Vilket jävla sätt Sörensen avgör matchen på igår, ett fantastiskt mål av en fantastisk spelare. När man ser det rassla till i nätet bakom leksandskeepern så är det ett enormt jävla ok som lyfts från ens axlar. Efter jul har min vardag bara präglats av ångest och ilska över de dåliga resultaten, nu kan man äntligen slappna av och bara njuta.
Vi klarade oss kvar som nykomlingar trots att vi blivit bestulna på sex miljoner kronor inför säsongen, vilken magisk känsla.
Nu har vi ett kul play-in att se fram emot också, oavsett om det blir FBK eller Luleå så tror jag att de kan bli roliga matcher, dessutom tror jag att vi har en hygglig chans att ta oss vidare också.
Citat:
Ursprungligen postat av
m4tt145
Ja, riktigt pinsamt. Synd egentligen, för Djurgårdens genomusla lag förtjänar verkligen ett kval. Att det finns två lag som är sämre är tråkigt för hela ligan.
Ah, jag sitter bara och fullständigt myser över hur bittra ni leksingar är. Men du kan väl inte på allvar mena att Leksand skulle vara mer "förtjänta" (vad det nu betyder) av att spela play-in än DIF?