rider ändå ut denna PCT två veckor till enligt boken.

Lite trist rapport detta men vet inte riktigt vad jag ska skriva då allt är precis som det var innan kur. Fast jag är större och starkare. Är för tidigt att säga ännu men styrkan är kvar ännu iaf. Jag har ju tappat tryckt över hela kroppen så r svårt exakt hur mycket jag tappat i form av muskler och vad som bara är trycket. Men låt säga att 80% är kvar än så länge.
Senast redigerad av MostMuscular 2015-03-10 kl. 20:20.
Citera
2015-03-11, 22:24
Medlem
Sederns avatar
Härligt att allt (det mesta åtminstone?) är på sin plats. Hoppas det håller i sig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in