Citat:
Ursprungligen postat av
saggesaliv
Detta är ju inte superseriöst något av det. Diggar verkligen låten och gillade framträdande riktigt mycket, snyggt och en trevlig instickare i kvällen. Sen så var det kanske inte så jättesuperbra som 10/10, men diggade verkligen numret och deras påkostade framträdande!
Nåväl, alla tycker ju olika, framträdandet fick mig reflektera över vad jag tittar på, det måste vara den sämsta Oscarsgalan jag sett än så länge. Tjejen i studion som har huvudansvaret somnar ju snart då hon är för full.