Citat:
Ursprungligen postat av
goran744
Jag vet vad du tycker nu så det blir ganska långtradigt och enformigt för mig att se samma inlägg från dig hela tiden.
Finns liksom inga intelligenta tankar att bolla med. Det är endast bla, bla, bla och idiot i dina ointelligenta inlägg.
Jag vill tala med intelligenta personer som vet vad de belyser och objektivt vilket du påvisat att du inte kan i frågan om Guds existens eller icke existens.
Du blir mycket känslig och berörd så jag förstår att du inte kan använda din intelligens i frågan.
Synd om dig. Du kommer inte att bli intelligentare eftersom du är LÅST vid ett synsätt.
Be Gud hjälpa dig att ej hamna i högmodets klor mer.
Det beror ju bara på att du skriver så ointelligenta saker, se bara hur dumt du uppträdde när jag gav dig chansen att föra en diskussion om definitionen av Gud. Du klarade
ett inlägg innan du började få dina vanliga tantrum och vart jätteputt och började hävda du inte hade skrivit det som stod ett inlägg ovanför bara för att jag inte höll med...
Varför lägga ner tid på dig då, när du visat att du inte klarar av att föra en vuxen dialog?
Sedan vad är meningen att debattera "att hur blött grönt är"?
Det blir ju på den formen det nästan alltid blir när du är i farten.
Du utgår från felaktiga premisser som här då att Gud inte kan bevisas.
Klart man kan bevisa Gud, men du fattar som vanligt inte hur problematiken hänger ihop. Har säkert förklarat det för dig nu 5? 10? 20? ggr, men det verkar omöjligt för dig att ta in fakta. Är det underligt då att man tycker du uppträder som en idiot?
Tycker du det?
Sedan att du tycker att jag är ointelligent, det står ju dig fritt att tycka.
Konstigt då att jag (och många andra) hela tiden får rätta sak, fakta och argumentationsfel i nästan alla dina inlägg du skriver som vi besvarar, tycker du inte det?
Hummm...