2015-02-22, 22:15
Medlem
OnlyMe1995s avatar
Tjena

Bor i Göteborg och vill träffa en hora men ''problemet'' är att jag endast är 19 år och alla eskorter jag sett på nätet skriver endast att de är intresserade av äldre män 30+?... Vet ni någon som tar emot 19 åringar här i gbg?

Tack på förhand!
Senast redigerad av OnlyMe1995 2015-02-22 kl. 22:18.
Citera
2015-02-22, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyMe1995
Tjena

Bor i Göteborg och vill träffa en hora men ''problemet'' är att jag endast är 19 år och alla eskorter jag sett på nätet skriver endast att de är intresserade av äldre män 30+?... Vet ni någon som tar emot 19 åringar här i gbg?

Tack på förhand!

Det vet jag inte tyvärr.

Men mitt råd är att skriva till några stycken ändå. Förklara att du är ung men ändå mogen och fråga om det är möjligt att de kan göra ett enstaka undantag i ditt fall. Formulera dig väl och artigt (undvik ord som hora t.ex.) så finns det ju åtminstone en liten chans. Jag vet eskorter som gjort undantag, även om det inte är jättevanligt.

I garantier finns såklart, men det kan ju vara värt ett försök?
Citera
2015-02-22, 23:16
Medlem
Landsknechts avatar
Säg att du är 25.
Citera
2015-02-23, 01:55
Medlem
Och där är ju skillnaden mellan eskort och...ja...män. Åldern har faktiskt betydelse. Om en ung kille (nu vet jag inte om det gäller i TS fall) vill köpa sex för att ingen tjej i hans ålder vill göra det han vill, så anser jag mig vara moraliskt skyldig att säga nej för att förhindra denna porrpåverkan som drabbat de flesta mer eller mindre. Och visst han är myndig, men ändå väldigt ung. Jag vill och önskar att du istället ska träffa någon tjej i din ålder som du kan umgås med och trivas med...det är ändå det som är viktigt när allt kommer omkring. En eskortträff kan vara fin och skön men det går inte upp emot äkta kärlek och äkta åtrå. Tänk ett varv till...
Citera
2015-02-23, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crea813
Och där är ju skillnaden mellan eskort och...ja...män. Åldern har faktiskt betydelse. Om en ung kille (nu vet jag inte om det gäller i TS fall) vill köpa sex för att ingen tjej i hans ålder vill göra det han vill, så anser jag mig vara moraliskt skyldig att säga nej för att förhindra denna porrpåverkan som drabbat de flesta mer eller mindre. Och visst han är myndig, men ändå väldigt ung. Jag vill och önskar att du istället ska träffa någon tjej i din ålder som du kan umgås med och trivas med...det är ändå det som är viktigt när allt kommer omkring. En eskortträff kan vara fin och skön men det går inte upp emot äkta kärlek och äkta åtrå. Tänk ett varv till...

Vad är problemet. Varför ska åldern ha betydelse om hen ändå sitter på pengar ?

Tänkt tanken att folk kanske inte ens är intresserad av förhållande?

Kan det kanske vara så att prostituerade känner sig obekväma över att exponera sitt yrkesval för yngre eller jämnåriga individer?
Senast redigerad av Flink33 2015-02-23 kl. 15:28.
Citera
2015-02-24, 01:09
Medlem
swebarbs avatar
Såvida man inte är en äcklig gammal gubbe så ser jag inte problemet, dom får ju betalt så varför vill dom flesta inte? jag förstår inte konstigt att säga nej, dom kanske ska tänka sig i andras situation vissa kanske trots åldern är desperata eller nåt. jävla bitches
Citera
2015-02-24, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flink33
Vad är problemet. Varför ska åldern ha betydelse om hen ändå sitter på pengar ?

Tänkt tanken att folk kanske inte ens är intresserad av förhållande?

Kan det kanske vara så att prostituerade känner sig obekväma över att exponera sitt yrkesval för yngre eller jämnåriga individer?

Det handlar nog dels om diskretion och dels om mognad. Måhända är den en fördom, men många eskorter utgår från att äldre män är artigare och också förstår att inte prata vitt och brett med andra (t.ex. sina kompisar) om sitt besök.

Många svenska eskorter lever ju dubbelliv pga stigmat; omgivningen känner inte till deras extraknäck (som det ofta men inte alltid är).
Citera
2015-02-24, 08:40
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Det vet jag inte tyvärr.

Men mitt råd är att skriva till några stycken ändå. Förklara att du är ung men ändå mogen och fråga om det är möjligt att de kan göra ett enstaka undantag i ditt fall. Formulera dig väl och artigt (undvik ord som hora t.ex.) så finns det ju åtminstone en liten chans. Jag vet eskorter som gjort undantag, även om det inte är jättevanligt.

I garantier finns såklart, men det kan ju vara värt ett försök?

Bra tips, jag var lite äldre visserligen men det funkade för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in