Citat:
Ursprungligen postat av
Embrace
Jag kan bara spekulera vilken typ av genomgående sorgliga människor som lägger sin tid och energi på att hata någon som Swebliss. Faktum är att det säger så sjukt mycket mer om er än om henne.
Jag håller fullkomligt med om att hon är värdelös på att dataspel. Hon ser dessutom ut som stryk alla dagar i veckan. Men om människor likt förbannat vill donera pengar till henne kan man väl bara vara glad för henne skull? Man kan vara glad för hon kan leva på något hon gillar, fastän hon inte presterar inom det? Vart fan finns all mänsklig medkänsla egentligen?
Avundsjuka avskräden till haters borde lägga mer tid på att hitta sin egen nisch i livet istället för att spotta på andras. Jag är övertygad om att Swebliss inte kommer hata er om ni lyckas bättre än henne.
Det finns sidor som lämpar sig bättre åt Swebliss och en stor majoritet av tjejer på t.ex. Twitch.tv. Cam4, chaturbate och liknande hade gjort sig bättre åt deras ändamål, då de oftast inte ens spelar. När man ser deras thumbnails och liknande är det av någon anledning så att webbkameran är i fokus, enbart kanske en fjärdedel av skärmen tas upp av ett spel. Hmm...
Edit: Fast det är klart, de där tusentals tittarna och de som donerar pengar i massor är ju knappast tjejer, så det är väl egentligen inte dem jag skall skylla på, då det är herrarna som tillåter det att ske.