Sämsta panelen i Sveriges historia.
Hade hellre sett en repris på när Kanal 9 (eller vad det nu var) sände utan nån svensk panel, och sände USA's otroligt jobbiga reklamfilmer istället.
Undermålig stream på svtflow dessutom, som resten av produktionen.
En av dom sämsta värdarna under dom gånger jag sett galan, och dom verkar bli värre varje år, mer och mer PK *djuuuup suck*
Fuck this shit, går och lägger mig och laddar ner en hd-rip på morgonen istället. Jag får genomlida NPH, men SVT kan fara åt helvete.
Men allvarligt talat?! Hur svårt kunde det varit och fått fram bra folk till studion som är entusiaster och som ser filmerna som är nominerade?! Kravet verkar ha varit för att fått vara med är att vara kvinna, feminist och inte ha koll typ.
Fin inledninng med bra humor. Roligt att han snackar om munkar på "värdeful" tid. Bra också att han nämner den pressade tiden. Pawel verkar ha inspirerat folk att gå över tiden. Vilket är kul! Bra att bryta banor. 7/10
Sämsta panelen i Sveriges historia.
Hade hellre sett en repris på när Kanal 9 (eller vad det nu var) sände utan nån svensk panel, och sände USA's otroligt jobbiga reklamfilmer istället.
Undermålig stream på svtflow dessutom, som resten av produktionen.
En av dom sämsta värdarna under dom gånger jag sett galan, och dom verkar bli värre varje år, mer och mer PK *djuuuup suck*
Fuck this shit, går och lägger mig och laddar ner en hd-rip på morgonen istället. Jag får genomlida NPH, men SVT kan fara åt helvete.
Tror det är fel på din lina. Ingen buffer hos mig och bra kvalitet har iofs 250mbit och tittar på www.svtplay.se