R 0-7-16 + en hel och en halv = 96 rader
1. Chelsea-Tottenham 1
Blott ryska bestar judar piska kan, åtminstone såhär år 2015. Etta!
2. Arsenal-Everton 12
Ass-anal som vanligt en besvikelse i CL. Hela tre baugetter uppkörda i dajmen och jag känner att
tvåan måste med här.
3. Eibar-A.Bilbao X2
Eibar, vad fan är Eibar? Tror på tvåa men tar med krysset utifall att baskerna druckit för mycket vin igår natt.
4. Sevilla-At.Madrid 1X2
Omgångens svåraste. Alla tecken!
5. Cesena-Udinese 1X
Di Natale får mer och mer ålderskrämpor och jag har svårt att se honom rädda mer än en poäng till sitt Udinese i detta tuffa bortamöte.
6. Inter-Fiorentin 1
Gomez gjorde mål mot Tottenham. Det betyder att han nu återigen lär gå mållös ett par veckor. Således ligger ettan närmast till hands.
7. Sassuolo-Lazio 2
Nazios stolta romare vinner mot de tomatplockande undermänniskorna i hemmalaget.
8. Torino-Napoli 1X
Torino lyckades med konsstycket att sälja en dopad häst och skrattar nu hela vägen till banken medan Dortmund får dras med den orörlige. Vind i seglet för hemmalaget som kommer att minst en poäng mot sopgubbarna.
9. Palermo-Empoli 12
En ren och skär bögchansning.
10. PSV Eindh-Ajax X2
Franck de Boer kommer att leda sina haschdoftande mannar till framgång mot tråkmånsarna från södern.
11. W.Bremen-Wolfsburg 2
Bremen hade eventuellt kunnat ta poäng här med någon annan i målet. Men jag litar på att Wolf släpper in minst ett långskott från Naldo och någon tåpaj från Das Bott.
12. Montpell.-Nice 1X
Nice är inte så nice men tar ändå med krysset i Baugetteligan.
13. Monaco-Paris SG X2
Jämn match att vänta men liten fördel för gästerna pga näskooficenten.
Lycka till alla välhängda!