2015-02-27, 11:21
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannnne91
Får jag bättre effekt igenom att injicera istället för att svälja tabs?
Ge gärna konstruktiv kritik, jag är öppen för alla svar!

Vad menar du att du ska injicera dbolen eller? Undrar du om du får bättre resultat med injects?
Hur som helst; du får inte ett bra resultat öht om du injicerar dbol. Om du får ett bättre resultat på injects än orala är ju helt jävla omöjligt att svara på om man inte har fastställt mängd och typ av inject fattar du väl.
Konstruktiv kritik i ditt fall bör vara att anlita en van kurare för att tänka åt dig så du inte far illa när du ska ratta en kur på egen hand.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-02-27, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Det är ju inte läkaren som bokar själva tide på telefon så det är bara att va rätt vag och säga att du vill ha råd från läkaren gällande att du känt dig extr trött på sistone eller vad som, sen n'r du väl träffar vederbörande kan du va ärlig, jag har varit det iaf.

Okej, jag kanske gör så då. Bara jag inte får nån surjävel till läkare som slänger ut mig.

Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
De framgick inte av din post att det var testonivåer du ville ha, jag trodde du syftade på vanligt blodprov för hälscheck.

/aKAY

Aha okej. Ja alltså jag vill väl göra både och. Jag vet ärligt talat inte vad man bör kolla upp, är även därför jag tänkte vara ärlig för jag utgår ifrån att läkaren vet vad som bör kollas.
Citera
2015-02-27, 17:22
Medlem
Okej clomid ska jag alltså inte använda tillsammans med d-bollar. Kan man få några förslag vad man kan ta mot gyno under kuren och efter som pct? Har läst att Nolva och Aridimex ska vara bra, stämmer det?
Citera
2015-02-27, 17:45
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannnne91
Okej clomid ska jag alltså inte använda tillsammans med d-bollar. Kan man få några förslag vad man kan ta mot gyno under kuren och efter som pct? Har läst att Nolva och Aridimex ska vara bra, stämmer det?

Korrekt
Citera
2015-02-27, 22:26
Medlem
Vad anses om mcgraths kur? Bra elr dålig? http://www.evolutionary.org/did-frank-mcgrath-use-steroids
Citera
2015-02-28, 20:28
Medlem
Hejsan, ny här på fb men har en liten fråga.
Har precis gått på gp dboll, med ingångsplanen att köra 20/50,men börjar få funderingar på om det är värt att gå upp till 40/50 alternativt 20/60. Eftersom det är kapslar har jag inte möjligheten att lägga mig på 30 vilket hade varit optimalt. Så om någon med lite mer erfarenhet om det hela skulle kunna ge ett svar på vad som vore smartast vore det trevligt. Är min första kur är inne på 4e dagen och känner inte direkt av varken biverkningar eller effekt än ganska mycket pump på gymmet och lite lätt huvudvärk och konstiga drömmar men inte mer än så ivrig som fan såklart
Citera
2015-02-28, 21:07
Medlem
Behövs Adex/ Letro under en låg kur (Test E 250mg e5d 10 - 12v) Sedan PCT?
Citera
2015-02-28, 22:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sesk
Behövs Adex/ Letro under en låg kur (Test E 250mg e5d 10 - 12v) Sedan PCT?

Adex, hcg och nolvadex ska du ha mitt barn.
Citera
2015-03-01, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Adex, hcg och nolvadex ska du ha mitt barn.
Klart att jag ska ta Nolva, men tänkte om jag tar adex, ska jag ha letro hemma?
Citera
2015-03-01, 09:28
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Att ha en AI hemma vid behov är bara positivt, men 250 mg e5d är en så pass låg dos att du förmodligen inte behöver ta det om du inte får känningar.
Citera
2015-03-01, 09:51
Avslutad
Citat:

Nej letro behövs inte för nolvadex fungerar minst lika bra men kan ta lite längre tid och mindre biverkningar.
Citera
2015-03-01, 10:27
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topass
Hejsan, ny här på fb men har en liten fråga.
Har precis gått på gp dboll, med ingångsplanen att köra 20/50,men börjar få funderingar på om det är värt att gå upp till 40/50 alternativt 20/60. Eftersom det är kapslar har jag inte möjligheten att lägga mig på 30 vilket hade varit optimalt. Så om någon med lite mer erfarenhet om det hela skulle kunna ge ett svar på vad som vore smartast vore det trevligt. Är min första kur är inne på 4e dagen och känner inte direkt av varken biverkningar eller effekt än ganska mycket pump på gymmet och lite lätt huvudvärk och konstiga drömmar men inte mer än så ivrig som fan såklart

Som du kanske förstår själv är det du som ska svara på den frågan, vilket jag tycker du redan har gjort. Manna upp å ta beslutet själv nu ist för å sitta här som en kärring å leta efter påhejare.
Kör 40/50 om du vill det, annars stanna på 20. Nästa gång kanske du gör dig själv en tjänst å kör testo inject.

Lycka till!

/aKAY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in