2015-01-05, 08:05
  #445
Medlem
Citat:
Gina Dirawi växte upp i Sundsvall. Som tonåring startade hon videobloggen Ana Gina, ”jag är Gina” på arabiska. Från början var det en dagboksblogg, men så småningom började hon göra parodier och karikatyrer på olika karaktärer. Det var det som ledde henne vidare, till SVT där hon videobloggade inför valet 2010 och så småningom vidare till programledarjobb.
Citat:
Musiken är en av de andra sakerna Gina Dirawi jobbar med just nu. Att vara artist, att sjunga, är en livslång dröm för henne, men en som har fått ta tid. Hennes första singel ”Love” släpptes i somras och är signaturmelodi till ”Ginas värld”.
Citat:
Jag lämnade hela min familj och mitt liv i Sundsvall och kom hit när jag var nitton. Alla här var typ trettio. Jag var jätteensam. Fett ensam.

http://www.dn.se/kultur-noje/gina-dirawi-har-skaffat-sig-ett-liv/
Citera
2015-01-05, 11:59
  #446
Medlem
Mikeyjamess avatar
Den arabiska kvinnan hon spelade i Ana Gina - varför uppfattades inte den som rasistisk? Varför åker Pippi Långstrump, Tintin m.m dit men inte hon?
Citera
2015-01-05, 12:36
  #447
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Den arabiska kvinnan hon spelade i Ana Gina - varför uppfattades inte den som rasistisk? Varför åker Pippi Långstrump, Tintin m.m dit men inte hon?
Hon är själv arab och har därmed rätt att driva med araber.
Citera
2015-01-05, 14:46
  #448
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf T
Hon är själv arab och har därmed rätt att driva med araber.

Äre därför negrer får sjunga ex. 'Hot N**gga'
Citera
2015-02-28, 19:59
  #449
Medlem
kanelipullas avatar
Jag visste det.. och här är beviset.. hon har sålt sin själ till satan och illuminati.
Tyckte väl förut när jag såg henne på Grammisgalan att det va nåt som inte stämde med hennes utseende. Att klä sig kolsvart och bara ha blod rött läppstift på sig, är oftast en markering.

https://instagram.com/p/zpcK0iGVPj/?modal=true
Citera
2015-03-01, 03:21
  #450
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Jag visste det.. och här är beviset.. hon har sålt sin själ till satan och illuminati.
Tyckte väl förut när jag såg henne på Grammisgalan att det va nåt som inte stämde med hennes utseende. Att klä sig kolsvart och bara ha blod rött läppstift på sig, är oftast en markering.

https://instagram.com/p/zpcK0iGVPj/?modal=true
Symbolen är "Horus öga", en fornegyptisk symbol som brukade användas som amulett.
Varför tycker du att den har med satan och illuminati att göra?
Citera
2015-03-01, 15:09
  #451
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Och precis som sin vana trogen missar hon oftast inte ett tillfälle till att orera över hur bra hon anser sig vara. Gärna parat med att poängtera hur påstått synd det är eller har varit om henne. Att hon sedan fick "rungande applåder" över sitt utbrott bevisar bara, hur ska jag uttrycka det lite finurligt, hur PK QX är.

Här är en "lenkki" till artikeln: http://www.expressen.se/noje/dirawis-arga-tal-vet-hur-det-ar-att-drabbas/
Eftersom att du antagligen är svensk vet inte du hur det är att vara ensam utländsk bland bara svenskar i en klass/skola, speciellt när man är liten då barn verkligen är elaka.
Citera
2015-03-01, 15:13
  #452
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kollada77
Verkar som hon stuckit till Vegas och raggar upp främmande män

först bjuder villigt Gina mannen på en ordentlig titt på hennes underbara rumpa, bärande stringtrosor

http://www.imagebam.com/image/c4cba6353597082

sen flörtar hon med honom genom att förnöjsamt dra upp klänningen högt och visa upp sina sexiga ben & feta lår, och säger de berömda orden

http://www.imagebam.com/image/e0b17d353597900


och slutför förförelsen av mannen, genom att lyfta på klänningen & bjuda honom på vad hon har


http://www.imagebam.com/image/ea0a17353597069
Vilket program är det där???
Citera
2015-03-01, 17:30
  #453
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alob
Vilket program är det där???
Det är från ett avsnitt av "Ginas värld" som ursprungligen sändes på SVT Flow, senare på SVT 1.
Citera
2015-03-01, 18:57
  #454
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HälsingeBocken
Symbolen är "Horus öga", en fornegyptisk symbol som brukade användas som amulett.
Varför tycker du att den har med satan och illuminati att göra?

Just det jaa.. "Horus öga", en fornegyptisk symbol!! Och vad brukar man koppla den till.. juu till Illuminati bland annat!! Så.. gå och läs på lite innan du säger nåt!
Citera
2015-03-01, 19:00
  #455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Just det jaa.. "Horus öga", en fornegyptisk symbol!! Och vad brukar man koppla den till.. juu till Illuminati bland annat!! Så.. gå och läs på lite innan du säger nåt!
Illuminati bildades i Tyskland på 1700-talet. Den fornegyptiska symbolen användes flera tusen år innan dess.
Citera
2015-03-01, 20:21
  #456
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf T
Illuminati bildades i Tyskland på 1700-talet. Den fornegyptiska symbolen användes flera tusen år innan dess.

Gina har sålt sin själ till Djävulen och Illuminati och det har vi nu sett beviset på på hennes instagram. Inte bara med bilden Horus öga på fingret utan allting va hon postar har en koppling till satanism.
__________________
Senast redigerad av kanelipulla 2015-03-01 kl. 20:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in