Citat:
Ursprungligen postat av
10sekunder
Bra smak, är du kille!? Han kanske är en jävla as men en drömman utåt sett. Snyggaste mannen jag vet

/tjej
Haha ja, jag är kille! Håller helt med, snyggaste mannen i hela jävla världen. Han klär sig dessutom oftast väldigt bra, vilket bara gör honom ännu snyggare.
Är han ett as alltså? Har inte läst/hört så mycket om honom, då jag egentligen har minimalt intresse av kändisars privatliv.