2015-03-01, 13:06
Medlem
Har klantat till det och glömt anmäla mig till HP. Finns det någon högskola där de tar in sena anmälningar? Vet att det går att finna ibland (har hänt mig tidigare) men i år har jag inte hört om något ställe. Någon som kan agera räddare i nöden?
Citera
2015-03-01, 13:13
Medlem
Ducadreams avatar
Det finns ingen sen anmälan till högskoleprovet, så det är tyvärr försent.
Citera
2015-03-01, 14:32
Medlem
Som tidigare skriver så finns det ingen sen anmälan till högskoleprovet så där "vet" du fel. Det finns sen anmälan till högskola men inte till högskoleprovet.
Citera
2015-03-01, 15:26
Medlem
(FB) Går det att göra en sen anmälan till Högskoleprovet?
Citat:
Ursprungligen postat av MysT
Jag kom av en slump in på högskolan väst's hemsida och de har förlängt anmälningstiden t.o.m 3 mars:

http://www.hv.se/extra/pod/?action=pod_show&id=25&module_instance=2

Högskolan väst har provorterna:
Färgelanda, Grebbestad, Lilla Edet, Ljungskile, Munkedal, Lysekil, Strömstad, Trollhättan, Uddevalla, Vänersborg.

Har ju ingen aning om var du bor men är du desperat över att göra så går det ju alltid tåg...
Citera
2015-03-01, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Groomie
(FB) Går det att göra en sen anmälan till Högskoleprovet?
Okej varför länkar du till det?? Se datumet det är skrivet

Som alla andra säger du är körd. Möjligen om hade gjort max en vecka efter. Men nu är det givetvis alldeles för sent
Citera
2015-03-01, 20:28
Medlem
lighten-ups avatar
Några enstaka gånger har det varit sen anmälan till högskoleprovet hos vissa lärosäten, men det är inget man kan räkna med ska ske tills vårens prov.

Det TS kan göra är att kontakta lärosäten som håller i HP och fråga om de kanske inte har sen anmälan denna gång
Senast redigerad av lighten-up 2015-03-01 kl. 20:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in