2015-02-06, 19:55
Medlem
Det är, oavsett att man är offentlig person, rent ut sagt för djävligt att skvallerblaskor aldrig what so ever behöver ta hänsyn till att människorna de skriver om har barn. Det, i moral- pretto- Sverige bryr sig ingen om. Nä, ingen tar ansvar för att barnen till dem som man offentliggör och skriver ner så mycket man kan, de är oxå läskunniga. Om jag var 15 o min pappa/mamma mår skit o gör bort sig , visst fan mår jag så inihelvete mycket sämre om hela Sverige ska kunna vältra sig i min familjs problem. Men media tar inte hänsyn till barnen, fast de å andra sidan alltid ska skriva snyftreportage om de samma... hyckleri...
Citera
2015-02-24, 18:18
Medlem
ladrimas avatar
Isaac gick i samma skola som mig i Sigtuna. (Högstadium). Han var ett typiskt problembarn med sina typiska problembarnsvänner med psychomorsor eller alkisfarsor. dom mobbade väl de flesta i sin omgivning. minns en gång då några killar i min parallelklass satt på en bänk på rasten och snackade, då kom Isaac gåendes, sen vänder han sig om och går fram till en av killarna (som f.ö var 2 år äldre) Och säger - Har du problem eller?. Även fast ingen hade ens tittat åt hans håll. En sån typ av kille var Isaac utåt i skolan. Så man förstår ju att han hade problem själv, med hjärnspöken..
Citera
2015-02-25, 00:22
Medlem
Piqatschos avatar
Ingen som vet vad som egentligen hände med killen?
Citera
2015-03-01, 17:24
Medlem
Tror jag läste på Mammans blogg att det var en tragisk olycka.
Han satt och rökte och lutade sig för långt ut på balkongräcket, föll ner flera våningar och dog.

Vet att jag läst om att han skulle ha hoppat etc men det var en olyckshändelse.
Citera
2015-03-01, 18:44
Medlem
GalenNorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vesparax
Tror jag läste på Mammans blogg att det var en tragisk olycka.
Han satt och rökte och lutade sig för långt ut på balkongräcket, föll ner flera våningar och dog.

Vet att jag läst om att han skulle ha hoppat etc men det var en olyckshändelse.

Han satt tydligen på räcket...

Saxat ur M*gdalenas blogg:
Citat:
Vad gjorde JAG exakt, när han satt på balkongräcket och rökte sin cigaretter?

Jag satt på ett tåg från Karlstad..
Vi pratade länge. Han var glad och förväntansfull inför sin tandställning i september.
Vi skulle äta middag hemma hos oss kvällen efter..
Citera
2015-03-01, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenNorris

Japp, det var det jag läste.
Det var en tragisk olyckshändelse.
Citera
2015-03-02, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenNorris

vilket datum skrev hon så? Jag har följt hennes blogg i flera år och läst allt men ser inte att hon skriver något om balkongräcke. Bara att det var en tragisk olycka . Jag måste ha missat just det .
Citera
2015-03-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
vilket datum skrev hon så? Jag har följt hennes blogg i flera år och läst allt men ser inte att hon skriver något om balkongräcke. Bara att det var en tragisk olycka . Jag måste ha missat just det .
Hm, det var någon månad sen. Kommer inte ihåg när exakt.
Sen händer det har jag märkt att vissa inlägg raderas efter ett tag. Kanske det kändes OK att skriva just då men kändes lite för privat när M hade fått tänka igenom det lite.
Citera
2015-03-05, 15:55
Medlem
FASSWs avatar
usch då R.I.P :[
Citera
2015-03-05, 17:42
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen

Hon skrev det i
Postkoden och psykolog
09 februari 2015 23:25
http://magdalenagraaf.se/postkoden-och-psykolog/
Jag har maniskt börjat gå igenom de sista dygnen Isak levde. Kunde jag ha gjort något? Sagt något som hade ändat våran framtid?

Vad gjorde JAG exakt, när han satt på balkongräcket och rökte sin cigaretter?

Jag satt på ett tåg från Karlstad..
Vi pratade länge. Han var glad och förväntansfull inför sin tandställning i september.
Vi skulle äta middag hemma hos oss kvällen efter..

Tankarna gnager och gnager ….
kunde jag ha räddat honom?

Lider med Magdalena som har råkat ut för det absolut värsta en mamma kan råka ut för. En olycka som tar hennes sons liv. Sånt kommer man aldrig över... man bara lär sig leva med smärtan och sorgen.
Vila i Frid Isak
Citera
2015-03-13, 19:59
Medlem
Mikeyjamess avatar
Hur orkar Magdalena redan vara tillbaka på Postkodsmiljonären?

Var riktigt weird ikväll när hon delade ut en mille till en kvinna som började gråta och sa "jag dör, jag dör"
Citera
2015-03-13, 20:02
Medlem
Mooons avatar
Obehagligt att du indirekt kräver att hon ska sörja på det sätt du tycker är ok. Att om du miste en närstående kan ta ledigt från arbetet x antal lämpliga månader/år gör ju inte att andra har samma behov av avskilt sörjande eller ekonomiskt oberoende.

Klart att hon sörjer sitt barn och inte gör kommentarer och pikar som denna det lättare.

Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Hur orkar Magdalena redan vara tillbaka på Postkodsmiljonären?

Var riktigt weird ikväll när hon delade ut en mille till en kvinna som började gråta och sa "jag dör, jag dör"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in