Citat:
Ursprungligen postat av
DonkerNinja
Jag har många gånger funderat på att PM:a dig angående hur otrevlig du faktiskt är, men sen tänkt att du säkert har dina anledningar till att ventilera din frustration här på flashback. Du är ändå bra mycket trevligare på de andra forumen man stött på dig.
Om du tycker det är så jobbigt att folk frågar basala saker, varför inte bara ignorera dem? Varför svara med spydiga och dryga kommentarer hela tiden? Om ngn ställer en enkel fråga och inte får ett svar så har hen bara två val, googla eller ge upp. Dina "googla" eller "du är så dum att du borde ge upp direkt" skapar bara ett tråkigt klimat.
Så kan det nog vara. Men jag vet inte riktigt. Mod borde slänga/låsa mer trådar här inne och kanske på så sätt få upp kvalitén generellt. Blir det bara 1A ( jag orkar inte googla, kan ni göra det åt mig och sammanfatta) frågor så dör ett forum Noobdöden.
Sen är inte odling för alla. Det är väldigt enkelt att odla och om enkelt är för svårt då tror jag att man gör bäst i att skita i att odla och koncentrera sig mer på att fullfölja sin skolgång, städa hemma och skaffa ett jobb. Det ger mer i långa loppet om förmågan är begränsad.
Men visst jag kan tona ner spydigheterna.