Citat:
Ursprungligen postat av
Mattelol
Du måste skämta?

Detta är ju inte superseriöst något av det. Diggar verkligen låten och gillade framträdande riktigt mycket, snyggt och en trevlig instickare i kvällen. Sen så var det kanske inte så jättesuperbra som 10/10, men diggade verkligen numret och deras påkostade framträdande!